Bosch KGV36VL30 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGV36VL30 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Pietpuk 24-03-2013
Geschreven voor: Bosch KGV36VL30 rvs

Deze koelkast gekocht ter vervanging van een tafelmodel koelkast en tafelmodel vriezer.
Eerste indruk is gewoon goed. Mooie koelkast, geluidsniveau is acceptabel (mag altijd minder).
Indeling is praktisch en voldoende ruimte in koel en vriesruimte.
Dat er geen vette vingers op komen ben ik het niet helemaal mee eens, maar wellicht dat er geen rekening wordt gehouden met kindervingertjes.
Al met al, ruim tevreden met de koelkast

reviewmike 05-09-2012
Geschreven voor: Bosch KGV36VL30 rvs

Fijne Koelkast. We hebben een open keuken dus het geluidsniveau was wel belangrijk. Dat zit wel goed, er komt weinig geluid uit. Verder ruim genoeg, hij doet goed zijn werk. Inderdaad geen vette vingers op de koelkast wat je bij RVS wel zou hebben en hij ziet er chique uit. Erg tevreden mee totdat deze week het flessenrek onderin al afbrak, 3 maanden geleden gekocht. Ik kan niet zeggen dat we er echt zware dingen in hadden staan of dat we lomp zijn dus dat
was wel een tegenvaller (Bosch = Duurzaam) We hebben Bosch gebeld en het blijkt niet onder de garantie te vallen. "u kunt het gewoon bestellen op de website van Bosch" Al is het maar 14 euro, vond ik al belachelijk, na 3 maanden. Nou blijkt ook nog dat het artikel niet meer leverbaar is,dus heb ik geen flessenrek meer. Morgen even terug naar de BCC dus.

reviewmike 08-09-2012

inmiddels alles toch nog netjes opgelost door Bosch. Een nieuw flessenrek is onderweg.

Kees en Sanne 06-06-2012
Geschreven voor: Bosch KGV36VL30 rvs

Heerlijke koelkast, niet te klein, niet te groot, maakt weinig geluid, zieter er heel mooi uit. Geen last van vette vingervlekken, gewoon een prima machine. Bosch, dus duurzaam. Ik verwacht dat dit ding rustig 15-20 jaar meegaat. Wij zijn er heel blij mee!