ETNA KVV594___ koper

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV594___ koper op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,2

r***********@h********** 14-03-2022

Onze nieuwe retrokoelkast /vriezer

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Een retro uiterlijk wat goed past bij ons oude huis, maar met de technologie van heden.
Een aanwinst in onze vernieuwde keuken !

Officiele reactie van Atag 15-03-2022

Beste heer/mevrouw,

“Een aanwinst voor onze vernieuwde keuken, Kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Fijn dat jullie zo blij zijn met de retro koel- vriescombinatie. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop.

Kim 18-02-2022

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Super blij met deze koelkast! Lekker ruim vanbinnen en hij ziet er heel mooi uit.
In sommige reviews klagen mensen over het geluid van de koelkast, nou....ik hoor hem eigenlijk niet! Af en toe slaat hij even aan (wat ook logisch is), maar ook op die momenten is het nauwelijks hoorbaar.
Ook het vriesgedeelte is mooi ruim. In de middelste la kan ik alleen al 6 broden kwijt.
Daarbij staat hij geweldig in ons vintage interieur.

Pluspunten

• Mooi
  • Ruim

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste Kim,

Bedankt voor deze positieve review en het mooie cijfer. Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met de koelkast😊
Fijn dat de koelkast naar behoren werkt en de uitstraling perfect past in je interieur.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

w.r.vandenberg@kpnmail.nl 19-01-2022

Mooie degelijke retro koelvries combinatie

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Prachtige retro koelvries combinatie, ruim, mooie inrichting en goed ontworpen. Deze koelkast is een stuk bescheidener/ slanker dan de SMEG die voor onze nieuwe kleinere keuken te dominant was.
Nadelen: bij volop vriezen vrij veel geluid en...bovenstuk van buitenkant is vrij slordig gemonteerd op de zijkanten. Hierdoor is aan beide zijkanten een redelijk brede donkere naad ontstaan die groter wordt naar de achterzijde. Esthetisch is dit op een volledig beige koelvries combinatie storend en maakt het net niet af.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • werkt prima
  • slanke vormgeving en beperkte 'diepte'

Minpunten

• enigszins lawaaierig bij volop vriezen
  • bovenzijde buitenkant slordig afgewerkt

Officiele reactie van Atag 20-01-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn te lezen dat de koel/vriescombinatie ruim is en een mooie inrichting heeft. Jammer dat deze veel geluid laat horen tijdens het vriezen en minder is afgewerkt aan de zijkanten. Wij willen graag met u meekijken en ontvangen graag via webcare@atagbenelux.com uw volledige adres- en contactgegevens samen met een aantal foto's ter verduidelijking van de situatie.
Chantal Webcareteam ETNA

Coen uit Frslnd 11-01-2022

Mooie solide koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Mooie koelkast. Het is een parel in onze keuken.
Indeling is solide met de juiste legmogelijkheden.
In de deur kan voldoende kwijt.
Hij is stil en koelt prima.

Pluspunten

• design
  • inhoud

Minpunten

• veel afvalmateriaal bij aanschaf

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

Beste Coen,

Bedankt voor je enthousiaste review.

Veel plezier met deze eye-catcher in je keuken.

Groet Heidi

b************@g******** 08-01-2022

Etna kvv594 lekkerder en makkelijker kan het niet

Geschreven voor: ETNA KVV594___ groen

Ik heb voor de stemmer /oven gekozen omdat het heel makkelijk in het gebruik is en ook de groenten er heerlijk uitkomen

Officiele reactie van Atag 10-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Wij vermoeden dat deze review verkeerd geplaatst is. U heeft het namelijk over een oven maar plaatst de review bij een model van de koelkast. Wij adviseren u om de review bij het juiste model te plaatsen.

