Siemens TC86505 grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TC86505 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

j************@c******** 27-11-2021
Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

1 maand in huis. Op zich een mooi apparaat en zet goede koffie. Maar het inschenken van een bakkie is een ramp. Ik dacht eerst aan een verkeerde tactiek maar het ligt aan de kan.
Jammer

Sietske 14-07-2021

Morsende kan schenkt prima koffie

Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

De koffie is prima! Geen wanklank daarover.
De (thermos)kan is een ander verhaal. Bij het inschenken lukt het niet om dit zonder lekken te doen. In het begin dacht ik nog dat mijn “schenktechniek” het verschil zou maken tussen wel/niet koffie morsen. Helaas blijkt ook na lang oefenen dat schenktechniek alleen het verschil maakt tussen veel en weinig morsen.
Voor de prijs van 100,00 had ik wel een beter ontwikkelde kan verwacht die niet morst tijdens het schenken.
Ik heb eerlijk gezegd om deze reden spijt van mijn aankoop. Zeker omdat een koffiezetapparaat gewoonlijk een levensduur van ruim 10 jaar heeft.

Pluspunten

• Koffie prima
  • Afneembaar reservoir

Minpunten

• Kan morst met schenken
  • Kliksysteem van kan-deksel hapert soms

FrankG67 12-08-2015
Geschreven voor: Siemens TC86505 grijs

na zo'n 3 jaar in bezit te zijn van dit apparaat kan toch wel zeggen dat het een redelijk apparaat was.
maar heeft toch wel wat mankementen.

-moeilijk om de koffieaanslag aan de binnenzijde van de kan te krijgen.

-deksel gaat steeds moeilijk open,blijft klemmen.

-koffiedrap/prut in de koffie... sinds kort onbekend...geen reactie van siemens
zelfs na een nieuw filterhouder nog steeds last van de drap in de koffie.
Zelf bij 2 koffiefilters te plaatsen is de oorzaak niet verdwenen !?