Philips Grind & Brew HD7766 zwart, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Grind & Brew HD7766 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Willy 21-03-2023

Probleem bij de hd7766

Slang is er al 4x afgegaan wat is daar aan toedoen
Keuken onder het water en geen koffie.

Minpunten

• Werk niet
  • Te duur voor apperaat dat niet werkt

Patrick van Beelen 23-05-2020

Eerder type net na twee jaar defect

De HD7765 stopte na iets meer dan twee jaar met malen. De koffie was erg lekker. Malen ging goed tot het apparaat er mee stopte

Joke 12-04-2018

Voor ons, gewoon een goede machine.

Heb machine nu al weer een hele tijd in gebruik en ik heb geen enkele nare ervaring gehad.
Het malen van de bonen maakt lawaai.
Ja, dat deed mijn andere machine ook en dat is maar even en dat vind ik niet storend.
Koffie smaakt goed (ligt natuurlijk ook aan de bonen die je er in doet)
Minpuntje: Als je de machine in stelt op 10 kopjes koffie en je doet er ook voor 10 kopjes koffie water in, dan vind ik hem te sterk maar mijn man en zoon vinden hem dan juist lekker.

Pluspunten

• Zie hierboven

Minpunten

• Herrie tijdens malen

Sara 20-03-2018

Philips koffiezetapparaat grind&brew

Ondeugdelijk apparaat. Binnen een half jaar was de bonenmaalfunctie defect. Wij hebben het apparaat inmiddels voor de derde maal de de verkoper teruggebracht voor reparatie. Hopeloos product.

Minpunten

• Bonenmaalfunctie gaat steeds stuk

thelighted 08-03-2018

Grote tegenvaller, het eerste jaar ging het redelijk tot goed, maar daarna alleen maar drama. Philips wil niet erkennen dat er sprake is van een ontwerpfout. De condens/stoom komt in de tunnel terecht waar de gemalen koffie doorheen moet. Het is zo enorm vochtig, dat het gaat klonteren en opstoppen. Ik kan hem 1x gebruiken en dan loopt hij vast en moet schoongemaakt. Ik gooi net zoveel gemalen vastgelopen koffie weg als dat ik opdrink. Helaas wilde Philips na de garantieperiode niet meer meedenken over een oplossing en het ligt niet aan hun apparaat. Nu ik deze reviews vandaag lees, kan ik me alleen aansluiten bij de ontevreden gebruikers. Koop hem niet. Uit principe ga ik ook geen Philips koffiezetter meer kopen, over andere apparaten geen klachten, echt dit apparaat is slecht ontworpen.

Pluspunten

• als het werkt lekkere koffie

Minpunten

• condensvorming
  • vastlopen
  • veel onderhoud

Joke 23-12-2017

Twee soorten bonen zijn de mogelijkheid evenals de sterkte.

Gekocht omdat we zelf bonen willen malen en hier kun je twee soorten mengen.
Verder kun je de sterkte en de fijnmaling zelf bepalen. Tevens kun je nog zien hoe laat het is.
Je kunt ook zelf bepalen hoe lang je de gezette koffie warm wilt houden.
Kortom veel mogelijkheden voor een goede prijs.

Pluspunten

• Groot bonenreservoir
  • Twee soorten bonen.
  • Fijnmaling zelf bepalen.
  • Sterkte zelf bepalen.

Minpunten

• Heb hem net, dus n v t

Th.M 04-11-2017

Is 3 keer weg geweest voor reparatie van het klepje wat steeds weer kapot is, loopt regelmatig muurvast in het maal gedeelte, zet de hele keuken onder stoom.
Maakt tijdens het malen ook verschrikkelijk veel herrie.
Hij staat nu in de contener, dit is het slechtste apparaat wat ik van Philips gehad heb. Eigenlijk Philips onwaardig, ze weten dat het klepje van het maalgedeelte steeds stuk gaat en toch blijven ze hem verkopen.

Pluspunten

• Lekkere koffie

Minpunten

• Klepje te teer gaat steeds stuk
  • Maakt veel herrie
  • Geeft veel stoom af

Harry 02-06-2017

Defect terwijl u wacht...

Het schoonmaakklepje moest zo vaak open en dicht vanwege verstoppingen dat dit al snel afbrak.
Binnen de garantieperiode dus opgestuurd en keurig een nieuw apparaat kreeg toegestuurd.
Pluspunten voor de service van Philips dus. Nieuw apparaat na 2 maanden lek en moet nu koffiezetten met een dweiltje bij de hand. Maar weer opsturen dus...

Pluspunten

• Warme koffie
  • Redelijk snel klaar

Minpunten

• Zeer storingsgevoelig
  • Bonen zakken slecht in de molen

van Kralingen 02-12-2016

Als het apparaat werkt zet het uitstekende hete koffie. Heb het product nu ruim 6 maanden in bezit. Moest al twee keer worden opgestuurd. Eerste keer stoomde het apparaat zoveel water ernaast dat de helft verloren ging. Tweede keer 'raapte' het apparaat te weinig bonen bij het malen, zodat er nauwelijks koffie gemalen werd. Aangeschaft omdat de goedkopere princess telkens na ruim een jaar kapot ging, maar deze (twee keer zo duur) gaat nog eerder kapot.

Pluspunten

• Zet lekkere koffie

Minpunten

• Veel kapot
  • Veel onderhoud nodig (als hij werkt)

lianvermeer 07-03-2016

nadat mijn volautomatische espressomachine defect was, ben ik over gegaan naar deze koffieautomaat met verse bonen. Het enige voordeel vind ik aan dit apparaat, dat de koffie goed heet wordt. Een groot nadeel is, dat het apparaat heel lang blijft pruttelen en dat daarbij erg veel stoom vrijkomt die zowel het apparaat als mijn keukenkastjes hult in een natte condens. Het malen van de bonen is gaat gepaard met heel veel herrie en als je de verhouding water en kopjes koffie aanhoudt, dan is de koffie veel te sterk. Wat mij betreft was dit de miskoop van het jaar en ga ik weer over naar een volautomatische espressomachine.

Didi 27-02-2016

Koffie apparaat gekozen vanwege combi verse bonen en filter koffie. Smaak vd kof goed. Bij zetten van volgende pot. Raakt bonentrechter telkens verstopt door condens. Binnen drie maand klepje bonentrechter kapot. Niet te repareren. Garantie goed en vlot afgehandeld. Maar kies dit apparaat zeker niet weer.