Marijke Webcareteam ETNA

a*********@h****** 02-11-2021
Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Ziet er prachtig uit en koelt goed.
Maakt alleen enorm veel lawaai.
Monteur geweest en gezegd dat we hem 2 x per jaar moeten uitzetten zodat de ven kan ontdooien.... errug lastig en het helpt maar even
Officiele reactie van Atag 03-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Vervelend dat naast uw enthousiasme over het koelen van de koelkast, deze veel geluid laat horen. Goed te lezen dat u dit door een monteur heeft laten beoordelen. Wanneer wij nog iets voor u kunnen betekenen, ontvangen wij graag uw volledige adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com.
Chantal Webcareteam ETNA

r***********@h********** 25-08-2021

Heel mooi en stil is zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Wij zijn zo blij met deze mooie retro koel-vriescombinatie. Staat geweldig en is heel geruisloos in onze open keuken.

Pluspunten

• Mooie luxe retro uitstraling
  • Weinig geluid
  • Goede ruime indeling
  • Mooi afgewerkt

Officiele reactie van Atag 26-08-2021

Beste r**y@h**l.com,

Wat een top score! Bedankt voor deze mooie positieve review. Het is goed om te lezen dat je zo tevreden bent met uw koelkast. Wij wensen je nog jaren veel koelplezier toe!

Niki Webcareteam Etna

Arlette 29-04-2021

Teleurgesteld

Geschreven voor: ETNA KVV594 zwart

Ok wij hebben binnen twee jaar last gekregen van de hier al eerder beschreven klachten.
Veel lawaai uit de koelkast door ijsvorming. Met als enige oplossing vanuit de help desk dat we hem moeten ontdooien (iets wat volgens de handleiding nooit zou hoeven).
Bovendien vind ik ook de plastic lades erg slap, er zijn er al 2 kapot. En aan de glazen platen zit een plastic randje dat ook barsten toont.
Verder is hij erg mooi, heeft een fijne indeling en blijft goed op temperatuur, dat moet gezegd worden.
Maar die andere problemen vind ik niet kunnen binnen 2 jaar in deze prijsklasse, daardoor erg teleurgesteld.

Officiele reactie van Atag 30-04-2021

Beste Arlette,

Wat vervelend om te lezen dat je naast je enthousiasme over het uiterlijk, indeling en temperatuur toch teleurgesteld bent. Ik kijk graag of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zou je hiervoor jouw adres- en contactgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

KS 21-04-2021

Prachtige zwarte retro koel-/vriescombi met modern interieur

Geschreven voor: ETNA KVV594 zwart

Van buiten een stoere uitstraling en retro-kast met opvallend logo op deur. Van binnen een eigentijdse moderne koeler en vriezer. Twee werelden innovatief samengebracht tot deze blijkvanger!

Pluspunten

• Uitstraling retro
  • Indeling praktisch
  • Eigentijdse techniek
  • Glanzend zwart straalt, doet Kleurnaam eer aan

Minpunten

• Ver van achterwand plaatsen t.b.v. ventilatie

Officiele reactie van Atag 22-04-2021

Beste KS,

Hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om een review te geven over de KVV594ZWA.
We zijn altijd blij met positieve reacties, want als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.

Veel plezier van deze 'koele' koel/vriescombinatie.

​Groet Heidi

Jens 09-02-2021

Slecht koeling design

Geschreven voor: ETNA KVV594 zwart

Het diepvries vak het een groot ontwerp fout waardoor ik niemand deze frigo aanraad. De fan aan de achterzijde van het diepvries vak geraakt altijd vol ijs waardoor deze ongelooflijk veel lawaai maakt als die draait. Het ijs verwijderen gaat niet door een plastic afdekplaat voor de fan. Dit betekent dat je de diepvries veel zal moeten ontdooien voor het ijs weg te krijgen. De frigo laat ook niet toe om de diepvries af te zetten maar de koelkast aan te laten, omgekeerd wel, maar dat is volledig nutteloos en ik zie niet in waarom dit ooit gebruikt zou worden.
Voor de rest is de frigo oké, maar een geluid van een drilboor elke maand is onacceptabel.

Pluspunten

• Ontwerp

Minpunten

• Diepvries vak
  • Geluid

Officiele reactie van Atag 10-02-2021

Beste Jens,

Het lijkt ons niet de bedoeling dat de koel/vriescombinatie het geluid van een drilboor veroorzaakt en begrijpen dat dit een teleurstellende ervaring is. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com zodat wij even contact met je kunnen opnemen?

