ETNA KVV594___ KVV594GRO - Reviews

enkeldeurs koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
222 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV594___ KVV594GRO op Kieskeurig.nl.

7,3

E. Adriaansen 28-10-2020

Leuke koelkast om te zien maar vreselijke geluiden

Geschreven voor: ETNA KVV594___ KVV594GRO

Heb deze koelkast nu ruim 1 jaar en veel klachten. Na een paar maanden steeds meer geluid maken dit werd zo erg dat wij de stekker eruit trokken voor rust. Aan de telefoon werd je afgedaan dat het wel mee zou vallen en het bij de koelkast hoorde. Ben toen geluid opnames gaan maken. Uiteindelijk stopte de koelkast er helemaal mee. Toen werd de koelkast omgeruild. Na paar maanden begon de ellende opnieuw. Knappende geluiden van ijs. Verder gebrom. Weer gebeld er kwam een monteur die de achterwand en ventilaor vervangen heeft. Het is allemaal plastic dus slechte kwaliteit. De klachten kwamen weer terug en vandaag is de monteur weer geweest en heeft weer hetzelfde vervangen. Vanavond begonnen de geluiden weer knappend ijs en gebrom. Ik wil deze koelkast het liefst buiten zetten. Heb aangegeven dat ze de koelkast kunnen ophalen en geld terug geven. Als je op de site leest hoe goed en stil en no frost deze koelkast is moet ik bijna huilen. Je wordt niet serieus genomen aan de telefoon door Etna. Zo lang de garantie duurt 2 jaar sturen ze gewoon de monteur en verrvangt steeds hetzelfde. Daarmee wordt het probleem niet opgelost. Ik ben 62 jaar heb al verschilende koekasten
gehad maar dit nog nooit meegemaakt.

Pluspunten

• Leuk om te zien

Minpunten

• Vreselijke geluiden

Officiele reactie van Atag 29-10-2020

Beste E. Adriaansen,

Hartelijk dank voor je bericht. Wat spijtig om te lezen dat je zoveel geluidsklachten ervaart. Ook vind ik vervelend om te horen dat je onze service zo ervaren hebt; natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je het gevoel te geven om niet serieus genomen te worden. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het natuurlijk graag.
De koel/vriescombinaties van tegenwoordig produceren meer inspuitgeluiden omdat volgens de huidige milieuwetgeving, milieuvriendelijker koelvloeistof gebruikt dient te worden.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Richard 25-07-2020

prachtige retro koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV594___ KVV594GRO

prachtige groene koelkast die blikvanger is in de keuken en het huis als geheel. We hebben een open keuken en iedereen die binnenkomt complimenteert ons met de koelkast, wat betreft vormgeving en kleur. Maar natuurlijk moet zo'n koelkast ook gewoon goed functioneren want het gaat niet alleen om het uiterlijk. Het geluid (42db) is zeker niet storend. De koelkast kent een ruime indeling met genoeg plek voor de producten. Wat zeer prettig is, is dat de koelkast over twee groentelades beschikt. Hierdoor kun je producten die wel in de groentelades thuishoren maar die je liever niet naast elkaar wilt leggen toch gescheiden bewaren. De nofrost is eigenlijk een must, want ontdooien is nog een hele klus. Kortom: een betaalbare topper!

Pluspunten

• vormgeving en aanbod kleuren
  • ruime indeling
  • no frost

Officiele reactie van Atag 27-07-2020

Beste Richard,

Dank voor deze uitgebreide review en wij vinden het fijn te lezen dat je erg tevreden bent.
Wij wensen je veel koel plezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

kleajmp 05-11-2019

Prachtig design, waardige tegenhanger voor de smeg.

Geschreven voor: ETNA KVV594___ KVV594GRO

Ik oogde op een koel-vries-combinatie met zero-zone, no-frost en een vintage design. Ik heb daarbij vele merken overwogen en naast elkaar gezet. Uiteindelijk waren het alleen Smeg en Etna (Gorenje) die al deze vereisten aanboden. Qua design vond ik de Etna mooier dan de Smeg, die er in levende lijve lomper uitzag, terwijl de Smeg wel 700euro duurder is. Het enige wat je er meer voor kreeg is dat de Smeg A+++ is en de Etna A++ en dat de Etna 4dB luider zou zijn en volgens andere reviewers soms een vreemd lawaai zou maken. Dit "vreemd lawaai" is een geluid dat elke frigo maakt vooral als hij op volle toeren moet draaien bij het eerste gebruik of als er veel voedingswaren zijn ingestopt. Persoonlijk vind ik niet dat deze koelkast lawaaierig is. Qua zuinigheid haal ik dat extra plusje er in kostprijs maar uit na 19 jaar gebruik, dus daarom moet ik het ook niet doen. Voor de rest werkt alles naar behoren, de zero zone is echt 0-1°C zoals het moet en de nofrost werkt zeer goed. Ook de diepvries werkt veel beter dan bij mijn vorige model. Ik raad het product ten sterkste aan, bovenop krijg je nog eens 5 jaar garantie.

Pluspunten

• zero-zone en no-frost
  • prachtig design
  • duidelijke handleiding
  • 5 jaar garantie
  • dynamische koeling

Minpunten

• A++
  • 42dB

Officiele reactie van Atag 06-11-2019

Beste Kleajmp, allereerst wil ik je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te plaatsen en voor het vertrouwen die je hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur. Veel plezier met deze eyecatcher. Groet Heidi van webcareteam ETNA