Philips HD7565 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD7565 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,6

Coba 27-12-2018

koffie zetapparaat philips

Geschreven voor: Philips HD7565 zwart

omdat ze het een goeie apparaat vonden. en ik zelf wel een mooi model vond, Maar een grote miskoop, koffie is koud
GEEN AANRADER

Minpunten

• lawaai met koffie zetten
  • koffie is koud

Ronald K. 11-10-2017

Werkt helemaal niet

Geschreven voor: Philips HD7565 zwart

Verpakking weggegooid en na 2 weken apparaat voor het eerst gebruikt. Veel lawaai, maar water wordt helemaal niet omhoog geleid.....apparaat werkt dus gewoon niet! Wat een miskoop!!!!

Minpunten

• Apparaat niet werkend te krijgen

marcus 06-07-2017

een te goedkope koffiezet apparaat

Geschreven voor: Philips HD7565 zwart

een koffiezetapparaat met een koffiekan die tijdens het schenken lekt. de koffie blijft niet lang warm omdat het warm houd plaatje automatisch uitgaat. Ook de koffiekan laat veel warmte door(te dun). Hadden we maar de hd 7544 die duurder was gekocht. Hadden we nu warme koffie.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• lekt bij inschenken
  • koffie snel koud

Coba 27-12-2018

zelfde probleem koude koffie, een miskoop

Alwin H 03-01-2016

Na 2,5 jaar al kapot!
Ondanks uitvoerig ontkalken pauzeert het apparaat de hele tijd, waardoor koffie zetten ineens heel lang duurt. We hebben zojuist maar een ander apparaat besteld, geen Philips meer. Zonde, na 2,5 jaar al!!

kosknig 13-07-2015
Geschreven voor: Philips HD7565 zwart

Om te zien is het een fraai apparaat en de belofte van Aroma Swirl klinkt veelbelovend.

De koffie is prima van temperatuur maar daar houdt het helaas mee op.

Er zit werkelijk geen tot weinig smaak aan de koffie en ook meer koffie gebruiken verandert niets aan de smaak,het blijft een slappe bak.

Ik heb Philips hier over gemaild maar jammer genoeg reageren ze hier niet op.
Er rest mij niets anders dan een ander apparaat te kopen maar geen Philips meer.

siepje1972 21-05-2014
Geschreven voor: Philips HD7565 zwart

ik heb 16 een philips cafe roma gehad perfecte koffie.
Nu heb ik deze er zit werkelijk geen smaak aan, hij pruttelt het water er zo snel doorheen dat er geen smaak aan zit, het is net afwaswater. Moet maar op zoek naar een ander want de koffie uit dit apparaat staat mij tegen.

bertp 05-03-2014
Geschreven voor: Philips HD7565 zwart

Ik herken het apparaat absoluut niet in de onderstaande reviews.
1.Het schenken gaat prima, mits je niet te snel schenkt maar dat gebeurt bij alle koffiekannen!
2. Het sluiten van de filtereenheid gaat ook prima. Hier geldt dat je de koffiefilter onder de bovenkant van het unit moet houden, anders duw je de filter naar binnen en dan resulteert het inderdaad in niet te drinken koffieachtig spul!
3. De koffietemperatuur is prima, niets te klagen.
4. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen.

Voor alles geldt dat sommige dingen met beleid moeten gebeuren dan gaat het meestal goed.

p.vorst 04-03-2014
Geschreven voor: Philips HD7565 zwart

Inderdaad een waardeloze machine,gekocht bij DE met gebruikmaking van de spaarpunten voor dik 50 euro,veel te duur zoals bleek na enig zoeken oop internet.
Als na veel geraas het waterreservoir leeg is moet je wachten tot de warmhoudplaat de koffie op temperatuur heeft gebracht, smaak is redelijk tot goed.
Slecht is de afleesbaarheid van de waterhoeveelheid en na enig gebruik sluit de koffiehouder niet echt meer, rampzalig is het herplaatsen van de koffiehouder als deze is uitgenomen om hem schoon te maken of te vullen.
Dus conclusie van hier is niet kopen.

Christa2009 20-10-2013
Geschreven voor: Philips HD7565 zwart

Waardeloos koffiezetapparaat! Of ik de koffie nu slap of wat sterker zet, het smaakt gewoon niet. Als mijn moeder met precies hetzelfde merk koffie (zelfde verhouding water / koffie) zet met haar Tefal apparaat dan smaakt het prima, maar met dit apparaat komt er 'bocht' uit! Ik ben dus helemaal niet tevreden met dit apparaat. Erg jammer, ik ga een ander merk zoeken.

yvanca1979 07-06-2012
Geschreven voor: Philips HD7565 zwart

DHet is een mooi koffiezetapparaat om te zien en de koffie is redelijk. Daar houdt het echt mee op!
Schenken zonder te morsen is nagenoeg onmogelijk en de filterhouder schiet steeds open met het gevolg dat kokend heet water over het aanrecht loopt i.p.v. in de filter. Ik heb echt spijt van deze aankoop!

BaukePiter 24-08-2011
Geschreven voor: Philips HD7565 zwart

De koffie is lekker, maar het schenken gaat altijd gepaard met knoeien. Op de één of andere manier blijven er altijd druppels aan de buitenkant hangen.
Na twee maanden ging de aan-uit knop al kapot.
Er zit wel twee maanden garantie op.

luky 29-06-2013

Ik wil je wijzen op het feit dat op alle elektrische apparaten een fabrieksgarantie geld van 2 jaar, dit is europeesche wetgeving!