De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Solis 166 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

Opa 22-01-2016
Geschreven voor: Solis 166

na in een maand 700 gram koffie malen werkt niet meer. rammelt en maalinrichting draait niet meer. Terug gestuurd en nog niets gehoord.

berend126 20-02-2014
Geschreven voor: Solis 166

Deze solis scala koffiemolen heb ik inmiddels een paar jaar in bezit. Had hem eigenlijk gekocht voor bij mijn Gaggia espressomachine, maar daar maalt hij lang niet fijn genoeg voor, helaas. Nou weet ik niet of alle espessomachines zo kieskeurig zijn als het gaat om fijne maalgraad, maar voor mijn gaggia is ie dus volledig ongeschikt. Pas dus op als u deze molen ook voor espresso wilt gebruiken.
Ik gebruik hem nu uitsluitend voor het malen van filterkoffie. Daarvoor voldoet hij goed.
Het schoonmaken van de molen zou ook wel wat handiger hebben gemogen, maar dat hoeft gelukkig niet al te vaak te gebeuren, hoewel sommige koffie-experts menen dat dit niet vaak genoeg kan :-)

Roos 25-06-2018

Hi, ik heb onlangs een gaga aangeschaft en ben nog op zoek naar een goede koffiemolen. Welke koffiemolen heeft u op dit moment voor deze machine in gebruik?