Philips HD7459/20 - Reviews

Best Reviewed jul 2015 Philips HD7459/20
Best Reviewed juli 2015

Beoordeling op basis van 18 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

RiaBG 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Lekkere warme koffie. Vooral fijn dat de koffie 's morgens al klaar is als je beneden komt.
Gemakkelijk in gebruik.
Alleen het waterreservoir is moeilijk te lezen bovenin.
Verder een topper, echt een aanrader.

RienH 11-04-2017

Zeer onpraktisch

het display heeft geen enkel voordeel,
als je op het klokje drukt, komen er twee tijden
wat moet je er mee,
aan of uit, is slecht te zien,
niveau indicator geeft 3-6-9-12-15, wat heb je eraan als je met twee personen bent.
ik heb de reviews niet gelezen, anders had ik dit product niet gekocht !

Twiggy 07-02-2017

Slecht apperaat met lauwe koffie

Spijt van deze aankoop..als je koffie zet moet je minstens 10 minuten wachten totdat de koffie een beetje warm is..en aangezien het apperaat na een goed half uur uitschakelt moet je snel drinken..Haha wat een betutteling dat er nu bepaalt wordt hoe snel je je bakkie moet drinken..Nee het is een miskleun eerste klasse.. en koop dit aub alleen als je geduldig bent, want alleen al het filtermandje terugplaatsen is een crime op zich, en dan moet je ook nog heel goed opletten dat het papierenfilter past want dat zit heel vaak dubbelgeklapt als je het deksel sluit...Ik heb geen geduld dus ik doe m weg, en zet gewoon een lekker ouderwets bakkie met de hand op een theelichtje zoals mijn Oma en moeder dat deden..scheelt me een hoop frustratie en dan heb ik een lekker heet bakkie! Bah lauwe koffie, hoe verzinnen ze het

Ellen7654 20-01-2017

Heel onpraktisch

Er is geen lampje dat aangeeft of het apparaat aan of uit staat. Als ik het uit wil zetten dan moet de stekker er uit. De koffie is heel snel koud, voor het tweede kopje moet je nieuwe zetten.
De gebruiksaanwijzing is heel onduidelijk met een paar vage plaatjes maar ik begrijp nu dat het apparaat ook niet beter ingesteld kan worden.

jolien10 03-01-2017

klant onvriendelijk

Klantonvriendelijk product. Slecht afleesbaar display.
Geen leesbare handleiding,slechts plaatjes die op meerder manieren uit te leggen zijn.We zijn toch geen analfabeet? Koffie zetten d.m.v. de timer is ons nog niet gelukt. Als je met de hand bedient moet je een kwartier voor het drinken het apparaat aanzetten, anders is de koffie niet heet.

bert49 29-12-2016

Niet aan te bevelen product.

Zoals eerder gemeld (zie hieronder) een slecht product.
Absoluut niet passend in de Philips kwaliteit zoals gewend (onder het product staat dan ook vrolijk: made in China).
Bijzonder is ook de Philips reactie. Bij de richtlijnen staat vermeld: richt uw review op het product.
Die richtlijn geldt kennelijk niet voor de reactie van Philips.
Daarin ligt de nadruk op een review van de klant: smaak van de koffie is afhankelijk van de verhouding water:koffie (was ik niet op gekomen), heeft u de kan wel goed op de warmhoudplaat staan, gebruik dunne koppen etc.
Nergens staat in de reactie iets vermeld over het aangeschafte product dat in bijna 50% van de reviews de kwalificatie slecht krijgt......

bert49 26-12-2016

Bijzonder onhandig produkt met lage prestaties

In de verwachting een goed koffiezetapparaat gekocht te hebben vorige week een HD7459/20 aangeschaft.
Binnen de week weer vervangen door ons oude exemplaar.
Reden: apparaat functioneert niet naar wens (koude koffie, sterke koffie). Geprobeerd om e.e.a. op te lossen via de gebruikershandleiding, maar ook die is zeer marginaal. Op internet de vragen en de reacties van de firma Philips opgezocht ,maar die laatste reacties getuigen wel van arrogantie: wat te denken van iemand die een week haar koffiezetapparaat heeft gekocht, dezelfde klachten heeft als wij en het advies krijgt om het apparaat na een week (!) te ontkalken???

Bijh 12-10-2016

Goede koffie maar niet tevreden met product

Heb hem nu 2 dagen en de koffie smaakt prima maar niet tevreden. Display gaat snel uit. Geen lampje voor aan/uit en nergens beschrijving over de timer. Slecht leesbare waterreservoir en onhandig als je links bent om het reservoir te vullen omdat het alleen rechts kan en nog vrij smal is ook. Tuit aan de deksel (die er overigens moeilijk af te krijgen is) zit in de weg met water vullen. Kortom ik vindt hem mooi en wilde graag weer een filterapparaat maar ben teleurgesteld met mijn aankoop

koudekoffie2016 17-08-2016

onhandig apparaat

Mooi design, maar gebruiksonvriendelijk. Doseren is lastig, op 1 kant van de kan maststreepjes, maar niet leesbaar als je met links de kan onder de kraan houdt. De maatstreepjes in het apparaat zijn totaal onleesbaar, mis het doseer scherm aan de buitenkant.
je moet een standaard filterzakje aan de onderkant omvouwen, anders wordt die omgekiept door waterspuitstukje wat er automatisch boven wordt gedraaid. Heb heel vaak prut in de koffie.
display licht maar kort op, je kan niet zien of apparaat nog aan staat. Daarna gaat die snel uit. 2e kop koffie is dan ook heel vaak al koud.
Deksel kan heel moeilijk van de pot. Bij de 2e keer is er al een stukje afgebroken. Maar met deksel kan die niet in de vaatwasser.

