Philips Café Gourmet HD5407

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Café Gourmet HD5407 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

e**************@a****** 25-04-2022

Zero goed koffieapparaat.

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5407

Ik heb dit koffie apparaat al een hele tijd.
Ik vind het een fijne manier van koffie zetten, ondanks dat alles het nog doet, doe ik hem weg, daar de teflon laag in het waterkook gedeelte los laat , jammer en zonde.

Annemiek ten hacken 05-02-2019

lekkere hete koffie.lange levensduur.

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5407

Koffie zo als koffie hoort te zijn, goed heet. Vooral als je koffie met melk drinkt, is de koffie nog steeds goed op temp.

Pluspunten

• Goeie hete koffie
  • Leuk zoals je het water ziet koken.

Minpunten

• Lastig door de beugel bovenop in te schenken

niet-tevreden gebruiker 24-11-2016

HD 5414 matig gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5407

Sinds enige maanden in gebruik. Koffie is prima, maar waterreservoirdeksel is te groot om met 1 hand te openen, mist een greep en een vulopening. Bij het met twee handen optillen valt het condenswater van de binnenzijde deksel op de aanrecht of tafel. Daar komt vervolgens het condenswater van de filterhouder nog bij. Al met al een natte boel! Door de relatief korte timertijd heb je een thermoskan ernaast nodig om je koffie langer warm te houden. De nazorg van Philips na een behoorlijk aantal mails en brieven is abominabel.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • meer kan ik niet verzinnen

Minpunten

• zeer onhandig in gebruik
  • 30 minuten timer

Rein 22-06-2016

teleurstelling

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5407

Vergeleken met de eerdere versie (made in Portugal)die ruim 7 jaar dienst heeft gedaan, na 2 weken erg teleurgesteld in de nieuwe HD5414 DE. De ernstige condensvorming in deksel waterreservoir en filterhouder belooft weinig goeds qua levensduur. Na klacht bij Douwe Egberts doorgestuurd naar Philips en van het kastje naar de muur gestuurd door Philips consumentenservice.

Peter 12-04-2016

na 3 jaar rot

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5407

Lekkere koffie, handig in het gebruik maar na ruim 3 jaar begint de bodem onder het waterreservoir te roesten en komt het tefflon los.
Omdat de garantietermijn isverstreken kan Phillips niet voor me doen. Waardeloze service. Je mag toch verwachten dat zo'n apparaat langer meegaat.

Otto 01-04-2016

Apparaat valt sterk tegen

Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5407

Erg lastig om water te vullen; daarbij blijft deksel altijd vol condenswater; echt om de haverklap verstopt, moet vaak geschoond worden; de timer van 30 min. is ronduit een ramp; laat ook veel stoom los bij het koken; voor deze prijs een miskleun. Wordt wellicht alleen voor de vormgeving aangeschaft?

Louike1 19-02-2016
Geschreven voor: Philips Café Gourmet HD5407

Mooi apparaat. Je water word nog echt gekookt voor een heerlijk kopje koffie. Een klein nadeel is, dat je het water wat er bovenin gedaan niet goed kunt inschenken. Verder de tijd dat het apparaat aanstaat is 30 minuten. Is wel erg kort. Design erg mooi maar wel hoog.