Beko DSA25020 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko DSA25020 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Henri de Groot 12-11-2020
  • Product gekregen

De koelkast maakt veel lawaai

Geschreven voor: Beko DSA25020 wit

In onze huurwoning is een nieuwe keuken geïnstalleerd met een Beko koel vriescombinatie.
Ondanks dat Beko op haar site zet dat een Beko tot 4 x stiller is dan andere merken maakt die van ons tot 54 decibel lawaai. Hij maakt burrelende en slurpende geluiden. Heel vervelend in een open keuken. Beko zegt dat het vanzelf gaat wennen.
Bij mij niet. Beko wil er niets aan doen . Zelfs niet met bijbetaling van mijn kant.
Waardeloze service dus. Wij zijn op zoek naar een koopwoning, maar daar komt dus geen Beko in huis. U bent gewaarschuwd.

Pluspunten

• Energieverbruik

Minpunten

• Lawaai
  • Er komt geen oplossing na mijn klacht

Chrisvanrooij1988 02-02-2015

Knetterkast!

Een prima koelkast in alle opzichten.. behalve het geluidsniveau. De kast maakt een knetterend zeurend geluid dat lijkt op een soort scheidsrechtersfluitje. De hele dag door is dat te horen tot (in mijn geval) de slaapkamer toe. Ik heb meerdere malen op het punt gestaan de koelkast weg te doen, ware het niet dat ik er 5 jaar garantie bij heb gekocht (spijt van!). Anders was hij al lang weggeweest.
Verder een prima koelkast, mits je hem onderhoudt. Hij heeft wat hulp nodig (lees: elke twee maanden ontdooien en regelmatig schoonmaken). Wel heb ik last van druppelvorming, maar dat kan ook aan mijn gebruik liggen.
Alles bij elkaar: prima werkende koelkast, maar als je niet tegen lawaai kan, NIET KOPEN!

Bananalicker 04-06-2013
Geschreven voor: Beko DSA25020 wit

Zeer tevreden met deze koelkast. Ik ben een student die gezellig met deze koelkast op de slaapkamer woont, en ik heb geen last van irriterende geluidjes (tenzij je misschien heel lichte slaper bent).

Ik heb hem voor een zacht prijsje gekocht, en ben er heel blij mee. Ik weet dat alle koelkasten geluid maken, en deze zit prima binnen de normen voor deze prijsklasse. Verder koelt de koelkast zeer goed en zitten er leuke bakjes bij, zoals de wijnhouder. Het is een robuuste degelijke koelkast die er goed uit ziet.

Meta S 03-09-2012
Geschreven voor: Beko DSA25020 wit

In tegenstelling tot dhr. Vos heb ik gelukkig geen last van een knetterend geluid. Ik vind de koelkast zelfs vrij stil en ben zeer tevreden over de prijs-kwaliteitverhouding. Hij ziet er prima uit, koelt en vriest goed en heeft een mooi formaat voor een niet al te grote keuken. Mogelijke minpuntjes: de bakjes zijn niet uitneembaar en het kunststof is waarschijnlijk minder stevig dan dat van een duurdere variant. Aangezien ik 'm pas een paar dagen heb, kan ik niets zeggen over de duurzaamheid.

Andre Vos 08-05-2012
Geschreven voor: Beko DSA25020 wit

Dit is een echte knetterkast. Hij is lawaaiiger dan onze oude zanussi van 10 jaar. Als je een open keuken hebt moet je dit echt niet doen. Volgens de importeur is dat lawaai nog normaal ook en zou veroorzaakt worden door gebruik van isobutaan (mileu vriendelijkere)koelvloeistof .

Qua maten en paste hij goed in onze kleine keuken en vormgeving is mooi en indeling goed.

Verwacht ook geen hulp van de winkel: block.nl in ons geval. Die weten slinks de verantwoordelijkheid te ontwijken. We konden een monteur laten langs komen van de importeur maar als die zegt dat het geluid "erbij hoort" dan zouden we afgerekend worden voor minimaal €68.

Na wat gezoek op internet kom ik wel tegen dat amerikaanse koelkasten als beko en whirlpool het meeste geluid maken, maar ook bij de europese merken is het oppassen. Je kunt beter nog even door met je oude koelkast tot de industrie wat heeft gedaan aan het geluidsniveau.

Rina T 01-08-2012

Bij Wehkamp zeggen 3 mensen dat hij zo stil is!!???