Samsung RB41J7859SR roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB41J7859SR roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hoofddorp 29-05-2019

Mooie ruime koelvriescombinatie

Ik heb voor deze koel/vriescombinatie gekozen vanwege de ruimte in zowel koel als vriesgedeelte. Daarnaast is het uiterlijk van de koelkast ook een pluspunt.

Ontevreden gebuiker 27-10-2018

Slechte/geen service Samsung

Geschreven voor: Samsung RB41J7859SR rvs

Verleden jaar rond deze tijd hebben we de ijskast gekocht. Er zou een levertijd zijn van twee weken, achteraf werden dit 8 weken.
Toen de ijskast eindelijk geleverd was, was deze beschadigd, diverse onderdelen zaten los en de schroeven waren niet aangedraaid. Bovendien maakte de ijskast heel veel geluid, ook de monteur die ijskast gebracht had vond dit meer geluid dan normaal. De klacht is doorgegeven aan Samsung die zouden iemand sturen. Daar zitten wij nu een jaar later nog op te wachten.
Gelukkig heeft de winkel waar wij de ijskast gekocht hebben ingezien dat wachten op Samsung geen nut had en heeft de ijskast na drie maanden wachten ingeruild voor een nieuwe. Bij deze was zat er aan de binnenkant een deuk ter grote van een voetbal in de kunststof binnenwand. Weer een klacht ingediend bij Samsung. Ter compensatie wilde ze een korting geven van 100 euro. Omdat wij het gezeur beu waren hebben dat maar geaccepteerd. Het geluid vinden wij nog steeds irritant en storend.
Verleden week is gedurende 10 seconde de spanning uitgevallen. Toen de spanning terugkwam begon de ijskast te piepen en in het display stonden streepjes. Volgens de gebruikershandleiding was dit een waarschuwing om aan te geven dat de temperaturen in de ijskast afweken van de ingestelde temperaturen ten gevolge van een spanningsuitval (10 seconde). Na het bedienen van een toets kregen we weer de actuele temperaturen te zien aan las ik af dat de temperatuur in het vriesgedeelte plus 1 graad was. Terwijl ik een paar minuten geleden toen ik iets uit de ijskast gepakt had het display nog -18 aan gaf. Een thermometer die ik meteen ter controle in de diepvries heb gelegd gaf ook aan dat de temperatuur in het vriesgedeelte te hoog was. Nadat de spanning weer terug was begon de diepvries ook weer behoorlijk te koelen, maar de inhoud was inmiddels al ontdooit zonder dat wij daar een waarschuwing van gehad hebben.
Deze storing gemeld bij de verkoper, deze zou met Samsung contact opnemen. Na een week nog niets gehoord en terug gegaan naar de winkel die in mijn bijzijn Samsung heeft opgebeld. Deze vertelde dat ze over 14 dagen misschien tijd hadden om eens te komen kijken.
De winkelier heeft mij aangeboden deze ijskast om te ruilen voor een ijskast van een ander merk. Wij maken graag gebruik van zijn aanbod.
Hier in huis komt nooit meer iets van het merk Samsung. Het is een mooi product maar als het kapot gaat of niet goed werkt kun je enige vorm van service vergeten en voor een product van 1000 euro mag je meer verwachten en zeker meer service

Pluspunten

• Kan er mooi uit zien

Minpunten

• Maakt veel geluid
  • Waardeloze (geen) service van Samsung
  • Al beschadigd in de verpakking

M. van Leeuwen 09-10-2017

Mooie ruime koel-vriescombinatie, alles past er in!

Geschreven voor: Samsung RB41J7859SR rvs

Ik doe eenmaal per week boodschappen voor een gezin van 4 personen en alles past er in. De groenten en het vlees blijven lang goed in de daarvoor bestemde lades. Het is even wennen aan een andere indeling, maar door de handige verlichting kun je alles goed terugvinden, ook wanneer de koelkast vol staat.
Ook het vriesgedeelte is overzichtelijk en ruim.

