Siemens TC86505 grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TC86505 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

SIEMENS TC86505 18-04-2022

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Slechte koffiezetapparaat wat ik ooit gekocht heb zit geen warmhoudplaat onder om de ijzeren kan warm te maken moet je eerst waterkoken. Pas daarna kan je koffiezetten. Miskoop.

Kor Elzinga 17-04-2022

Goede koffiezetter

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede koffiezetter, doet wat jij moet doen.

j**1@c**o.nl 27-11-2021
Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

1 maand in huis. Op zich een mooi apparaat en zet goede koffie. Maar het inschenken van een bakkie is een ramp. Ik dacht eerst aan een verkeerde tactiek maar het ligt aan de kan.
Jammer

Sietske 14-07-2021

Morsende kan schenkt prima koffie

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

De koffie is prima! Geen wanklank daarover.
De (thermos)kan is een ander verhaal. Bij het inschenken lukt het niet om dit zonder lekken te doen. In het begin dacht ik nog dat mijn “schenktechniek” het verschil zou maken tussen wel/niet koffie morsen. Helaas blijkt ook na lang oefenen dat schenktechniek alleen het verschil maakt tussen veel en weinig morsen.
Voor de prijs van 100,00 had ik wel een beter ontwikkelde kan verwacht die niet morst tijdens het schenken.
Ik heb eerlijk gezegd om deze reden spijt van mijn aankoop. Zeker omdat een koffiezetapparaat gewoonlijk een levensduur van ruim 10 jaar heeft.

Pluspunten

• Koffie prima
  • Afneembaar reservoir

Minpunten

• Kan morst met schenken
  • Kliksysteem van kan-deksel hapert soms

EMDF 14-08-2019

Koffie is niet warm genoeg

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Mooi koffiezetapparaat, alleen jammer dat de koffie niet echt warm is. Voor je bij de laatste koffie in je mok bent is het lauw.

ale01 23-02-2019

lekkere koffie dankzij siemens

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Goed apparaat met makkelijk apart te vullen waterreservoir. Koffie lekker en goed war. Wel jammer dat apparaat om te starten een timer heeft maar instelling van automatisch uitgaan na 40 minuten niet gewijzigd kan worden.

Basenvrouw 22-12-2018

Precies wat ik zocht

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Vandaag net gekocht, ziet er goed uit en kan er een lekker bakje meer zetten. In de recensies las ik dat het apparaat na 40 minuten uitgaat, dit was tevens één van de reden dat ik het heb gekocht, want is de koffie klaar gaat het in de thermoskan. Koste geen energie en de smaak blijft bewaard dan wanneer het maar wat warm gehouden wordt. hoop dat de machine lang mee gaat want dit is mijn eerste Siemens koffiemachine en ben er zeer tevreden mee

Johan 11 20-12-2017

Goed produckt

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Ik had verwacht dat de koffie warmer was.
En de 40 min uitschakeling is te kort.
Verder zet je er een lakker bakie mee.

FamHeel 12-08-2017

Zet lekkere koffie!!

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Mooi design. Lekkere koffie.

2 puntjes,
-laatste beetje koffie komt niet echt lekker uit de kan
-we hebben gekozen voor de zilveren uitvoering, alleen blijkt dit in het echt niet geheel zilverkleurig te zijn.

GJPK 03-08-2017

Fantastisch apparaat

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Dit is ons tweede koffiezetapparaat van Siemens. Omdat het apparaat goed beviel - handig in gebruik en goed warme koffie - hebben we nogmaals dit apparaat aangeschaft.

Jacq75 25-07-2017

Prachtig design apparaat

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Prachtig apparaat, sieraad in de keuken.
Zeer makkelijk in gebruik, komt ook door het afneembare waterreservoir.

Thijs76 15-01-2017

Oude Siemens Porsche disign 10x beter!

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Als ze mij de oude Siemens op kunnen sturen van Porsche Disign zou ik deze nieuwe zo omruilen! Deze lekt, geen fijne schenkkan, continue brand het lampje van kalkreiniging.

Seanvk3 02-03-2016

Lekkende kan verpest het plezier

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Het is een schitterend apparaat, met handige functies. Maar de kan lekt bijna altijd tijdens het inschenken, vanuit het tuitje. Gewoon verkeerd ontworpen lijkt het.

Seanvk 01-03-2016

Kan lekt 95% van de keren dat we koffie schenken

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Het apparaat is uitstekend qua functies. Het voorraadvat is wat onhandig vanwege een opening die een teveel aan water in de kan voorkomt. Maar bijna altijd lekt de kan tijdens het schenken. Alleen als de kan echt verticaal wordt gehouden is er een kans dat dit niet gebeurt.

hooked 20-02-2016

Lekkere koffie

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Een fijn apparaat. Dit is "helaas" al onze 2e. 5 Jaar geleden 1e aangeschaft en beviel goed. Tot voor kort, toen begon het apparaat water te lekken. Garantie periode natuurlijk voorbij. Hopelijk hebben we met dit apparaat meer geluk. Mocht dat niet het geval zijn dan is het wel de laatste. Wij geven het dus een herkansing.

lymano 20 13-12-2015

Zeer goed en uitstekend.

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Bevalt heel goed had dit eerder willen hebben zet hele goede koffie en ik raad het een ieder aan,net als onze Siemens koelkast die bevalt ook heel goed.

Tekkel 02-12-2015

Prima koffiezetter,alleen jammer van warmhoudtijd.

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

Twee dagen in gebruik, zet goede koffie maar warmhoudplaat gaat al na 40 minuten uit,dus koude koffie.

FrankG67 12-08-2015
  • Product jaar of meer in bezit

6,6
na zo'n 3 jaar in bezit te zijn van dit apparaat kan toch wel zeggen dat het een redelijk apparaat was.
maar heeft toch wel wat mankementen.

-moeilijk om de koffieaanslag aan de binnenzijde van de kan te krijgen.

-deksel gaat steeds moeilijk open,blijft klemmen.

-koffiedrap/prut in de koffie... sinds kort onbekend...geen reactie van siemens
zelfs na een nieuw filterhouder nog steeds last van de drap in de koffie.
Zelf bij 2 koffiefilters te plaatsen is de oorzaak niet verdwenen !?