Beko CS234020X rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko CS234020X rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

paul.vanbeek 11-09-2013
Geschreven voor: Beko CS234020X rvs

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige review, het is een mooie ruime koelkast. Er zijn voldoende opbergvakjes en een uitneembaar wijnrek aanwezig. De koeler maakt inderdaad in vergelijking met de vroegere koelkasten wat meer lawaai, er zijn veel meer als vroeger kook en stroming-geluiden van het koudemiddel in het koelcircuit hoorbaar. Het geluidsniveau is echter niet enorm hoog. In onze gesloten keuken is dat niet onacceptabel hinderlijk of zo. In een open keuken zou dat voor mensen die voor die geluiden gevoelig zijn misschien wel het geval kunnen zijn. In de gebruiksaanwijzing worden deze geluiden overigens ook benoemd, en worden omschreven als normaal onderdeel van het systeem. Na slechts een maand kan ik over de duurzaamheid weinig zeggen, maar de constructie ziet er wel solide uit.

Elco54 05-03-2012
Geschreven voor: Beko CS234020X rvs

Een mooie en ruime koelkast.
Maar jammer van de herrie.
Heb al een mail gestuurd naar Beko.
Maar ze schreven een minderwaardige mail terug.
Jammer....dat ze zó met hun klanten omgaan.