LG GBB61PZGFN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB61PZGFN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Siti 14-06-2020

geen 36 dB

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

Wij hebben sinds kort (3 dagen) een koel-vriescombinatie met dezelfde product code als hierboven omschreven. Hij is ruim, en mooi. Dat hij vingerafdrukken achterlaat wisten we, geen probleem voor ons. Dat hij echter bij het aanslaan meer geluid maakt, dan volgens de specificaties, zijn we beide niet zo blij mee. De koelkast maakt zo'n 40 dB, waarbij er een hoge toon bij zit die je zelfs in de kamer kunt horen (hij staat in de keuken). Nou zult u zeggen dat is alleen wanneer hij aanslaat, en dat is ook zo. Hij slaat echter veel aan hebben we gemerkt. De koelkast is vol, hij staat uit de zon en er staat of ligt niets tegen de koelkast aan wat kan resoneren. Wel staat hij met de achterkant (waar zich de compressor bevindt) op 3 cm vanaf de muur en staat hij op een tegelvloer. Hij staat waterpas en staat op alle 4 poten. Wij weten niet goed wat wij hier mee aan moeten, maar overwegen contact op te nemen met de leverancier.

Pluspunten

• Mooie ruime koelkast
  • niet te duur

Minpunten

• geluid tijdens aanslaan
  • erg veel aanslaan

Kamran 28-06-2019

LG GBB61PZGFN

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

Wij hebben deze koelkast nu een aantal weken in gebruik, en zijn erg tevreden over de constante temperatuur van zowel de koelkast als vriezer.

Nadat de koelkast werd aangesloten door de koerier viel direct het mooie design op. Heel strak, en tevens is er een heldere LED lamp in de koelkast aanwezig om alles makkelijk te kunnen vinden. Iets waar wij minder blij mee zijn is het feit dat vingerafdrukken heel snel zichtbaar zijn op de deur waardoor de koelkast vies en vettig lijkt. Dat is zeker een verbeterpunt.

De lades zijn heel ruim, en voor 2 personen is dit meer dan voldoende. Wat we wel missen is nog een extra vak in de deur. De vorige koelkast had er 4.

De temperatuur instellen gebeurt d.m.v. knoppen, en alles is digitaal leesbaar. Dus geen onduidelijke draaiknoppen meer waarmee je meestal moet gokken of het koel genoeg is.

Al met al zeer tevreden, en we hopen de koelkast nog vele jaren te kunnen gebruiken.

Pluspunten

• Door cooling
  • Digitale temperatuurregeling

Minpunten

• Vingerafdrukken
  • Net te weinig deurvakken

Vinn 27-06-2019

ruime design koelkast

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

Laat ik beginnen met dat deze koelkast er heel strak uitziet. De koelkast is strak en past perfect bij onze zojuist gerenoveerde keuken die rvs-elementen heeft. En koelen, dat doet ie goed. Leuk is dat je met de app de temperatuur kunt instellen. Je hoeft dit natuurlijk niet vaak te veranderen, maar het is wel een leuke toevoeging.
Dan nog even over de ruimte; de binnenkant is zeer ruim en zonder tetris te hoeven spelen kan ik mijn boodschappen kwijt. Een verademing ten opzichte van mijn oude koelkast. Deze is trouwens ook veel stiller, als in: je hoort hem eigenlijk niet. Ik ben er zeer tevreden mee en zou deze koelkast zeker aanraden aan iedereen die zoekt naar een design koelkast voor in de keuken

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • ruim
  • stil

WimTinne 26-06-2019

Mooie LG koel-vriescombinatie

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

Wij werden geselecteerd om deze koelkast te mogen testen. We hebben ze nu ongeveer 3 weken in gebruik. Ik was aangenaam verrast, zowel door de buitenkant als de binnenkant. De inox buitenkant laat geen vingersporen na. De ruime binnenkant is praktisch ingedeeld met grote lades.
De LG koelkast is een stille koelkast, je hebt geen last van lawaai, enkel wanner de motor aanslaat.
Je merkt echt dat de producten langer vers blijven, waardoor het uiterlijk en de smaak van verse groenten en fruit langen behouden blijven.
Ik ben super tevreden!
Wanneer je de koelkast lange tijd open laat, geeft hij een signaal waardoor je weet dat hij nog open staat.