Bedankt alvast voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

KVV594GRO 02-02-2021

prachtig design,ideale indeling,solide,zeer duurzaam,genot!

Geschreven voor: ETNA KVV594___ groen

3 maanden gewikt en gewogen. Grote uitgave, dus belangrijk. Gevoel ging uit naar retro, maar qua duurzaamheid was dat lastig. Deze ETNA stond al snel op het lijstje, maar de 42 dB schrok me af. Uiteindelijk relativeerde ik de inpakt hiervan. En toen hoefde ik nog maar te kiezen op kleur, uitdagend bordeaux rood of mintgroen. Het geluid valt me enorm mee, Ik heb veel muziek en tv aan, en anders is het een rustige zoem. De luxe indeling en het feit dat ik A+++ heb kunnen kiezen en de diepvriezer nu in huis i.p.v. de schuur, het is na 20 jaar enorm genieten. Wat kan je er veel in kwijt!!!

Pluspunten

• design binnen en buiten
  • no frost systeem
  • ruime en praktische indeling
  • milieuvriendelijk

Minpunten

• Kan zuiniger
  • kan zachter

Officiele reactie van Atag 03-02-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u veel (koel-vries) plezier van deze mooie blikvanger!

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Ruben 19-12-2020

Etna retro koelkast met ventilator en luchtschacht problemen

Geschreven voor: ETNA KVV594 zwart

Aankoop datum 11-11-2018. Vrij snel (binnen 1,5 jaar) maakte de ventilator een harde geluid. De koelkast heeft een normale huishoudelijke gebruik en onderhoud. De ventilator en de luchtschacht bleek al na 1,5 jaar aan vervanging toe te zijn. Wederom dezelfde klacht/probleem, nadat binnen 6 maanden de koelkast een nog hardere geluid maakte dan bij de eerste probleem. Heb mijn grote twijfel over de duurzaamheid en levensduur van deze koelkast. Leuk de retro look, maar kwaliteit technisch had ik misschien toch voor een betere A-merk moeten kiezen. Ben benieuwd of ik nog een tweede reparatie vergoed krijg, want afgelopen november 2020 is de 2 jaar fabrieksgarantie net vervallen en zit ik wederom met hetzelfde probleem. Ik beveel dit product niet aan anderen.

Pluspunten

• Zero zone
  • Dynamische koeling
  • Grote inhoud

Minpunten

• Hard geluid van ventilator
  • Duurzaamheid
  • Kwaliteit technisch

Officiele reactie van Atag 21-12-2020

Beste Ruben,
Vervelend om te lezen dat uw ETNA retro koel/vriescombinatie dezelfde klacht vertoont. Graag ontvangen wij uw naw gegevens via webcare@atagbenelux.com, zodat wij kunnen kijken of wij hierin een oplossing kunnen bieden.
Chantal webcareteam ETNA

Sjaak Dalens 17-12-2020

Niet aan beginnen

Geschreven voor: ETNA KVV594 zwart

Na een half jaar gaat de koelkast lawaai maken. Tot het punt dat het een ondraaglijke herrie wordt. Wij hebben een open keuken, en zelfs tv kijken is niet goed mogelijk. De eerste koelkast Is onder garantie vervangen door een nieuwe. Deze geeft na een klein jaar precies hetzelfde probleem.

Minpunten

• Herrie
  • Levensduur minder dan een jaar

Officiele reactie van Atag 18-12-2020

Beste Sjaak Dalens,

Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met de KVV594ZWA tot twee keer toe zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven aan onze apparatuur. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dit graag. Zo ja, zou je dan jouw adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com

Peter Hagendijk 16-11-2020

Héél veel spijt dat ik deze koelkast gekocht heb.

