Adidas Super Sporttas Zwart/Roze Large Never out of Stock

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Adidas Super Sporttas Zwart/Roze Large Never out of Stock op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

van Raaij 04-01-2019

Grote Adidas sporttas ( ik kocht de zwart/witte uitvoering )

Mooie grote sporttas. Als sportinstructeur is veel opbergruimte voor mij een absolute must. De tas heeft een inhoud van maar liefst 65 liter en heeft daarnaast twee kleine opbergvakken die afsluitbaar zijn met een rits. De tas is stevig, heeft een verstelbare schouderband en kan ook als rugtas worden gedragen door twee extra schouderbanden. Dit is een groot pluspunt, het is namelijk zeer prettig om de tas als rugtas per fiets mee te kunnen nemen. Daarnaast is de tas een echte eye-catcher waarmee je voor de dag kan komen en is in meerdere kleuren verkrijgbaar. Zelf koos ik voor de zwart/witte uitvoering van dit model.
Ben zeer tevreden over deze aankoop, een echte aanrader.

Pluspunten

• Groot/veel inhoud
  • Praktisch in gebruik
  • Ook als rugtas te dragen (!)
  • Mooi om te zien