Exquisit KS 15 A+++ wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Exquisit KS 15 A+++ wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

zweistein 12-06-2016

Zuinige stille koelkast

Geschreven voor: Exquisit KS 15 A+++ wit

Sinds een paar dagen deze koelkast in bezit. Het enige minpunt dat ik tot zover heb kunnen ontdekken is dat een tweede legplank wel handig zou kunnen zijn, en dat de groentela minder diep dan ik van mijn oude koelkast gewend ben. Prijs/kwaliteit verhouding is prima, ook het verbruik lijkt redelijk in de richting van de beloofde 90 kWh te komen. Na drie dagen kom ik uit net boven de 100 kWh en lijkt nog wat te dalen. Dat is mooi aangezien dit wel de belangrijkste reden voor aanschaf voor mij was.

jankies 15-02-2010
Geschreven voor: Exquisit KS 15 A+++ wit

Deze koelkast nu 3 maanden in bezit. Had erg veel twijfels over de "chinees" Exquisit. Maar moet zeggen: is lekker stil en zuinig. Ergonomie ook dik voor elkaar. En een zeer scherpe prijs. Hopelijk gaat ie een jaar of tien mee.

Mchl 11-06-2017

En.......leeft de koelkast nog?