ETNA KVV594___ KVV594KOP - Reviews

enkeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
222 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV594___ KVV594KOP op Kieskeurig.nl.

Kees 28-02-2020

Retro koelkast

Mooie koelkast
Div handige functies
Goed waterpas te stellen
Let wel op foto s op website van de handvatten kunnen een vertekend beeld opleveren
Plakletters en logo op de deur vallen er snel af, dit is uiteindelijk door Coolblue opgelost

Pluspunten

• Retro uitstraling
  • Goede funcionaliteit

Minpunten

• Kleurverschil tussen deur en zijkant
  • Verpakkingsfolie bovenzijde kieren lastig eraf

Officiele reactie van Atag 02-03-2020

Beste Kees,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn deze retro koel-vriescombinatie zo goed bevalt.
De handgrepen zijn van RVS. Misschien dat door de hoek van de foto anders lijkt.
Door het verschil van materialen kan er een licht kleurverschil zitten in de koperkleur. Dit is helaas niet te voorkomen.
Wensen je heel veel vries-en koelplezier van deze mooie blikvanger.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

WO 25-02-2020

Mooie koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV594___ KVV594KOP

Mooie koelkast gekocht via Coolblue, helaas geleverd met andere handgrepen dan hoe de koelkast op de website stond. Verder prima koelkast

Pluspunten

• Uitstraling
  • Werkt goed

Officiele reactie van Atag 26-02-2020

Beste WO,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Onze retro koel-vries combinaties worden geleverd met RVS handgrepen.
Mochten daar toch nog vragen over zijn , neem dan gerust contact op met onze service afdeling via 088-8821803 op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Veel koelplezier van deze mooie blikvanger.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Albert Diederik 16-09-2019

Fraai ontwerp, handige, economische indeling.

Geschreven voor: ETNA KVV594___ KVV594KOP

Het vriesgedeelte wat beneden gesitueerd is, is gebruiksvriendelijk. De indeling van de koelkast is heel praktisch zoals b.v. de zerozone lade. De now frost techniek, waardoor de koelkast automatisch ontdooit, is een handige en tijdsbesparende eigenschap.
De fraaie vormgeving en (koper)kleur passen in ons geval naadloos in het interieur en zijn een esthetische toevoeging.

Pluspunten

• Praktische indeling
  • Esthetisch

Minpunten

• Redelijk hoog geluidniveau
  • Ondiepe deurbakjes, behalve de flessenbak.

Officiele reactie van Atag 17-09-2019

Beste Albert Diederik,

Bedankt dat u de moeite neemt voor het plaatsen van deze positieve review. Fijn om te lezen dat u naast het uiterlijk ook zo tevreden bent over de indeling en gebruiksvriendelijkheid. Heel veel plezier de retro koel-vriescombinatie.

Groet, Femke
Webcareteam ETNA