Samsung RB37J5018SA - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
267 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 247 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J5018SA op Kieskeurig.nl.

SanGeoff 04-03-2016

Bromt veel, zeker de eerste dag. Koelkast wordt niet zo koud als ingesteld. Ik heb hem op 1 graad gezet in het koel gedeelte, maar de thermometer geeft 3 a 4 graden aan. Het vries gedeelte geeft nog steeds een ijslaag op je producten. Verder een heerlijk grote koel-vries combinatie. De beschrijving en foto uitleg van de deur omdraaien mag wel heel wat duidelijker. Vergeet niet met het omdraaien van de deur, dat de gaten onder je poten open gemaakt moeten worden, deze zitten dicht door piepschuim!

Joop 05-11-2017

Ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Ruime koelkast, maar maakt wel meer geluid dan ik had verwacht van een stille koelkast.
Wel lekker ruime en koelt uitstekend, maar toch irritant geluid.

Jan-Pieter 27-02-2017

coole koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Hij is ruim, ziet er mooi uit en hij koelt zoals je verwacht. Ik vind alleen dat hij best veel geluid maakt voor een 'stille koelkast' zoals ze zelf beweren. Hij slaat vaak aan en produceert dan 42 of 43 dB. Als hij niet aan het koelen is, dan produceert hij nog 21 dB wat zeker acceptabel is.

Pluspunten

• Led verlichting aan de binnenkant
  • flessenhouder
  • 2 ruime laden voor groente en vlees/vis

Margreth 25-01-2017

Zeer ruim

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Zeer ruime koelkast. Heldere verlichting. Speciale lade voor langer vers houden van vlees en vis. Handig flessenrek. Royale indeling met vakjes en lades. Vriesgedeelte ruime lades.
Koelkast heeft mooie strakke uitstraling. Maakt weinig geluid.

Pluspunten

• Ruim
  • Lade voor vlees en vis
  • Flessenrek
  • Goede verlichting

Peterd333 26-11-2016

Mooie koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Koelkast is vanochtend bezorgd. De koelkast was netjes verpakt, het kost je ongeveer een half uur om alle plakbandjes en beschermstukjes te verwijderen.

Hierna stekker er in.... Binnen no-time was hij op de goede temperatuur.

• Snelheid koelen

Minpunten

• nog niet bekend

Sergiy 06-11-2019

Refrigirator/freezer for big family

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

I was looking for large space for refrigerator section (more than 200l internal volume) that still fit in my kitchen corner (60cm wide). A++ or better class, with low noise and standalone (not build-in type, to be able to use as much internal space as possible). That model from Samsung was selected via my personal criteria. Also it was reasonable price due to discount from BCC shop and cashback from Samsung. For A+++ and size of refrigerator it was the best model for that money. Negative side was that new refrigerator has several points onto the door from internal that were deformed in the factory or in the shop (I guess by not careful installing of door shelf). But I tried to make several time photos to claim to the shop and it was not possible, hope that that is only cosmetic defect on the door internally and not functional (plastic still seems like not cracked, deformed not so deep).

Pluspunten

• power consumption: A+++
  • refrigerator size: 267l internal space
  • price (two discount from BCC and Samsung)
  • 60cm wide

Minpunten

• 37dB noise I guess not correct, loud model
  • thin cover plastic internal, easy to deformate

M 14-12-2016

Lekker ruim

Groot formaat,
energieklasse A+++
Ruime vakken in zowel het koel-, als het vriesgedeelte
Anti vingerafdruk is erg fijn op de buitenkant

Kezos 13-12-2016

Lekker Ruim en hoog

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Het is een Ruime en lekker hoge koelkast waar ik heel veel in kwijt kan. Ruimte is toch wel mijn voorkeur voor een gezin met 3 kinderen. Het is zeker een aanrader!

Maylo 03-11-2019

Super Koel vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Deze zeer mooi uitgevoerde combinatie werkt uitstekend. Erg handig is de apart in te stellen temperatuur. Hij heeft genoeg ruimte van binnen met verstelbare indeling en mooie diepe laden, ook is hij niet te breed. Van buiten ziet hij er ook erg mooi uit. Wat ook fijn is dat je er niet gouw vinger afdrukken op ziet, dit had onze oude koelkast wel. Al bij Al ; ZEER TEVREDEN

W.de G 02-11-2019

Samsung koel/vries combinatie Type:RB37j5018SA

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Ik heb deze koelkast nu een paar dagen.Wat mij opviel is dat hij zeer snel op temperatuur is en erg stil. De ruimte is goed voor ons en de temperatuur is zoals de cijfertjes aan geven gemeten met de thermometer die meegeleverd word. Verder is het ook een mooie kast vinden wij.Ik heb meerdere producten van Samsung en tot nu toe geen problemen.Dat was voor mij de reden om weer een Samsung te nemen.