Geschreven voor: ETNA KVV594 zwart

Ik heb deze koelkast één jaar geleden in een rode kleur gekocht vanwege de mooie uitstraling en dat het merk ETNA mij betrouwbaar lijkt maar helaas maakt deze koelkast zoveel lawaai en af en toe ook een keihard ratelend geluid er zit dan ijs in de vriesruimte waar een soort ventilator tegenaan bonkt erg vervelend. Nu is er weer wat nieuws, er gaat een piep klinken omdat de temperatuur te hoog is in de koelruimte maar deze temperatuurinstelling is door niemand veranderd en de deur heeft ook niet opengestaan dus maar één woord voor deze koelkast, ONBETROUWBAAR apparaat.

Pluspunten

• Mooie koelkast

Minpunten

• Erg lawaaierig
  • Onbetrouwbaar

Officiele reactie van Atag 17-11-2020

Beste Peter,

Wat vervelend om te lezen dat deze koelkast niet aan je verwachtingen voldoet. Behalve dat de retro uitstraling en de mooie rode kleur helemaal naar je wens zijn is het wel zo prettig
dat de koelkast naar behoren werkt. Wanneer er in één keer een te grote hoeveelheid levensmiddelen in het koelgedeelte is geplaatst geeft het ook een geluidssignaal, of wanneer de deur niet goed meer (af)sluit.
Het geheel ontdooien van het vriesgedeelte zal helpen om de overtollige ijsvorming weg te nemen.
Mochten er toch storingen aanhouden, neem dan contact op met onze serviceafdeling via telefoonnummer 088-8821803. Op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

E. Adriaansen 28-10-2020

Leuke koelkast om te zien maar vreselijke geluiden

Geschreven voor: ETNA KVV594___ groen

Heb deze koelkast nu ruim 1 jaar en veel klachten. Na een paar maanden steeds meer geluid maken dit werd zo erg dat wij de stekker eruit trokken voor rust. Aan de telefoon werd je afgedaan dat het wel mee zou vallen en het bij de koelkast hoorde. Ben toen geluid opnames gaan maken. Uiteindelijk stopte de koelkast er helemaal mee. Toen werd de koelkast omgeruild. Na paar maanden begon de ellende opnieuw. Knappende geluiden van ijs. Verder gebrom. Weer gebeld er kwam een monteur die de achterwand en ventilaor vervangen heeft. Het is allemaal plastic dus slechte kwaliteit. De klachten kwamen weer terug en vandaag is de monteur weer geweest en heeft weer hetzelfde vervangen. Vanavond begonnen de geluiden weer knappend ijs en gebrom. Ik wil deze koelkast het liefst buiten zetten. Heb aangegeven dat ze de koelkast kunnen ophalen en geld terug geven. Als je op de site leest hoe goed en stil en no frost deze koelkast is moet ik bijna huilen. Je wordt niet serieus genomen aan de telefoon door Etna. Zo lang de garantie duurt 2 jaar sturen ze gewoon de monteur en verrvangt steeds hetzelfde. Daarmee wordt het probleem niet opgelost. Ik ben 62 jaar heb al verschilende koekasten
gehad maar dit nog nooit meegemaakt.

Pluspunten

• Leuk om te zien

Minpunten

• Vreselijke geluiden

Officiele reactie van Atag 29-10-2020

Beste E. Adriaansen,

Hartelijk dank voor je bericht. Wat spijtig om te lezen dat je zoveel geluidsklachten ervaart. Ook vind ik vervelend om te horen dat je onze service zo ervaren hebt; natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je het gevoel te geven om niet serieus genomen te worden. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het natuurlijk graag.
De koel/vriescombinaties van tegenwoordig produceren meer inspuitgeluiden omdat volgens de huidige milieuwetgeving, milieuvriendelijker koelvloeistof gebruikt dient te worden.

Groet Heidi

Sandy 22-09-2020

niet kopen

Geschreven voor: ETNA KVV594 zwart

Koelkast maakt erg veel lawaai en bromt continu. Ook moet de vriezer om de paar weken handmatig worden ontdooid. Koelkast ziet er mooi uit, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Etna stuurt een monteur en die beweert dat het probleem veroorzaakt wordt door het Nederlandse klimaat.

