Bosch KTR15NW4A - Reviews

tafelmodel koelkast
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
134 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch KTR15NW4A op Kieskeurig.nl.

Cheryl 25-10-2020

Tafelmodel Koelkast

Geschreven voor: Bosch KTR15NW4A

mooie koelkast, precies zoals omschreven. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 30-08-2020

Tafelmodel koelkast.

Geschreven voor: Bosch KTR15NW4A

Bevalt heel goed. Mooie indeling. Daarom besloot ik na mijn vorige koelkast, uit de collectie Exclusive, wederom een nieuwe Bosch koelkast aan te schaffen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Familie A 08-08-2020

Prima koelkast goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Bosch KTR15NW4A

Koelkast aangeschaft als extra koelkast in de garage. Koelt prima zelfs bij een buitentemperatuur van 37 graden. Pruma prijs kwaliteit verhouding. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 28-04-2020

een top kastje

Geschreven voor: Bosch KTR15NW4A

deze ijskast heb ik gekocht als tweede ijskast voor in mijn garage. Ik heb gekozen voor een ijskast zonder vriesvak> Hij heeft een goeie indeling met stevige leggers en een stevige groentebak waar je veel spullen in kwijt kunt. Hij maakt weinig geluid en is energie zuinig. Ik heb lang gezocht maar deze is echt een aanrader. Helaas lukt het uploaden van een foto niet. Bosch altijd een goede keuze [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RobbieP 14-04-2020

Tafelmodel koelkast ontvangen.

Geschreven voor: Bosch KTR15NW4A

Staat onder het aanrecht als tafelmodel koelkast. Gekozen vanwege de geringe geluidsproductie (39 dB (A)) volgens de specificaties. Blijkt nu al nog stiller dan verwacht. Goede keuze geweest!

Martijn 22-11-2019

Compact, zuinig en stil

Geschreven voor: Bosch KTR15NW4A

Fijne koelkast, lekker compact, koelt super en toch een stuk zuiniger en stiller dan de oude koelkast. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lisa Costa Lima 17-08-2019

Biertjes zijn lekker koud!

Geschreven voor: Bosch KTR15NW4A

Gebruik koelkast voor mijn dakterras om biertjes en andere drankjes lekker koud te hebben. Wel heb ik deze koelkast in 1 van mijn extra slaapkamers geplaatst dus niet buiten op mijn dakterras. Ben er super blij mee heb al paar feestjes gehad en biertjes en drankjes waren heerrrlijk koud!! Verder ziet het er heel modern uit en is super stil! Heb zelfs x in slaapkamer geslapen en nix gemerkt qua geluid. Tuurlijk hoor je iets maar echt hoor is zo weinig. Verder wil ik BCC nog extra bedankje geven! Ik ben vaste klant sinds ik het huis uit ben en dat is alweer 25 jaar geleden haha maar ik zal altijd bij BCC blijven bestellen! Groetjes, Lisa

Pluspunten

• Lekker koude drankjes
  • Ziet er super modern uit
  • Mooie formaat
  • Lekker stil