Espressions Precision EP0700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Espressions Precision EP0700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Dick R. 28-07-2017

Onmogelijk om zelf te reinigen

Geschreven voor: Espressions Precision EP0700

Aanvankelijk zeer tevreden. Zwaar, degelijk apparaat, dat er mooi uitziet. Maalgraad perfect in te stellen, dus heerlijke espresso. Na een jaar begon de verlichting te haperen, zodat ik niet meer goed kon zien hoeveel ik gemaald had. Vervolgens begaf de verlichting het helemaal. Kort daarna kwam er er helemaal niets meer uit het apparaat, terwijl hij lustig doormaalde. Hij slibt dus op de een of andere manier dicht. Zelf kun je daar onmogelijk bij. Ter reparatie aangeboden. Geen kosten na een jaar. Maar verlichting is nog niet gerepareerd, dus gaat hij nu weer terug.
Kan natuurlijk botte pech zijn en ik wacht nieuwe reparatie af. Maar dat je zelf niet goed kunt reinigen is een minpuntje. De delen die wel goed bereikbaar zijn heb ik altijd goed schoon geborsteld, zoals in handleiding staat...

Pluspunten

• Perfect instelbare maalgraad iedere soort koffie.
  • Maalsel is zeer egaal
  • Mooie vormgeving
  • Bonenreservoir sluit goed af

Minpunten

• Apparaat valt niet te reinigen
  • Verlichting viel uit
  • Slibde na een jaar dicht (gratis reparatie)

DickRu 15-11-2017

Inmiddels beschik ik alweer een paar maanden over de gerepareerde machine. Alles (ook de verlichting) doet het weer prima. Dus blijven nu alleen de goede kanten over. Een geweldige molen...

Flowers 10-02-2016
Geschreven voor: Espressions Precision EP0700

Een perfecte molen voor espresso maar natuurlijk ook voor filterkoffie, kan de bonen zeer fijn malen en de instelling daarvan is simpel.
Het apparaat zelf komt erg professioneel over door constructie en degelijkheid, ook het geluid bij het malen is erg laag.
En de verlichting tijdens het malen is een mooie bijkomstigheid,
zeker als die in een donkerhoekje van de keuken staat is de hoeveelheid maling goed te volgen.
Ook niet onbelangrijk, geen of nauwelijks 'gemors' tijdens het malen.
Ook kun je deze molen heel eenvoudig, wanneer nodig, kalibreren.
Dit is absoluut geen miskoop.