Officiele reactie van Atag 23-09-2020

Beste Sandy,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij lezen dat je je niet erg tevreden bent over deze koel/vries combinatie. Om hier nog een keer naar te kunnen kijken willen wij graag met jouw in contact komen. Indien je dit wenst kan je je gegevens door mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Richard 25-07-2020

prachtige retro koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV594___ groen

prachtige groene koelkast die blikvanger is in de keuken en het huis als geheel. We hebben een open keuken en iedereen die binnenkomt complimenteert ons met de koelkast, wat betreft vormgeving en kleur. Maar natuurlijk moet zo'n koelkast ook gewoon goed functioneren want het gaat niet alleen om het uiterlijk. Het geluid (42db) is zeker niet storend. De koelkast kent een ruime indeling met genoeg plek voor de producten. Wat zeer prettig is, is dat de koelkast over twee groentelades beschikt. Hierdoor kun je producten die wel in de groentelades thuishoren maar die je liever niet naast elkaar wilt leggen toch gescheiden bewaren. De nofrost is eigenlijk een must, want ontdooien is nog een hele klus. Kortom: een betaalbare topper!

Pluspunten

• vormgeving en aanbod kleuren
  • ruime indeling
  • no frost

Officiele reactie van Atag 27-07-2020

Beste Richard,

Dank voor deze uitgebreide review en wij vinden het fijn te lezen dat je erg tevreden bent.
Wij wensen je veel koel plezier toe.

Jip 24-07-2020

mooie koelkast met retro looks, ook mét retro geluidsniveau

Geschreven voor: ETNA KVV594 zwart

fijn dat er een retro model is uitgebracht met het koelgedeelte aan de bovenkant, minder vaak bukken voor de meer gebruikte producten. Koelt ontzettend goed en is fijn in gebruik. Voelt ook zeer degelijk. De hoogglans finish is wel erg gevoelig voor vingerafdrukken en door het relatief lage handvat raak je toch vaak de deur zelf aan.

Pluspunten

• ouderwets/retro design
  • Helder verspreide verlichting
  • "zero-zone" en grote groente lade
  • individuele (snel)koelstanden

Minpunten

• ouderwets luidruchtig (echt!)
  • hoogglans vlekgevoelig

Officiele reactie van Atag 27-07-2020

Beste Jip,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen.
Wij wensen je nog veel koelplezier toe.

Kees 28-02-2020

Retro koelkast

Mooie koelkast
Div handige functies
Goed waterpas te stellen
Let wel op foto s op website van de handvatten kunnen een vertekend beeld opleveren
Plakletters en logo op de deur vallen er snel af, dit is uiteindelijk door Coolblue opgelost

Pluspunten

• Retro uitstraling
  • Goede funcionaliteit

Minpunten

• Kleurverschil tussen deur en zijkant
  • Verpakkingsfolie bovenzijde kieren lastig eraf

Officiele reactie van Atag 02-03-2020

Beste Kees,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn deze retro koel-vriescombinatie zo goed bevalt.
De handgrepen zijn van RVS. Misschien dat door de hoek van de foto anders lijkt.
Door het verschil van materialen kan er een licht kleurverschil zitten in de koperkleur. Dit is helaas niet te voorkomen.
Wensen je heel veel vries-en koelplezier van deze mooie blikvanger.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

WO 25-02-2020

Mooie koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV594___ koper

Mooie koelkast gekocht via Coolblue, helaas geleverd met andere handgrepen dan hoe de koelkast op de website stond. Verder prima koelkast

Pluspunten

• Uitstraling
  • Werkt goed

Officiele reactie van Atag 26-02-2020

Beste WO,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Onze retro koel-vries combinaties worden geleverd met RVS handgrepen.
Mochten daar toch nog vragen over zijn , neem dan gerust contact op met onze service afdeling via 088-8821803 op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Veel koelplezier van deze mooie blikvanger.
Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

kleajmp 05-11-2019

Prachtig design, waardige tegenhanger voor de smeg.

