Tristar KZ-1228

gemalen koffie
soorten koffie
koffie
Gastroback 42705

Beoordeling op basis van 1 review

Tristar user 01-04-2012 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat, met een mooie uitstraling. In de gebruiksaanwijzing staat wel iets bij dat een beetje verwarrend is; ''filterafdekplaat moet goed geplaatst zijn!'' Maar dat is helemaal niet nodig, na goed de doos doorzoeken kwam ik een vel papier tegen waarop staat dat deze niet erbij hoeft te zitten. Het is ook fijn dat dit apparaat een ingebouwde timer heeft!

bverstee 16-02-2014

Is het plaatsen van het filterafdekplaatje niet ter voorkoming van vocht achter het display, waar andere apparaten bekend om staan??

maxje4 29-05-2014

Ik ben benieuwd naar uw bevindingen over de kwalteit en duurzaamheid van dit apparaat, nu we een tijdje verder zijn, Tristar user.

Robert239 22-06-2014

Aansluitend op wat maxje4 en bverstee zeggen, hoe is dit apparaat, 2 jaar na ingebruikname? Dit apparaat lijkt me gelijk aan de Princess 249402, alleen met een ander (degelijker?) display. Ik zou graag weten of deze koffiezetter ook die beruchte problemen kent van displays die haperen, op hol slaan of volledig dienst weigeren, als gevolg van vocht (condensvorming vanuit het filter).

krijnen.440 01-09-2015

Ik heb dit type Tristar gehad, weliswaar gekocht op de Konings markt, heerlijke koffie ,maar al heel gauw kwam er vocht achter het display waardoor er kortsluiting ontstond.
Na 2 weken de machine goed gedroogd te hebben, kon ik weer koffie zetten maar het probleem kwam terug.
Ik kon geen aanspraak maken op garantie omdat ik het garantiebewijs niet had gekregen van de meneer van wie ik hem had gekocht. Ik heb het apparaat weg gegooid.