Pluspunten

• veel ruimte
  • etenswaren blijven lang goed
  • mooie behuizing
  • deur opent gemakkelijk

Vince 18-09-2017

Zeer ruime koel-vries combinatie met fraai uiterlijk

Geschreven voor: Samsung RB41J7859SR rvs

We kochten deze koelvries combinatie ter vervanging van een fijne inbouw koelvries combinatie die zijn beste tijd gehad had (Miele/Liebherr). We hebben gekozen voor dit vrijstaande model omdat je voor ongeveer dezelfde prijs en kwaliteit veel meer koel- en vriesvolume krijgt t.o.v. een inbouwversie. Door een nieuw dunner soort isolatiemateriaal ontstaat er veel meer binnenruimte, terwijl de buitenafmetingen gelijk blijven, terwijl deze toch goed is voor een A+++ label! Verder ziet deze koelkast er van buiten en binnen zeer fraai uit en is de flexibele indeling in het koelgedeelte erg praktisch. We hebben hem nu een paar dagen in gebruik, dus over de lange termijn kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen. Samsung geeft wel 10 jaar garantie op de 'digital inverter' compressor. De koelkast maakt een iets ander geluid dan we gewend waren, waarschijnlijk door dit type processor. Is echter niet storend. Online gekocht bij Bemmel & Kroon, waar we ook zeer tevreden over zijn. Dit model is blijkbaar zo populair dat we er wel een aantal weken op hebben moeten wachten voor hij geleverd kon worden. Tot zover het enige nadeel.

Pluspunten

• binnenruimte
  • fraai rvs design (smaak kwestie nl)
  • flexibele indeling
  • fraaie display voor instellingen koelkastdeur
  • keuze uit verschillende koelopties (chef zone bv)

Minpunten

• lange levertijd (in ons geval)
  • iets ander geluid, maar niet hinderlijk

Jacqueline 13-09-2017

Enorme ruime koel en vrieskast

Geschreven voor: Samsung RB41J7859SR rvs

Wij zochten een vervanging voor onze twee losse koel en vrieskast maar wilde er niet in ruimte op achteruit gaan en bovendien wilde we een bepaalde uitstraling behouden van luxe. Na veel en lang zoeken hadden we deze uiterst verzorgde en luxe koelkast op het oog met zijn wel 130l vriesruimte en natuurlijk non-frost. Ook het verzorgde koelgedeelte ademt een en al luxe uit en is enorm ruim en vrij in deelbaar en dat alles in een AAA+ uitvoering welk een een zeer laag jaarverbruik garandeert van 191kwh. Wij zijn zeer blij met onze aanschaf en genieten elke avond weer van de verlichte handgreep die de keukenvloer uitlicht.

Pluspunten

• nonfrost
  • 130 liter vriesgedeelte
  • enorme ruime koelgedeelte
  • luxe uitstaling
  • ledverlichting

Minpunten

• Snoer kan langer zijn

Jeroen 09-08-2017

Koelen als een Chef

Geweldige koelkast.

Mooie afwerking, heel erg chique met de led verlichting in de deur van de koelkast, vooral s'avonds. Makkelijk te bedienen met een mooi display op de deur, veel mogelijkheden om de koelkast zo in te delen dat je nooit meer moeite hebt met die grote 2 liter frisdrank flessen of andere grote artikelen koelen. Wijnrek, led verlichting en diepe lades onderin.

Vriezer met een totaal inhoud van maar liefst 130 liter. Ideaal voor een gezin om al je diepvries spullen kwijt te kunnen, geen gedoe meer met vastgevroren spullen of grote pizza dozen die niet passen door de diepe lades die je volledig naar voren kan trekken.

Kortom de ideale luxe koelkast als je toch veel spullen kwijt moet maar geen ruimte / behoefte hebt voor/aan een Amerikaanse koelkast.

Pluspunten

• Groot
  • Simpele bediening
  • Kan zeer koud koelen en vriezen
  • Niet meer ontdooien

Minpunten

• Koelkast hoor je bij stilte in huis

Hoofddorp49 12-06-2017

Grote koelkast met veel vriesruimte (130 liter)

Geschreven voor: Samsung RB41J7859SR rvs

Een mooie strakke koelkast met 276 liter koel en 130 liter vries. Een echt gaaf blauw licht tussen koel en vries. Ziet er enorm trendy uit als het donker is in de keuken.
's nachts erg handig als je niet kan slapen en een snack of drankje wilt. Display aan de voorkant is handig.

Pluspunten

• veel vriesruimte
  • display aan voorkant
  • flessenrek
  • blauw licht tussen koel en vries

Minpunten

• geen