Pluspunten

• Temperatuur is accuraat
  • Mooi
  • Goede indeling
  • Veel ruimte

Minpunten

• Geen kunnen vinden.

W de G 02-11-2019

samsung - Koel-vries combinatie RB37J5018SA

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Ik heb de koel kast nu een aantal weken en wat mij op viel is dat hij zeer snel op temperatuur is en erg stil.Hij is mooi,heeft goede indeling en is zeer ruim.Ook de prijs is goed.Ik heb meerdere producten van Samsung en tot nu toe geen problemen,vandaar ook nu weer mijn keuze voor Samsung.
Doe uw voordeel hier mee.
Groeten uit Vlissingen Zeeland.
W.de G

Anne Bezemer 29-10-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Mooi design, precies de grootte die we zochten en hij is mooi stil qua geluid. Enige wat iets minder is zijn de lades van de diepvries en het vak in de koelkast deur dat voelt wat fragiel aan.

• weinig geluid
  • veel ruimte

Minpunten

• Het interieur voelt wat fragiel aan

Jarno1984 21-10-2019

Goede en mooie koelvriescombi

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Deze goede, milieuvriendelijke en mooie koelvriescombi heeft onze oude koelkast en vriezer in de garage vervangen. Mooi design, erg veel ruimte en prettig licht maken deze energiezuinige koelkast tot een top aankoop. Waar nieuwe koelkasten vaak het verwijt krijgen niet snel en hard te koelen is deze koelkast zeer zeker een uitzondering. Alles is snel koud!

Jan 16-10-2019

Mooie luxe Koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Een zeer mooie koelkast-vriescombinatie, heeft een rustige uitstraling.
De binnenkant is mooi en met zijn twee lades (apart gekoeld) geeft het een goed overzicht van je producten.
Goede aankoop en hopen er nog jaren plezier van te hebben!

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • Mooie indeling

angelique 15-07-2019

Samsung koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Zeer mooie ruime koelkast. Hij is overzichtelijk en ik ben blij met de grote vriesladen.
Hij maakt weinig geluid en de kleur staat erg mooi in de keuken.

Pluspunten

• ruim
  • koelt goed
  • stil
  • mooi design

angeliquenl 15-07-2019

ruime overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Gunstige prijs! Grote vriesladen waarin ik voldoende brood in voorraad kan opslaan.

Stil en koelt goed.

Ook blij met no-frost en zeer energiezuinig. Ook speciale vakantiestand.

AnnedK 14-07-2019

Erg blij met deze koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Inmiddels 3 maanden geleden deze koelkast gekocht en ik ben erg blij mee. Hij koelt goed, zelfs op de laagtste stand, waardoor ik vermoed dat hij nog energiezuiniger is dan zijn A++ label doet vermoeden. Ik merk dat groenten veel langer vers blijven dan in mijn vorige, tafelmodel koelkast. Een paprika gaat een week mee voordat hij zijn versheid verliest.
De koelkast is vrijwel geheel stil. Alleen na het openen maakt hij een soort zoemend geluid. Hij heeft een deur alarm wat handig is en niet hard genoeg om je te doen schrikken of irriteren. Het zou kunnen dat het alarm wat te zacht is voor ouderen om goed te kunnen horen. HIj is lekker groot waardoor ik nog geen een keer heb gehad dat mijn boodschappen niet passen. Zelfs niet na ene trip met drie bog shopper aan boodschappen.
Al met al heel blij mee.

Hermanh 14-07-2019

Fijne en grote koelkast.

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Afgelopen maand gekocht en ben er nog steeds erg blij mee. De koelkast is lekker stil en houd alles goed koel. De vershoud lade voor groente is lekker ruim. En het superkoelvak voor vlees is ideaal... Kortom geen spijt van de aankoop

DonnG 10-07-2019

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Deze koelkast afgelopen week gekocht. Tot nu toe ben ik er meer dan tevreden over. Kleur en design perfect

John 1 09-07-2019

Mooi uiterlijk en supercool.

Geschreven voor: Samsung RB37J5018SA

Mooi uuterlijk en goede afwerking.
Technisch perfect.
Veel koel en vries ruimte.
Handig flessenrek.
Fijne verstelbare deur indeling.