Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 30 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties op Kieskeurig.nl.

8,9

vtec 04-10-2020

flessenrek??

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Mooie koelvriescombinatie , zeer ruim zeker het diepvries gedeelte. mooie verlichting binnenin. ik mis alleen een flessenrek en kan dat ook niet online vinden beetje jammer weer.

Olie 02-10-2020

Supermooie grote koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

We hebben hem nig maar net maar ik ben er nu al heel blij mee. Zo rustig en statig in onze keuken. Als ik de deur opendoe ziet het er zo mooi uit met de buitenverlichting.
Op de deur van de koelkast zit een schermpje waarop je heel makkelijk de temp. kunt zien en een paar functies kan doen.+

Ellen1h 27-09-2020

Wat een prachtige Koel-vriescombinatie!

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Nadat onze oude koelkast het had begeven op zoek naar een goede vervanger....nou die hebben we gevonden! Een zee van ruimte zowel in het vries- als koelgedeelte! Prachtig aan de buitenkant en zeker ook aan de binnenkant! Heel erg tevreden met onze aankoop!

Anoniem 13-09-2020

lekker veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

na 20 jaar waren we wel toe aan een nieuwe koelkast, met op internet kijken kwam ik elke keer op deze koelkast uit, hij voldoet aan al onze eisen, veel ruimte voor het koel maar ook het vriesgedeelte, niet meer ontdooien, licht in de handgreep zodat ik ook zie wat er in de vrieslades zit, lampje zit in de koelkast vooraan, dus je kan er nooit iets voor zetten. heel makkelijk te programmeren. Past precies in onze hele kleine keuken, ziet er supermooi uit, is stil, ik hoor hem bijna niet als ik in de keuken sta, kortom een geweldige koelkast, ben er heel erg blij mee. Nu maar hopen dat deze ook 20 jaar mee gaat.

Marjol 10-09-2020

Mooie strakke koelkast met ruim vriesgedeelte

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Mooie strakke koelkast met een duidelijk display waarmee je oa temperatuur kunt instellen (apart voor koel en vries gedeelte). Er zijn nog meer functies zoals snel koelen en een vakantiestand, maar die heb ik nog niet gebruikt. Je kunt ook een alarm instellen als de deur te lang open staat, dat voorkomt dat de vriezer per ongeluk op een kiertje blijft staan! Het koelgedeelte heeft een handige lade voor groente en fruit. De koelkast is vrij hoog, dus als je niet zo lang bent kun je de hoogste plank ws beter op de laagste stand zetten. Ik vind vooral het ruime vriesgedeelte heel fijn.

Kamil62 20-08-2020

Voordelen en nadelen

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Hij werkt fijn, is erg groot en ruim. Wat wel jammer is dat de koelkast aan de binnenkant lijkt te smelten, ook wanneer de koelkast wordt dichtgedaan komt er voor ongeveer 15 seconden een raar, luid werkgeluid uit.

Nguyen 08-08-2020

Modern Good looking fridge

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Have a chance to compare this 1-on-1 against another cheaper Samsung model RB36 and this one is totally better. The flat front, color and material are very nice and modern. The internal lighting is also much better and the handlebar light is a big + for the freezer. It is definitely quieter and faster to get to the temperature vs the other one. The only I am missing is the bottle rack which is shown on the online Samsung product page.

fam Krijgsman 15-07-2020

Mooi design

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Na 7 maanden nog steeds tevreden,zelfde als bij aankoop.Vlees en groenten blijven dagen
nog perfect.

Jet 24-05-2020

Prima maar wel luidruchtig

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Hij is prima. Doet wat tie moet doen. Het geluid in onze open keuken is wel hoog: of er een vrachtwagen stationair staat te draaien voor je deur.

Review 04-02-2020
Veel ruimte in deze koelvriescombi. Wel jammer dat we pas bij levering merkten dat het flessenrek optioneel was.
In de gebruiksaanwijzing moeilijk (of niet) te vinden hoelang te wachten met aanzetten na levering/vervoer.

Fred 11-04-2020

Een ruime koelkast met grote vrieslades

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Ben echt blij met deze koelkast. Lekker ruim en de lades zijn lekker groot. Alles is goed verlicht binnenin, zelfs voor het vriesgedeelte.