Pluspunten

• ruime koelkast
  • mooi design
  • no frost

Minpunten

• geen minpunten

goudzwaard4592 22-06-2019

Mooie vrijstaande koel- vriescombinatie

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

We mochten deze koelkast testen. We hebben in onze huidige woning een inbouwkoelkast en in onze nieuwe woning gaan we waarschijnlijk over op een vrijstaande koelkast, maar vinden deze vaak gehorig en niet mooi. Deze koelkast heeft ons erg verrast. Heeft echt enorm veel ruimte en een mooi design. Het enige wat wat deze koelkast nog zou verbeteren is dat hij als je de deur een klein zetje geeft hij dicht zou gaan.

Pluspunten

• grote planken en lades koelkast
  • grote lades vriezer (diep+ruim) geen ijsvorming
  • mooi design ook van de zijkanten
  • vingerafdruk proof
  • groente en fruit blijft langer vers

Rebbel 18-06-2019

Mooie LG Koel-vriescombinatie

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

De LG Koel-vriescombinatie heeft een mooi designe zo wel van binnen als buiten heeft veel ruimte is hoog de vriezer heeft diepe lade ook heel fijn

Pluspunten

• Veel inhoud in koel gedeelte
  • Grote groente lades
  • Vrieslades zijn mooi ruim en diep

Minpunten

• Ik heb zeker geen min punten

Kamal 14-06-2019

Mooie designe eowel buiten als binnen

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

Ik ben aangenaam verrast door het mooie uiterlijk zowel binnen als buiten, de inox buitenkant blijft glanzen en er blijven geen vingersporen aan .ook de snelle koel en vriesfunctie is een groot pluspunt.
De indeling binnen is heel.praktisch .

• Heel stil

MamaB 14-06-2019

Goede kwaliteit

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

Ik heb deze koelkast nu bijna een maand ,en mijn eerste reactie was dat hij een mooi uiterlijk heeft.
hij heeft grote lades met een koel-vries combinatie (no frost system ) en u kunt hem makkelijk met wifi bedienen bijv. Om de temp° te veranderen.
Hij is een stille koelkast en maakt bijna geen lawaai je hoort hem niet.
Ik merk dat hij mijn voedsel langer vers en vocht netjes houdt .
Als je hem open laat, geeft hij een geluid dan weet je dat je koelkast open staat en dat vind ik fijn vooral als je een kleine thuis heb.
De enige nadeel is dat hij vinger afdrukken achterlaat , verder ben ik zeer te Vreden.
Ik zou hem aanraden.

Pluspunten

• No frost
  • Hij ziet mooi uit
  • Hij is zuinig
  • Geluid als hij open staat

Minpunten

• Vinger afdrukken

Milamaxi 13-06-2019

Mooi design, perfect koeler

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

Ik heb de ijskast met vriezer getest en moet eerlijk zeggen dat ik heel tevreden ben. Zelf hadden we nooit een LG gekozen uit onszelf maar we stellen vast dat dit een goed merk is. Mijn echtgenoot is iemand die enkel heel koud drinken wil, liefst bijna bevroren en geen enkele keer heeft hij laten horen dat het niet koud genoeg is, wat hij wel soms zegt bij onze ijskast. Super tevreden zijn we, dat we dit mochten testen!!

Pluspunten

• Mooi design, koelt super

Minpunten

• De deur gaat niet vanzelf dicht

Marion Beumer 30-05-2019

Fijne, ruime koelkast

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

Momenteel mag ik deze koel-vriescombinatie testen. Wat een ontzettend fijne, ruime koel-vriescombinatie is dit! De lades zijn mooi diep en je merkt dat de producten langer vers blijven.
En een heel prettig voordeel vind ik het no-frost systeem van de vriezer, wat betekent dat je de vriezer nooit hoeft te ontdooien. Ik ben erg blij met deze mooie koel-vriescombinatie! Een aanrader! Het enige kleine nadeel wat ik kan bedenken is dat je vingerafdrukken op de deur ziet.

• No-frost
  • Ruimte

Minpunten

• Vingerafdrukken zichtbaar op de deur

Annemieke 22-05-2019

Lg koelkast

Geschreven voor: LG GBB61PZGFN

Deze lg koelkast heeft een erg mooi design en heeft veel ruimte en 2 groente lades.
Met de Wi-Fi op afstand te bedienen.
De koelkast maakt alleen een luid geluid wanneer de motor aanslaat voor de rest hoor je hem niet.
Een door cooling is erg fijn de voelt dat de kou binnen blijft en de produckten langer vers.
Dus een fijne koelkast in gebruik.

• Koelt fantastisch
  • Veel ruimte

Minpunten

• Maakt soms veel lawaai