Liebherr CUef 3331 - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
212 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CUef 3331 op Kieskeurig.nl.

Hans Gorissen 29-05-2020

Wie voor kwaliteit gaat kiest voor een Liebher

Geschreven voor: Liebherr CUef 3331

Mijn eerste koel-vriescombinatie was een Liebherr. Deze week heb ik de Cuef 3331 aangeschaft. Het is een feest deze koel-vriescombinatie in huis te hebben.
De Liebherr CUef 3331-20 is met een breedte van 55 centimeter een relatief smalle koel-vriescombinatie. De Liebherr koelkast heeft om de 4 centimeter een plateauhouder. Hierdoor plaats je de 3 plateaus en het RVS flessenrek precies zoals jij dat wil. De koelruimte is diep genoeg voor het plaatsen van lange frisdrankflessen in het flessenrek.
De prijs van deze koel-vriescombinatie staat in verhouding met de kwaliteit.
Expert Mudde in Lekkerkerk heeft de Koelvries-combinatie geleverd wat een extra vertrouwd gevoel gaf. ( goede service en advies )

Pluspunten

• Solide materiaal (RVS)
  • Handige indeling, ook het vries gedeelte
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen minpunten

Ronald Willems 08-05-2020

Top kwaliteit!

Geschreven voor: Liebherr CUef 3331

Na uitvoerige afweging van wat wij nodig hebben is de keuze gevallen op de CUef3331-20 met RVS front omdat dat top uit ziet. De keuze is gevallen voor kwaliteit, practische indeling, energie zuinig, max 55 cm breed en energie zuinig ter vervanging van onze oude koel vriescombinatie. Via Koelen.nl hebben wij gekozen om het apparaat lokaal aan te kopen waarmee wij de middenstand ook steunen. Het apparaat ziet er top uit: mooi uiterlijk, voelt degelijk aan. Prima indeling. Maar laten we eerlijk zijn, hij staat er sinds gisteren. Bestellen, afleveren en de eerste indruk zijn prima. Extra garantie is nog beter. Hopelijk hebben we die nooit nodig en gaat deze Liebherr net als zijn voorganger makkelijk 20 jaar mee. We shall see :-). Last but not least: of ik deze combinatie zou aanbevelen om basis van de eerste indrukken. Zeer zeker. Ik was nog even in een winkel. Qua kwaliteit en uitvoering is een paar euro duurdere combinatie een verstandige investering in aanzienlijk betere kwaliteit dan de meeste andere vergelijkbare producten!

Pluspunten

• Degelijk
  • Goede indeling
  • Energie zuinig
  • Practisch
  • Mooie RVS voorkant!

Minpunten

• Lades diepvries iets smaller dan verwacht

L.J. 24-02-2020

Kwaliteit koel vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CUef 3331

Voldoet aan al mijn wensen, handige koelkast indeling, ruim van binnen en toch een koelkast voor een kleine keuken. De vriezer kan wel wat ruimer

Pluspunten

• Goede indeling
  • Ruime koelkast
  • Mooie design en kleur
  • geluidsarm
  • Voelt aan als een kwaliteit koel vriescombinatie

Minpunten

• vriezer is voor mij iets te compact