Philips Senseo HD7892 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD7892 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

y******@h********** 08-11-2023
Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Gisteren binnen gekregen de koffie pads werkt prima maar zodra je koffiefilter gaat zetten lijkt het wel of er iemand met een hamer staat te slaan
Heel jammer dit
Ik had eindelijk de juiste machine gevonden met 2 in 1
Maar ik ga hem terugsturen

Marina 25-03-2023

Philips Senseo switch filterkoffie oorverdovend lawaai.

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Eergisteren de Senseo switch gekocht. Koffie zetten met de pads is nog redelijk van lawaai en koffie lekker.
Gisteren eerste keer filterkoffie gezet. Wat een oorverdovend en storend lawaai maakt dit . Ik breng hem terug. Dacht een interessant toestel gevonden te hebben maar valt tegen.

Pluspunten

• Twee in een
  • Padkoffie goed

Minpunten

• Filterkoffie oorverdovend lawaai

l******@g******** 22-11-2021

Prima senseo apparaat met 2 funkties

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Voor n Senseo n goed apparaat wanneer je de knop om aan te zetten eerder stopt, zodat de koffie wat sterker is.
Nadeel is dat het apparaat het gelijk doet wanneer je m aanzet. Bij vorige apparaat kon je eerst apparaat laten opwarmen en dan op de knop drukken! Voordeel van deze is dat je m nooit kan laten aanstaan

Pluspunten

• Goed heet

Minpunten

• Geeft teveel water

Johnny p 15-02-2020

Senseo switch

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Verschrikkelijk lawaaierig apparaat als je filterkoffie wilt zetten, onpraktisch en langzaam voor 7 kopjes. Meest storend het geluid en meteen wéér teruggebracht.

harma 27-10-2018

senseo switch

een bron van ergernis
heb hem nog geen half jaar, na twee week een nieuwe thermoskan gehad.
na een half jaar nieuwe koffiepadhouders gekregen omdat de koffie gewoon waterig is

Minpunten

• koffie is waterig
  • thermoskan
  • binnen een uur koffie koud
  • maakt veel kabaal

Marij 20-10-2018

Senseo duo

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Ik ben zeer tevreden met mijn Senseo duo. Maar sinds een week geeft hij halve kopjes en slappe koffie. Nu heb ik de houder is goed bekeken en in de midden zit een minuscuul zeefje en dat bleek half dicht te zitten. Dus goed schoon gemaakt en met de compressor doorgeblazen. En nu doet hij het weer perfect 😁. Hopelijk hebben andere gebruikers ook wat aan mijn ervaring 😜

Senseo switch 02-09-2018

Senseo switch

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

De koffie is goed heet, maar je moet hem wel meteen opdrinken want binnen het uur is hij koud, te koud om hem nog te drinken.

Pluspunten

• 2 in 1 heel ideaal

Minpunten

• Snel koud.
  • 7 kopjes is een raar aantal én weinig

Cocky 03-07-2018

dacht het gevonden tehebben ??????

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

we hebben een slechte zeker een maandagochtend apparaat de ene kant meer koffie dan de andere kant nu ruim een half jaar oud na contact gehad te hebben met klantenservices zijn we nog niets opgeschoten helaas, ik kan het apparaat terug sturen dan wordt deze nagekeken daar heb ik niets aan kan dan geen koffie zetten, gevraagt voor een nieuwe niet deze meer maar de gewone maar dat kon niet, een slechte services helaas

Pluspunten

• koffie is heet

Minpunten

• het ene kopje is voller dan de ander
  • koffiepot zetten veel herrie

yasmina 26-05-2018

supermakkelijk de switch

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Koffie is goed van smaak en lekker heet!
de keuze om 1 2 kopjes of een kannetje koffie te zetten is ideaal. Het uiterlijk van het apparaat is een mooie aanvulling voor in je keuken😍

