Philips Senseo HD 7871 wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo HD 7871 wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Elsy 22-12-2016

Mooi en degelijk apparaat

We hebben de witte gekocht en deze is echt erg mooi. Degelijk materiaal met een groot waterreservoir dat handig af te nemen is. De uitlooptuit is in hoogte verstelbaar. Er zitten 2 koffiepadhouders bij, voor 1 of 2 kopjes.
Mooi rood verlichte toetsen waar je de sterkte kunt kiezen en het aantal kopjes. Als je het eerste kopje zet duurt het even voordat het apparaat warm is maar bij de volgende kopjes loopt hij meteen door.

De koffie smaakt heerlijk en tegenwoordig zijn er heel veel verschillende smaken te koop in de supermarkt. Het geluid dat het apparaat maakt valt erg mee ten opzichte van onze vorige waar de koffiebonen eerst gemalen moesten worden.

Het apparaat niet niet al te veel ruimte in en staat echt erg mooi op het aanrecht.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • handig in gebruik
  • groot waterreservoir
  • 1 of 2 kopjes zetten
  • sterkte zelf bepalen

Marian 01-12-2015

Van Philips mocht ik deze Senseo Twist XL uittesten.
Na een week intensief gebruik ben ik hier erg blij mee. Omdat ik de kleinere Senseo Twist in gebruik had kan ik hier een goed oordeel over geven. Het gebruiksgemak is in vergelijk met het kleinere apparaat verbeterd, zeker het terugzetten van de watertank. Het belangrijkste is dat je niet zo vaak hoeft bij te vullen want wij lusten wel een kopje!!