Bodum 10903

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bodum 10903 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

John C 06-03-2018

Na 1 dag retour Fonq

Geschreven voor: Bodum 10903

Omdat hij er zo mooi uit ziet heb ik er eentje gekocht. Echter, na 1 dag een kabaal en hij doet het niet meer. Inferieur product wat er mooi uitziet. Dan ook nog eens de waarschuwing dat je het motortje niet te lang mag belasten, heb ik maar besloten om hem terug te sturen naar Fonq. Tot service van Fonq overigens.

Pluspunten

• Mooi

Minpunten

• Slechte techniek

raytje73 18-10-2016

Russische roulette

Geschreven voor: Bodum 10903

Allereerst veel plezier van gehad. Maalt perfect en ziet er leuk uit. Maar als er een steentje in komt dan is het echt gebeurd. We hebben er nu 2 gehad. De eerste diende ons van 2009 t/m 2013 en de tweede tot september 2016. Nog tevergeefs contact met Bodum gezocht. Geen reactie. Ik heb het nog gegoogled. Het blijkt dat de kunststof tandwielen het direct begeven door een ontwerpfoutje. Daarom geven wij een dikke 1 Na 2 keer lijkt het mij ook wel terecht.

Pluspunten

• Goede koffie (conische maler)

Minpunten

• steentjes beveiliging werkt niet
  • niet te repareren
  • Gaat misschien 20 jaar mee of 1 dag