Pluspunten

• smaak
  • design
  • opties

Minpunten

• opwarmtijd

Tina 26-02-2018

philips senseo switch

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

We hebben het nu 2 jaar en 2 maanden in gebruik. ziet er mooi uit maar maakt te veel lawaai. weet niet of ik het zal aanbevelen. Helaas is het apparaat nu al stuk, en net 2 maanden na de garantie, altijd op tijd ontkalkt . Hier zijn we niet blij mee

Pluspunten

• mooi
  • goede smaak

Minpunten

• lawaai
  • te snel stuk

Rkh1214 29-01-2018

Compac maar veel lawaai

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Het product gekocht om zijn compactheid en ruimte gemak. De senseo switch maakt een bijzonder irritant lawaai bij het vullen van een kan filterkoffie. Een enorme tegenvaller.
Smaak is overigens goed...ook van de senseo.

Pluspunten

• Compact
  • Smaak filterkoffie en senseo

Minpunten

• Lawaai
  • Kort snoer

Roy 18-04-2017

Moderne vormgeving

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Schitterend apparaat, waarbij de werking als pad machine en filter apparaat zeer goed voldoet.
De temperatuur in de thermoskan blijft lang op peil.

Pluspunten

• slanke vormgeving
  • thermoskan blijft lang op temperatuur

Minpunten

• verdeling bij 2 kops pad gaat niet gelijk op

Ad 07-12-2016

Zelf keuze bepalen in koffiesoort

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

3 weken gebruikt en geeft plotseling geen water meer ,terug gestuurd naar Philips en keurig na 4 dagen retour (boiler vervangen)Bij gebruik 1 keer weer kapot moet ik het app weer wegbrengen met de hoop dat app blijft werken....hou jullie op de hoogte.

Pluspunten

• Keuze in koffiezetten

Minpunten

• Snel kapot

skipper79 19-11-2016

fijne combinatie!

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

De Senseo Switch heb ik nu een aantal maanden in huis. Wat mij aanspreekt aan dit apparaat is de combinatie van de originele Senseo en de normale filterkoffie. In plaats van 2 apparaten op m'n aanrecht heb voldoende aan 1 Senseo Switch. Echt een ruimtebesparing!
Daarnaast vind ik de smaak van de Senseo beter dan m'n originele.
Ook kan je grotere koppen onder de Senseo Switch plaatsen. Handig voor het maken van een lekker cappuccino.
Een ander voordeel van de Senseo Switch vind ik dat deze automatisch uit gaat naar het zetten van de koffie. Omdat de Senseo Switch geen schakelaar heeft blijft het apparaat dus niet helemaal uit. Verbruik in standby modus is ongeveer 0,1W. Dat vind ik acceptabel.

Naast de vele voordelen ervaar ik 2 nadelen; het pulserende geluid bij het zetten van een kan koffie is vrij hard. Daarnaast heeft de Senseo veel losse onderdelen die je ergens in de buurt van het apparaat moet houden. Maar eerlijkgezegd is de ruimtebesparing groter met 1 Senseo Switch dan 2 losse apparaten.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • mooi design
  • 2-1
  • ruimtebesparing

Minpunten

• hard pulserend geluid bij filterkoffiezetten
  • kleine koffiekan
  • veel losse onderdelen

Bunman 16-11-2016

gemakkelijk lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Tot nu toe paar weken in bezit. In vergelijking met mijn oude Senseo is het gebruikersgemak er op vooruit gegaan. De pad houder kan in zijn geheel worden uitgenomen waardoor schoonmaken snel en gemakkelijk gaat. Ook de degelijkheid van het waterreservoir is beter geworden.
Het reservoir zit aan de achterzijde en valt toch redelijk op. Nu is het apparaat nog vrij nieuw maar ik vraag me of of na langere tijd het reservoir er niet 'lelijker' op gaat worden vanwege de kalkvlekjes die op den duur toch gaan ontstaan. Maar dit kan natuurlijk makkelijk worden verholpen.

De smaak van de koffie is goed. Het apparaat is snel opgewarmd en met slechts 1 druk op de knop is het geregeld. Ook de mogelijkheid om een kan te zetten is ideaal wanneer je meerdere koffiedrinkers over de vloer hebt. Uit 1 kan krijg je ongeveer 7 kopjes.

