Princess 242195 Koffiemolen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Princess 242195 Koffiemolen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HSW 14-10-2019

Maalt geweldig!

Geschreven voor: Princess 242195 Koffiemolen

Via de airmilesshop deze koffiemolen voor weinig kunnen aanschaffen. Vorige week getest met het fijnmalen van kristalsuiker om poedersuiker te krijgen. Dat doet-ie supergoed en snel. Het schijnt dat je er ook kruiden mee kunt malen, en uiteraard koffiebonen. Het doorzichtige dekseltje is eenvoudig af te spoelen onder de kraan. Het roestvrijstalen gedeelte is af te nemen met een doekje (ik weet nog niet of je dat om mag spoelen met water), pas wel op voor de mesjes die op sommige plekken scherp zijn. Je vult het reservoir met koffiebonen, suiker of kruiden, dekseltje erop, op het zwarte knopje drukken en daar gaat-ie. In een paar seconden is alles superfijn gemalen! Ik ben er heel blij mee!
De gebruiksaanwijzing zegt dat je het dekseltje moet draaien tot het klikt, maar dat is niet het geval, het zit er los op en een driehoek kun je niet echt draaien ;-) Ook zitten er geen antislipdopjes onder.

Pluspunten

• Maalt supergoed en supersnel
  • Weinig geluid

Minpunten

• Geen antislipdopjes aan de onderkant
  • Dekseltje zit er los op, klikt niet vast