Coffeeduck Coffeeduck Senseo Classic

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Coffeeduck Coffeeduck Senseo Classic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Frank Meijer 23-10-2018

Coffeeduck werkt goed - met zelfgemaakte aanpassing

Het achterliggende idee is goed, in de praktijk wordt het echter een kliederboel in het Senseo-apparaat (classic) met een Coffeeduck Senseo(classic).

Met een kleine zelfgemaakte uitbreiding kun je een Coffeeduck voor Senseo (classic) toch prima gebruiken zonder geklieder:

Knip een rondje koffiefilterpapier ter grootte van het zwarte kunststof bovendekseltje van de Coffeeduck Senseo (classic).
Bevochtig dit rondje koffiefilterpapier en leg het onder het zwarte Coffeeduckdekseltje bovenop de gemalen koffie voordat je de Coffeeduck in het Senseo-apparaat plaatst.
Een koffiefilterpapierrondje kan na afspoelen meerdere keren worden gebruikt.

Pluspunten

• Goed basisidee
  • Prima koffiesmaak
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Kliederboel zonder koffiefilterpapierrondje

Jeroen 06-02-2017

Geen goede aanvulling voor de Senseo

Heb nu de CoffeeDuck 2 weken maar is een miskoop.
Het idee is leuk maar in de praktijk lekt er koffie langs de CoffeDuck en is de koffie niet zo lekker als je verwacht. Dat laatste komt vermoed ik doordat het water van de Senseo Classic niet heet genoeg is.
Zou hem het liefst retourneren.

Pluspunten

• Het idee is goed

Minpunten

• Lekkage
  • Smaak