Het apparaat heeft een mooi design en is een streling voor het oog in iedere keuken.

Al met al zeker een aanrader!

• snel opgewarmd
  • koffie met 1 druk op de knop

Minpunten

• tot nu toe nog niet

misty 15-11-2016

senseo switch

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

reeds een paar weken in het bezit van de Senseo switch we zijn er super tevreden over,het is zeker een aanrader, heel handig 1kopje ,2 kopjes of een kan .
de koffie is heet wat ik van de eerste Senseo helaas niet kon zeggen.

Pluspunten

• hete koffie
  • mooi design

Suus 15-11-2016

Goeie uitvinding!

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Mooi compact apparaat, bij ontvangst van het pakket meteen een kan koffie gezet, na 1x doorspoelen werkte het perfect, het is even wennen, want het werkt anders dan een 'normaal' koffiezetapparaat (ander geluid ook) maar het komt goed! Heerlijke koffie, en blijft lekker warm door de thermoskan. Wel jammer dat het onderzetstuktje voor de senseo eraf moet als je een kan wil zetten. Maarja, als dat zo was, was het apparaat ook weer groter geworden waarschijnlijk.. En bij een verjaardag heb je wel een groter apparaat nodig..

Pluspunten

• ideaal, 2 in 1

Minpunten

• koffie blijft niet echt heel lang warm
  • bij een Senseo, moet het onderstuk verwijderd

Druplit 12-11-2016

De Switch doet precies wat deze belooft

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

De Switch doet precies wat deze belooft: je zet er net zo makkelijk een kan koffie mee als een kopje Senseo koffie. Deze laatste is niet zo hip meer als vroeger en heeft, heb ik gemerkt, voor sommigen zelfs een wat negatieve associatie. Dat is gek, want de Senseo koffie die eruit komt is net zo lekker als de koffiepads die je erin doet. Dat is dan ook wellicht direct het probleem: je hebt heel veel verschillende soorten pads, ook van verschillende merken, en je moet uiteraard wel lekkere pads kopen.

Als je dat doet, dan is een lekker kopje zo gezet, en ik merk dan ook dat ik sneller dan voorheen even een kopje voor mijzelf zet. Een kan is vaak toch teveel van het goede als je alleen of met zijn tweeën bent, en voorheen had ik een Dolce Gusto, waarvan de koffie zo duur is dat je nog een keertje nadenkt voor een kopje te nemen. De Senseo is hier dan ook een goede oplossing voor.

En als je bezoek krijgt, dan is het heel erg fijn dat je ook een kan koffie kunt zetten! De koffie die eruit komt is uiteraard net zo lekker als bij de meeste filterapparaten. Voordeel is wel dat er geen warmhoudplaatje is, maar de koffie in plaats daarvan eindigt in een thermoskan, waardoor je na een tijdje niet van die vieze oude warmgehouden koffie in je kan hebt zitten.

Het enige minpuntje dat ik kan bedenken voor mij als klein behuisde, is de omvang van het apparaat: het apparaat is dun/niet diep, maar wel aan de brede kant. Zeker als ik dat vergelijk met mijn Dolce Gusto Piccolo apparaat, welke er bovendien ook speelser en mooier uitziet. Niet dat de Switch lelijk is, maar het is dus wel een vrij aanwezig apparaat door zijn breedte en is verder ook niet heel spannend qua ontwerp. Hierbij moet ik wel opmerken dat als ik twee losse apparaten zou hebben voor filter- en Senseo-koffie ik nog veel meer ruimte kwijt zou zijn!

Voordeel ten opzicht van de Dolce Gusto is echter uiteraard dat je er ook een kan koffie mee kan zetten, en dat de prijs per kopje véél lager is, ook als je een Senseo kopje zet. De Dolce Gusto zal dan ook alleen nog gebruikt gaan worden voor de sporadisch speciale koffie, en de Switch wordt mijn daily driver: voor mijzelf met de Senseo pads, en voor de grotere gezelschappen met een kan.

