Samsung RB38R7839S9 roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB38R7839S9 roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Xante 26-06-2019

Verrassend mooie en praktische koel-/vriescombi

Een prachtige koel-/vriescombinatie die gezien mag worden. Hij is tot in detail afgewerkt en voelt zeer degelijk.

De totale inhoud is ten opzichte van andere merken enorm terwijl deze zeer zuinig is.

Aan de binnenzijde is de koelkast voorzien van een goede (LED)verlichting waardoor je een goed overzicht hebt wat er allemaal in de koelkast staat. Tevens is het mogelijk om aan de buitenzijde een ledverlichting aan te zetten (bij de handgreep) wat zorgt voor een mooi effect.

Het meest praktische aan deze koelkast is dat je het vriesvak kunt gebruiken als koelgedeelte. Je kiest hiervoor aan de buitenzijde een drietal instellingen.

Het vriesvak is voorzien van drie ruime lades waarvan de onderste naar mijn gevoel niet ver genoeg open gaat om makkelijk grotere dingen in de lades te leggen. Het is een no frost vriesvak waardoor je gelukkig niet meer hoeft te ontdooien.

De prijs is naar mijn mening aan de hoge kant, maar je krijgt wel meer dan bij andere merken.

Pluspunten

• Flexibele indeling
  • Vriesvak kan als koelvak gebruikt worden
  • Goede verlichting
  • Veel ruimte

Minpunten

• Neemt veel plaats in beslag
  • Onderste vrieslade gaat niet compleet open

Wekero 07-06-2019

Mooi design

Super fijne koelkast
Mooie uitstraling van binnen ook erg mooi
Veel ruimte en 2 lades die ook erg ruim zijn
De vriezer heeft een no Frost systeem
In de deur een mooie led verlichting die je zelf aan kan zetten

Wekero 05-06-2019

Veel ruimte

Het is een super ruime koelkast
Wat ook super fijn is is de twin cooling
Ook de vriezer is heel ruim
Ik had van te voren verwacht dat ik met zoveel kwijt kon als in mijn eigen vriezer maar de lades zijn veel ruimer
Ook had ik snel ijsvorming in mijn vriezer maar in deze zit een no Frost functie.