Samsung RB34K6032SS rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB34K6032SS rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Jacqie 15-04-2019

2 thermostaten dus geschikt voor in een koude garage

Geschreven voor: Samsung RB34K6032SS rvs

Doordat deze koel- vriescombinatie 2 aparte thermostaten heeft is deze geschikt voor in een koude garage. Koel- vriescombinaties met 1 thermostaat schakelt in zijn geheel uit wanneer de temperatuur van de omgeving onder de temperatuur van het koelgedeelte komt met als gevolg dat de vriezer ontdooit.

Deze koel- vriescombinatie is voorzien van flessenrek, eierhouder en ijsklontjesvorm. Veel waar voor je geld!

Pluspunten

• Goede prijs kwaliteitsverhouding
  • 2 aparte thermostaten

Moni 16-09-2018

Mooie moderne koelkast

Geschreven voor: Samsung RB34K6032SS rvs

De koelkast zit modern uit. Het heeft alles wat je erin kunnen wensen. Bovenop zitten 2 grote laden en rekje, echt bruikbaar! Ik ben echt blij ermee!!

Pluspunten

• Modern, functioneel
  • Het heeft alles erin

Minpunten

• Vingerafdrukken op de deur

Heijink 18-04-2018

Geluidsoverlast

Geschreven voor: Samsung RB34K6032SS rvs

Door de (modulerende?) motor maakt deze koeler veel lawaai. Misschien wel zuinig. Na het plaatsen van een nieuwe printplaat, maakt hij nog steeds veel lawaai! Spijt van mijn aankoop.

Pluspunten

• Uiterlijk (zijpaneel)

Minpunten

• Maakt veel lawaai

Henk Nihot 15-08-2017

Waardeloos

Geschreven voor: Samsung RB34K6032SS rvs

We hebben een "prachtige" Samsung koelvriescombinatie,met autofrost systeem edoch na enkel jaren werd hij erg heet aan de zijkant en kwam er een enorme hoeveelheid ijs onder de onderste vrieslade en dit moet ik om de paar weken wegsteken,maar Samsung geeft niet thuis met een oplossing!!

Suzanne 02-06-2017

Koelkast tijdelijk in bezit

Erg knappe koelkast
Makkelijk in onderhoud
Veel ruimte in koel en vries gedeelte
Zelf ondooiend
Erg stil
Makkelijk schoon te maken.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Ruimte
  • Stil
  • Zelf ondooiend

Annelies 01-06-2017

Mooi en onderhoudsvriendelijk

Geschreven voor: Samsung RB34K6032SS rvs

De koelkast is makkelijk in gebruik, iedereen kan de temperatuur met een paar drukken op het display instellen en klaar ben je. Vervolgens is dit alles wat je er nog aan doet behalve af en toe een doekje door de koelkast halen, de vriezer houdt zichzelf ijsvrij en dat is natuurlijk een enorm pluspunt. Dit klusje laat iedereen namelijk graag aan zich voorbij gaan. Wat ik wel jammer vindt is dat je de plateaus niet kan plaatsen waar je wil, er is een vast indeling en niks kan een stukje hoger of lager geplaatst worden. De koelkast heeft 2 grote lades en gelukkig een praktische indeling. De koelkast en de vriezer hebben een zachte verlichting. Ook is de koelkast een aanwinst qua uiterlijk, hij is hoog, mooi en strak vormgegeven en je ziet er niet snel vingerafdrukken op.

Pluspunten

• Zelf ontdooiend
  • Wijnrek
  • Mooi

Minpunten

• Plankjes/rekjes kunnen niet verplaatst worden

berend 20-05-2017

Geweldig stille Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB34K6032SS rvs

Ben helemaal blij met deze koelvriescombinatie
- veel ruimte .
- Producten langer vers door de allround cooling
- Mooie ruime bakken een voor vlees etc en een voor groente bv een zakje sla opengebroken in vorige koelkast na 1 dag bruin . bij deze na 3 dagen nog mooi en vers
- Bij openen vriezer gaat er een ledlampje aan die in de onderkant van de koelkast deur zit
- Mooie eniet duidelijk led verlichting in de koelkast
- Bij openen koelkast kun je op de display zien welke temperatuur de koelkast en vriezer hebben deze is ook instelbaar
- makkelijk opbergvakjes in de deur

kortom we zijn heel erg blij met deze koelvriescombinatie en kwaliteit / prijsverhoging is uitstekend . een zekerheid 10 jaar lang garantie op de compressor

• Duidelijk verlichting
  • Handige verlichting voor de vriezer gedeelte
  • Zeer stille motor