Pluspunten

• Senseo- én filterkoffie
  • Handig voor mijzelf en voor als er bezoek komt
  • Ruimtebesparent t.o.v. twee losse apparaten
  • Thermoskan i.p.v. warmhoudplaatje

Minpunten

• Wat aan de brede kant

Paulus5 07-11-2016

Mooi design en prima koffie

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Apparaat heeft een mooi design en is eenvoudig te bedienen. Er zitten veel losse onderdelen bij het apparaat die je afzonderlijk gebruikt afhankelijk van het zetten van 1, 2 kopjes of een kan koffie. Apparaat maakt veel geluid bij het zetten van een kan koffie. Voordeel is dat je voor de filterkoffie nu veel meer keuze hebt in soorten koffie dan bij de koffiepads.

• 2 in 1
  • Smal apparaat

Minpunten

• Veel geluid
  • Kunnen maar 7 kopjes in de kan

mmarkvoort 01-11-2016

Gebruiksgemak met bekende kwaliteit

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Ik vind het een top apparaat. Toegegeven dat ik echte bonenkoffie lekkerder vind, maar ik drink thuis niet veel koffie en daardoor vind ik een espressomachine te duur. Grote vooruitgang van dit apparaat vind ik de manier van kofie zetten. Alles erin, en eronder en 1 keer op de knop drukken en dan begint pas het process. Niet eerst opwarmen en dan nog een keer op de knop hoeven te drukken. Erg slim. En je kunt het waterreservoir vullen zonder hem eraf te hoeven halen. Ook top. Daarnaast nog eens handig om een kan te kunnen zetten. Verder smaakt de koffie niet beter dan met een andere senseo, maar dat hoeft ook niet. Het gebruiksgemak maakt het een goed apparaat.

Pluspunten

• Smal Design
  • 2-in-1 functie
  • Waterreservoir vullen zonder verwijderen

Oscar Elshout 31-10-2016

Maakt wel wat lawaai

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Sinds enkele weken hebben wij de Senseo Switch in huis. Na de eerste beoordeling vinden we het een prettig formaat. Staat goed op het aanrecht en qua plek valt hij mee.
Het werken met pads is eenvoudig (hetzelfde als bij een losapparaat) alleen vinden wij met de koffiepot dat je wel geduld moet hebben. Eerst gaat hij het laten doorlopen en dan duurt het (maar dat vinden wij) best wel lang voordat je een volle pot koffie hebt. Het is het principe van de ouderwetse pot koffie...hij zet de filter vol en gaat daarna doorlopen.
Voor een kamer vol visite is hij eigenlijk te klein. Over de kwaliteit koffie was iedereen erg te spreken. De thermos functie is natuurlijk top. Blijft lang warm

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • thermosfunctie is top

Minpunten

• duurt lang voor pot vol is
  • voor veel visite niet geschikt

cathy79 29-10-2016

mooi slank apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Een mooi apparaat om te zien, neemt weinig plek in, gaat meteen uit na een kopje koffie dus energiezuinig.
Persoonlijk vind ik het kannetje koffie niet lekker, door de snelle doorlooptijd is een stevig bakkie bijna niet mogelijk of je moet heel veel extra filterkoffie toevoegen. Verder prettig in gebruik. De pads werken hetzelfde als bij de 'gewone' senseo.
Super handig vind ik dat je snel kan switchen tussen losse kopjes of een kannetje (7p) koffie.

Pluspunten

• snel maatwerk qua hoeveelheid
  • snel warm

Minpunten

• slappe koffie bij kannetje
  • veel losse onderdelen (kan, houder enz)

bianca 19-10-2016

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Senseo HD7892 wit

Erg tevreden over de Sensei Switch! Het is een mooi, stijlvol apparaat met de juiste mogelijkheden. Ik vind het geweldig dat ik bij meer bezoek een potje filterkoffie kan zetten, maar blijf zelf toch echt gek op de pads...

Pluspunten

• 2 apparaten in 1
  • mooi stijlvol uiterlijk