Pluspunten

• ruimte
  • gebruiksgemak
  • Verlichting, ook vriesgedeelte

fam Krijgsman 27-03-2020

Mooie uitstraling, duidelijke temperatuur aangeving

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

We hebben hem gekocht van weege design.En het feit dat je niet hoeft te ontdooien.Van binnen
blijft hij droog dus een schonere binnenzijde.

Mooi en veel economische ruimte.Groente blijft lang fris.Prachtige verlichting.
De prijs is voor deze kast zeer redelijk.

Byanka van der Veen 13-03-2020

Grote vrieslades!

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Wij hebben voor deze koelvriescombinatie gekozen, door eerdere ervaring met Samsung en de grote vrieslades! Daarnaast heeft deze koelkast, met rvs deuren, een mooie uitstraling! Wij zijn er blij mee en heel tevreden over!

Pluspunten

• Grote vrieslades
  • Ruim koelgedeelte

Hannie89 05-03-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

In vergelijking tot onze oude koel/vriescombi ongelofelijk veel koel/vriesruimte op een kleine vloer oppervlak, zeer geruisloos en in een zeer korte tijd op de gewenste temperatuur.

H.v.d.Berg 27-02-2020

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Een fijne ruime koel en vries ruimte heb hem door omstandigheden nog niet in gebruik,kan nog wel een aantal weken duren.

Minpunten

• Geen flessenrek.

diny 27-02-2020

grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

grote ruime koelkast met fijne indeling en een vriezer met 3 ruime lades.
de koelkast maakt ook weinig geluid

Pluspunten

• ruim
  • makkelijk in te delen
  • stil
  • display met temp op de deur
  • zeer zuinig A+++

Mary 26-02-2020

Mooie grote koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Mooie grote koel- vriescombinatie. Voldoende ruimte voor een gezin met 2 tieners. Alles past er goed in na de grote boodschappen. Jammer dat er bij dit model het flessenrekje niet standaard geleverd wordt. Het rekje voor de eieren was handig geweest als dit in een van de bakjes paste in de deur, nu staat het los in koelkast en neemt veel ruimte in beslag.

Pluspunten

• veel plaats in koelkast
  • flesjes kunnen rechtop
  • mooie verlichting binnenzijde
  • veel plaats in de bakjes van de deur
  • ruime vrieser

Minpunten

• geen flessenrek
  • eierenrekje

Sjaak 19-02-2020

Koelkast met groot koel- en vriesgedeelte

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Ruime koel- vriescombinatie met mooie (zilverkleurige) afwerking, goede LED verlichting en duurzame digitale inverter met 10 jaar garantie!

Pluspunten

• Ruime inhoud koel- vriesgedeelte
  • Duurzame digitale inverter

Minpunten

• Temp lastiger instellen, geen +/- toets,
  • Geen details in gebruiksaanwijzing temp instelling

Hietie 09-02-2020

Ruimte!

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Geweldig ruime koelkast met vriesgedeelte. De inhoud van 2 koelkasten (wij hadden een extra koelkast inde garage) past er makkelijk in. Veel minder stroomverbruik daarmee ook al omdat deze koelkast erg zuinig is. Mooi verlicht. Voorkant is prachtig strak vormgegeven met aan en uit te zetten verlichting in de handgrepen.
Minder is de vormgeving van de zijkanten. Die is niet strak dankzij ventilatieroosters en een er nog niet af te poetsen witte sticker. De zijkanten zijn grijzer dan de RVS voorzijde. Jammer is ook het geluid dat vooral uit die roosters komt. Hadden gehoopt op minder lawaai. Maar deze koelkast is niet stiller dan de vorige.

Fedde Kingma 05-02-2020

Koelkast Samsung

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Wij zijn na 5 dagen gebruik elke dag gelukkiger met deze keus. Het is een hele fijne koel-vriescombinatie, Uiterlijk is prachtig en koel n vries gedeelte - subliem!

Jacqueline46 04-02-2020

Gweldig fijne koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Na 27 jaar eindelijk een nieuwe koelkast. Wat een verschil! Koelkast is heel overzichtelijk en alle producten zijn gemakkelijk bereikbaar. Grote diepvriesladen. Kortom: ik ben er blij mee!