Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties - Reviews

Vriesruimte apart regelbaar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties op Kieskeurig.nl.

baafy 13-11-2019

mooi model

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

koelt prima, makkelijk te veranderen indeling ook het combineren tussen koelen en vriezen is erg prettig

Pluspunten

• kan zelf vriezen en koelen indelen

Minpunten

• deur zwiept door bij openen

Tinus 12-11-2019

Koelvries combinatie Samsung

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Deze koelkast doet echt wat hij belooft!
We hebben deze koelkast speciaal gekozen om zijn snelle koelfunctie, enorme inhoud en het langer verhouden van producten. Dit maakt hij allemaal waar!
Daarnaast heeft hij een fraai design en is de binnenkant van de deur makkelijk zelf in te richten. Ook is hij erg stil, zelfs wanneer zijn snelle koelfunctie aanstaat.

• Ruim
  • Zuinig

G H Eekkerk 12-11-2019

Zeer praktische koel vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Een mooie, ruime en energiezuinige koel vriescombinatie.
Indeling is super, met erg veel binnen ruimte in beide compartimenten
Wij zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• Ruimte
  • Energie zuinig

RM Hendrikse 08-11-2019

Lekker fris of bevroren

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Gewoon doelmatig en een professionele look. Koelt en vriest goed en is gemakkelijk schoon te maken en niet te vergeten veel ruimte om op verschillende juiste plekken het verschillende voedsel te koelen of te bevriezen.

• werkt perfect

Jan 04-11-2019

KOELVRIEscombinatie met veel inhoud

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Systeem moest een losse vriezer en koelkast vervangen en doet dat prima. Veel zuiniger in gebruik. Goed afgewerkt en vooral goed schoon te houden. Simpele bediening. Prima aankoop actie via BCC.

Pluspunten

• Goede koel/vries prestaties
  • Simpele bediening

Muss 01-11-2019

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Heel erg tevreden over deze koelkast met vriesgedeelte. Alles past lekker makkelijk in, je hoort de motor niet en het koelt en vriest perfect.

Janfe 10-10-2019

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Heb deze koelkast 2 dagen in bezit en ben er blij mee.
Veel opbergruimte en geluid is muisstil.
Ook simpel te bedienen.
Wel mis ik een wijnrek

Pluspunten

• Ruimte
  • Geluidniveau
  • vormgeving

Minpunten

• geen wijntek

Ab hs 30-08-2019

Samsung koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Deze maand deze Samsung koelvriescombinatie aangeschaft en deze bevalt prima met name de grote vriesvakken bevallen mij goed hij is makkelijk te bedienen en maakt weinig tot geen geluid

Kevin10 18-08-2019

Stil, snel koud, strak design,

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Ik heb sinds gisteren de Koel-vries combinatie RB41R7819SR aangeschaft en thuis geleverd gekregen. Wat een verademing vergeleken met mijn oude besje. Mooi strak design en makkelijk te bedienen. Zette hem aan en was in no time ijskoud. De vriezer en koelgedeelte hebben ieder een eigen koelmotor waardoor geurtjes niet in het vriesgedeelte gaat zitten (bijvoorbeeld ijsklontjes) ik ben er erg blij mee in ieder geval

007Jantje007 17-08-2019

Groots met hoofdletter G

Kleur ->Top
Ik had eerst een ander type koelvriescombinatie maar nu deze te hebben .
Ik ben er helemaal weg van de inhoud van de vriezer alleen al 130 liter . Ik had altijd ruimte te kort en alles lag door elkaar ingevroren!.
Nu kan ik alles goed erin doen zonder te graaien of de helft eruit te halen.
Het koel gedeelte is ook mooi! Ik heb nu nog ruimte over . Het bier kan gewoon recht op staan op de bovenste plaat. Hoe mooi is dat! Verschillende lades voor de groenten .
A+++ heb ik speciaal voor gekozen het scheelt altijd weer wat in stroom. Met een nieuwe techniek die ik nog niet kon twin cooling.

Kortom GROOT is de koelvriescombinatie van binnen van buiten gewoon de normale maat maat je merk het verschil wel!

Herma 01-07-2019

Super Koelkast

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Ronduit GEWELDIG!!! Wat een ruimte en wat een koeling. En heel erg stil.
Maar het fijnste is zijn ruimte. Mooie vakverdeling wat jezelf kan indelen, ook de ruime 3 diepvries lades zijn geweldig. De koelkast is ook mooi koud, dus helemaal met dit mooie weer, komt dat goed van pas. Kortom een echte aanrader!!!

Pluspunten

• De enorme ruimte
  • De koeling

Minpunten

• Kan ik zo niet bedenken

roelot 27-06-2019

Enorm veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Wij hebben deze Samsung koelkast nu twee weken in huis. Voor onze nieuwe keuken waren we aan het twijfelen tussen een inbouwkoelkast of toch een vrijstaande koelkast. We zijn blij dat we gekozen hebben voor de Samsung. Deze biedt enorm veel ruimte!
Afgelopen weekend hadden we aardig wat vrienden over de vloer en we keken ernaar uit om het vriesvak om te toveren tot koelvak. Dit was echter niet nodig omdat de koelkast zelf al zoveel ruimte bied. Daarnaast koelt deze prima en is hij nog eens zuinig ook! Kortom, een topkoelkast!

Pluspunten

• Ruimte
  • Snelkoelfunctie
  • Vakantiemodus

Minpunten

• Groot
  • Prijzig

michel 27-06-2019

geweldig

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

We hebben nu al een poosje onze nieuwe koelkast in gebruik met een vriesgedeelte onderin, de Samsung RB41R7819SR/EF.
Wat een gigantisch mooie en ruime koel/vriescombinatie is dit zeg en wat ben ik er blij mee.
Wat mij in de winkel al opviel was dat er veel benutbare ruimte in deze koelkast zat, maar nu ik hem in gebruik heb.. geweldig hoor, wat een prachtig mooie aanvulling in mijn keuken.
We zijn een gezin met 3 jongens en 2 meiden en ik kan mijn weekvoorraad boodschappen er gemakkelijk in kwijt.
In de speciale koelgedeelte met instelbare luchtvochtigheid, kan ik de groente en fruit voorraad heerlijk vers en op smaak houden, het droogt dan niet zo snel uit en bederft ook niet zo gauw.
De vriezer hoef ik door de No Frost functie nooit meer te ontdooien en is vrij snel weer op temperatuur als de deur open is geweest.
Wat ik ook als zeer prettig ervaar is de mooie, zeer heldere Led verlichting die in deze Samsung RB41R7819SR/EF zit. Ik ben blij dat we voor deze koel/vriescombinatie gekozen hebben..geweldig!

Pluspunten

• de benutbare ruimte
  • geruisloos

Marjan49 20-06-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

Ik ben zeer tevreden over dit apparaat. Koelt en vriest uitstekend. Is zeer geluidsarm. Ook de indeling vind ik praktisch. Daarnaast ziet hij er nog mooi uit ook.

Rijks 02-05-2019

Mooie grote koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB41R7819SR koel-vriescombinaties

We hebben gister onze nieuwe koelkast gekregen, wat een mooie grote koelkast, veel ruimte, makkelijk in te delen en het licht, zowel in de koelkast, als het blauwe licht, is erg mooi. We zijn erg tevreden! Nog wel even boekje erbij om mogelijkheden allemaal te leren :-)