Thema 26-11-2015

Er kan nog veel verbeterd worden.

De koffie is heet.
De handgreep is een beetje onhandig
Zéér onhandig is de timer. Elk uur heb ik koude koffie.
Deze timer is wel veilig, dat begrijp ik.

Riab 06-07-2015

lekker bakje koffie

Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
De timer is geweldig. Als je 's morgens beneden komt ruikt het al lekker naar koffie.
En, heel belangrijk, de koffie is heet.
Een nadeel: het aflees venster bovenin, onder de klep, is moeilijk te lezen.

Pepijn01 26-06-2015

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Fraai design, snel en stil! Ideaal om voor kleine of grote groepen koffie te zetten. Water indicator is handig en correspondeert met de indicator op de kan.

Display is niet altijd even duidelijk, maar dit is geen ramp zolang je onthoudt of je op 'start' hebt gedrukt.

Druppelstop werk prima en is handig als je beetje ongeduldig bent voor je kop warme koffie. Timer is een leuke extra!

wil1947 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Prima prijs/kwaliteit verhouding

+ stijlvol zwart/chroom design
+ zet koffie snel en geruisloos
+ waterniveau op glazen kan correct
+ lekkere hete koffie
+ druppelstop als je koffie wilt inschenken
+ automatisch uitschakelen
+ vaatwasmachine bestendig
+ timer om in te stellen naar behoeft
- waterpeil niet zichtbaar op buitenkant reservoir
- venster licht slechts even op bij aanzetten
- je ziet daarna slecht of het apparaat aan is
- gebruiksaanwijzing met alleen plaatjes xtra tekst zou handig zijn

wimtim 21-06-2015

Prima prijs/kwaliteit verhouding

+ stijlvol zwart/chroom design
+ zet koffie snel en geruisloos
+ waterniveau op glazen kan correcy
+ lekkere hete koffie
+ druppelstop als je koffie wilt inschenken
+ automatisch uitschakelen
+ vaatwasmachine bestendig
+ timer om in te stellen naar behoeft

- waterpeil niet zichtbaar op buitenkant reservoir
- venster licht slechts even op bij aanzetten
- je ziet daarna slecht of het apparaat aan is
- gebruiksaanwijzing met alleen plaatjes xtra tekst
zou handig zijn

Nelis-15 19-06-2015 Product paar weken in bezit

Het heeft een elegant design, strak maar simpel. Alle onderdelen zijn los uitneembaar en kunnen in de vaatwasser, wat vrij praktisch is. Er zit een watermaatstaaf die correspondeert met de maatstaaf op de kop. Zelf het antidruppel systeem werkt vrijwel perfect.

Nadeel is dat de warmhoudplaat na verloop van tijd stopt tenzij je deze zelf weer aan zet.

Overal wat mij betreft prima prijs/kwaliteit verhouding en prima apparaat, voor zover je een koffiezetapparaat kan reviewen.

Sun28 17-06-2015 Product paar dagen in bezit

Het koffiezetapparaat is makkelijk in gebruik. Het is fijn dat er een timer op zit. De koffie is klaar wanneer ik wil en is van goede smaak.
Het apparaat is zonder gebruiksaanwijzing te gebruiken.

Het enige nadeel is dat het lichtje alleen oplicht als het apparaat in gebruik is.Onduidelijk of het koffieapparaat nu aan of uit staat.

Sun28 17-06-2015

Fijn apparaat met lekkere koffie.

Het koffiezetapparaat is makkelijk in gebruik. De timer is ook erg fijn. Nu kan ik de koffie klaar hebben staan wanneer ik wil.

Het is prettig dat de verschillende onderdelen in de vaatwasser kunnen. De koffie is snel klaar en smaakt lekker.

Jitte 10-06-2015

Heel matig...

Koffiezetter zette goede koffie maar heeft het deze week af laten weten.Ca 1 jaar oud en al kapot...het viel me al op dat er al een tijdje condens zat in het digitale klokje van de timer...water in het reservoir schenken was ook al niet zo makkelijk.Hiervoor had ik de Philips HD7690.Had ook een timer.Helaas wordt deze niet meer gemaakt (made in Germany!)anders had ik liever ditzelfde apparaat gekocht.Deze heeft het WEL lang volgehouden in tegenstelling tot de HD7459 die hier beoordeeld wordt.