Philips Twist HD7871 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Twist HD7871 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

m**********@l****** 28-03-2024
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Ben een ras echte Senseo drinker 💪🏼hij is Superrrrr geweldig en met een groot water kan 🎉 ken weinig Senseo apparaten met zo'n grote water kan volgens mij geen één dus deze moet eigenlijk weer terug op de markt komen 😳 pleaseeeee 🙏🏼
Groetjes een Senseo drinker.

Karel 25-09-2017

Mooie design...maarrrrrr

Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Ik heb deze Senseo gekocht vanwege de gratis Melkschuimer die je van Phillips erbij kreeg.
Daar ik al jaren een senseo gebruik... heb ook de Senseo Quadrante al jaren in gebruik.
Toch vindt ik deze machine veel minder kwa smaak (slap) en geeft maar 2/3 koffie in mijn senseokopje. Ja ik weet dat ik ook voor een kleiner kopjes kan kiezen...maar ik ga vanuit de vergelijking van de Senseo Quadrante., die veel lekkerdere koffie zet en meer schuimlaagje heeft.

Karel 19-05-2017

philips HD7871

Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Nu de vierde Senseo en nu deze een jaar deze in bezit maar tevens de laatste.
Wanneer er aangegeven wordt dat er ontkalkt moet worden doen we dit.
Alleen de koffie in de kopjes gaat steeds minder worden waardoor je tweemaal
koffie moet zetten om een redelijke bak te hebben.
Ook gaat het steeds langer duren voor hij warm is.
Dus voor ons geen Senseo meer, even de pads opmaken en dan de container in.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Verder geen

Minpunten

• Te weinig koffie in kop
  • Lang wachten voor hij warm wordt

Fred 04-06-2016

Snel thuis

Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Zo, wat een mooi apparaat!
En zelfs de goedkoopste koffiepads smaken fantastisch.
De titel slaat op het feit dat ik stiekem iets vroeger van m'n werk naar huis ga voor een bakkie uit deze machine.
Echt aan te raden.

10zonnetjes 04-06-2016

binnen 4 maanden ( garantie , maar wel een week zonder) , 2x opgestuurd ter reparatie

Binnen 2 maanden stuk. Apparaat terug naar philips,
wat 'verzendgedoe' is en waarna ik ruim een week mocht wachten.. zonder koffie
Na terug ontvangst duurde het nog geen 2 maanden voor het apparaat weer defect raakte.
Dus weer naar Philips teruggestuurd en weer een week afwachten.

Ik koop zo'n apparaat om koffie te drinken.
Niet om bezig te zijn met garanties, reparaties, verzendgedoe en wachten.

John 18-05-2016

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Deze Senseo is een absolute aanrader. Lekkere warme koffie, mooi ontwerp en gebruiksvriendelijk. Geen problemen gehad met verwijderen van stickers op het waterreservoir omdat er nu een los papier met instructies inzat i.p.v. de door anderen genoemde sticker.

Marian 28-02-2016
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Mooi koffiepad apparaat, koffie is niet heel erg heet maar wel heel lekker. En gemakkelijk in het gebruik.

Marian 28-02-2016

Oh ja, die stickerresten kun je makkelijk verwijderen door en pindakaas op te smeren, even in laten trekken en je kunt er de lijm zo afvegen

Ingrid 06-12-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Wij hebben de Senseo twist XL nu bijna 2 weken in huis. Toen we hem uit de verpakking haalden, viel het mooie design meteen op! Helaas zijn de stickerresten op het waterreservoir moeilijk te verwijderen, jammer…
Het gebruik is makkelijk. Na het vullen van het grote reservoir (hier kun je heel wat kopjes uithalen), kun je op een mooi paneel kiezen welke sterkte je de koffie wilt hebben. Ook kun je aangeven of je 1 of 2 kopjes wil. Zodra het apparaat klaar is, komt de koffie eruit. Lekker, goed van temperatuur!
Dit apparaat is welkom in ons huis! Bedankt Phillips voor het testen 

Andrea36 01-12-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Mijn Senseo Twist XL is echt de blikvanger van mijn keuken. Iedereen wil hem meenemen, maar dat gaat mooi niet door. Door de grote watertank hoef je hem niet zo vaak bij te vullen, en het gebruiksgemak is echt super!

Dennis2015 28-11-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

De Senseo Twist XL (HD7871/60) is een fantastisch apparaat!! De vormgeving is chique, elegant en makkelijk in gebruik!! De koffie is gewoonweg lekkerder in dit apparaat!

wilma 26-11-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

IK heb deze SENSEO TWIST XL vorige week ter beschikking binnen, gekregen mocht hem van Philips testen ,wat een top apparaat .Ten eerste is hij luxe en heeft en prachtig design de koffie heerlijk en de temperatuur is ook goed .Ik kan het weten want ik gebruik al 20 jaar een senseo .De grote watertank is ook erg handig hoef ik maar een keer per dag meer te vullen ,wat ook fijn is ,is dat je de sterkte kunt instellen van de koffie met een espresso drinker in huis handig die vind de senseo sterkste stand heerlijk.Dus als u een andere senseo zoekt als koffie liefhebber kan ik hem van harte aanbevelen.