Geschreven voor: ETNA KVV594___ groen

Ik oogde op een koel-vries-combinatie met zero-zone, no-frost en een vintage design. Ik heb daarbij vele merken overwogen en naast elkaar gezet. Uiteindelijk waren het alleen Smeg en Etna (Gorenje) die al deze vereisten aanboden. Qua design vond ik de Etna mooier dan de Smeg, die er in levende lijve lomper uitzag, terwijl de Smeg wel 700euro duurder is. Het enige wat je er meer voor kreeg is dat de Smeg A+++ is en de Etna A++ en dat de Etna 4dB luider zou zijn en volgens andere reviewers soms een vreemd lawaai zou maken. Dit "vreemd lawaai" is een geluid dat elke frigo maakt vooral als hij op volle toeren moet draaien bij het eerste gebruik of als er veel voedingswaren zijn ingestopt. Persoonlijk vind ik niet dat deze koelkast lawaaierig is. Qua zuinigheid haal ik dat extra plusje er in kostprijs maar uit na 19 jaar gebruik, dus daarom moet ik het ook niet doen. Voor de rest werkt alles naar behoren, de zero zone is echt 0-1°C zoals het moet en de nofrost werkt zeer goed. Ook de diepvries werkt veel beter dan bij mijn vorige model. Ik raad het product ten sterkste aan, bovenop krijg je nog eens 5 jaar garantie.

Pluspunten

• zero-zone en no-frost
  • prachtig design
  • duidelijke handleiding
  • 5 jaar garantie
  • dynamische koeling

Minpunten

• A++
  • 42dB

Officiele reactie van Atag 06-11-2019

Beste Kleajmp, allereerst wil ik je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te plaatsen en voor het vertrouwen die je hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Veel plezier met deze eyecatcher. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Albert Diederik 16-09-2019

Fraai ontwerp, handige, economische indeling.

Geschreven voor: ETNA KVV594___ koper

Het vriesgedeelte wat beneden gesitueerd is, is gebruiksvriendelijk. De indeling van de koelkast is heel praktisch zoals b.v. de zerozone lade. De now frost techniek, waardoor de koelkast automatisch ontdooit, is een handige en tijdsbesparende eigenschap.
De fraaie vormgeving en (koper)kleur passen in ons geval naadloos in het interieur en zijn een esthetische toevoeging.

Pluspunten

• Praktische indeling
  • Esthetisch

Minpunten

• Redelijk hoog geluidniveau
  • Ondiepe deurbakjes, behalve de flessenbak.

Officiele reactie van Atag 17-09-2019

Beste Albert Diederik,

Bedankt dat u de moeite neemt voor het plaatsen van deze positieve review. Fijn om te lezen dat u naast het uiterlijk ook zo tevreden bent over de indeling en gebruiksvriendelijkheid. Heel veel plezier de retro koel-vriescombinatie.

Groet, Femke

Marja 26-02-2019

Lawaai

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

De koelkast maakt voortdurend veel lawaai. Niet alleen bij het aanslaan, maar regelmatig bromt, knapt of zucht het apparaat. Een stille meditatie kun je vergeten.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Indeling en gemak

Minpunten

• Megaveel lawaai

Officiele reactie van Atag 27-02-2019

Beste Marja, bedankt voor je review. Goed om te lezen dat je over het algemeen best tevreden bent over de koelkast maar dat je zoveel lawaai ervaart is niet prettig. Misschien is het toch verstandig dat wij hier een monteursbezoek voor inplannen . Zou je je naw gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com ? Bedankt alvast voor de genomen moeite. Groet Webcareteam ETNA Claudia

Marja 08-11-2018

Geluiden

Geschreven voor: ETNA KVV594BEI beige

Het is een pronkstuk in de keuken, maar het zal er nooit meer stil zijn.
Het knapt, kraakt, puft en kreunt alsof er een kudde koeien in huist!
Soms lachwekkend hoeveel geluid er uit komt.
Heb alles al meermalen gecheckt, Joost mag het weten! Geen aanrader!

Pluspunten

Minpunten

• Lawaai

Officiele reactie van Atag 09-11-2018

Beste Marja, wat vervelend van het geluid. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com. Groet Webcareteam Etna Priscilla