Arjan 26-11-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Ik gebruik nu de Senseo Twist XL een week.
En het bevalt me er goed. Dit is mijn tweede Senseo koffiemachine (HD7810).
Het ontwerp is erg mooi.
De oplichtende touchpaneel knoppen werken goed,niet te gevoelig.
Je kan kiezen tussen twee koffie sterkte door de hoeveelheid water aan te passen, Normaal en klein (espresso).
En de verstelbare tuit kan je hoge of lage mokken gebruiken.
Het grote goed zichtbare waterreservoir is er handig en gemakkelijk te verwijderen en terug te plaatsen.
Wat ook handig is dat je al tijdens het opwarmen je koffie kan selecteren, wanneer de machine is opgewarmd start het automatisch.
Het schoon makken is er gemakkelijk.

Enige nadeel was de stikker op waterreservoir is moeilijk te verwijderen.

LvdK 25-11-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Voor Philips de HC7871/60 getest. Een geweldig koffiezetapparaat die heerlijke koffie zet in 2 sterktes. Zeer gebruiksvriendelijk door tiptoetsen - grote watertank - zelfdenkende toets voor ontkalking - schakelt zich zelf na bepaalde tijd niet gebruikt te zijn. Zeer mooi design

Mecht 24-11-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Ik zit in het testpanel van Philips voor de nieuwe Senseo twist HD7871/60 voor dat doel hebben zij mij een apparaat ter beschikking gesteld.

Ik heb de twist nu een week intensief gebruikt en ben er erg tevreden over. Het apparaat zxiet er mooi uit en heeft een aantal handigheidjes.De verstelbare tuit is handig je hebt zo de keuze om er een grote of een kleine mok onder te zetten zonder dat het gaat spetteren. Het grote waterreservoir is super handig. Niet meer telkens bijvullen. Het touchpanel is mijn favoriete handigheid. Je stelt in wat je wilt. 1 of 2 kopjes sterk of minder sterke koffie en vervolgens doet de twist het allemaal zelf. Als het water warm is gaat hij vanzelf koffie zetten terwijl jij ondertussen al met het ontbijt klaar maken bezig bent. Super!

Als minpunt wil ik noemen de enorme sticker over het waterreservoir die zich erg lastig laat verwijderen en veel lijmsporen achter laat. En de deksel van het waterreservoir dier zich soms lastig laat plaatsen.

Als ik naar het totaal kijk ben ik erg tevreden over de twist XL. Ik vind het een echte aanrader.

Carla K 24-11-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Philips heeft mij de Senseo Twist XL beschikbaar gesteld om te testen.

De Senseo Twist XL heeft een mooie uitstraling en een makkelijk bedieningssysteem. Door het grote waterreservoir hoef je niet vaak het water aan te vullen.

De Senseo Twist XL zet heerlijke koffie met de gewenste sterkte. Doordat je de tuit kunt verplaatsen kan iedereen zijn favoriete koffiemok eronder plaatsen. Zodra je twee kopjes koffie zet kan het zijn dat de sterkte verschilt. Ik zet dus uit voorzorg één voor één koffie zodat ik zeker weet dat de sterkte zoals gewenst is.

Kortom een fijn apparaat met een makkelijk bedieningssysteem die heerlijke koffie zet in ieders favoriete mok!

Moon123 24-11-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Doordat ik van Philips de twist xl mocht testen ben ik het apparaat intensief gaan gebruiken.
Je hoeft het apparaat niet snel bij te vullen, want je hebt nu een waterreservoir van 1,6 liter.
De Senseo heeft een fijne Touch screen.
De koffie die je zet heeft een goede smaak en ook een perfect schuimlaagje.
Ik zou zeggen mensen zoekt u een nieuwe Senseo ga dan voor de nieuwe Senseo twist xl!

Terry 23-11-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Philips heeft mij een Senseo Twist XL koffiezetapparaat ter beschikking gesteld en mij verzocht dit apparaat te gebruiken en mijn ervaringen als test resultaat kenbaar te willen maken.
Na dagelijks intensief gebruik kom ik tot de volgende bevindingen.

Het plaatsen van het waterreservoir vraagt in het begin even wat oefening.

Wat het apparaat zelf betreft dit voldoet volledig aan mijn verwachting.
Dat wil zeggen een kop koffie goed van smaak en lekker warm.
Kortom de Senseo Twist XL is aanbevelingswaardig en verdient in mijn beoordeling uitgedrukt in punten een dikke 8.
Terry Schrijvers.
Opmerking; De sticker die geplakt zit op het waterreservoir laat zich zeer moeilijk verwijderen (met de hierbij behorende ergernis ) derhalve kliënt onvriendelijk.

Natasjagerritsen 20-11-2015
Geschreven voor: Philips Twist HD7871 zwart

Ik ben de gelukkige die deze senseo mag uit testen. Gister heb ik al een gewone koffie en een sterke koffie getest, die kwamen goed uit de bus. Vandaag kwam mijn vriendin op de koffie om te testen om 2 kopjes tegelijk te testen, het mooie is dat je niet hoef te wachten tot het apparaat op temperatuur is om te bepalen of je 1 kopje wil of 2 kopjes, dit kun je al aangeven als je het apparaat aanzet. We hadden nu ook weer genoten van onze koffie. Het is ook nog een mooi apparaat en staat dus mooi op je aanrecht. Je kunt door middel van pads meerdere variante koffie kiezen. Als ik 1 minpuntje moet geven zou het leuk zijn als de grote broer, verse varianten kan maken, maar dat is de luxe die men wilt. Wat mijn betreft is deze senseo met glans geslaagd.