Samsung RB33J3205SA zwart

• Test panel 9 jun 2016

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 132 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB33J3205SA zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

f********@g******** 16-05-2021

Mooi is niet altijd goed

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Mooi uitziende koel/vriescombi, die op wel een eigen leven leidt op zijn tijd. Tikt veel en soms hard, niet duurzaam, bij ons zijn de zijkanten in het vriesgedeelte kapot gegaan, waar je de vrieslades in en uitschuift. Binnen 9 maanden, dit kan niet gerepareerd worden, dus hebben we een omruiling gekregen. Service is prima van samsung, machine oogt mooi maar blijkt toch wat manco'ste hebben. Gelukkig allemaal binnen garantie.

Pluspunten

• Mooie uitstraling

Minpunten

• Leeft een eigen leven
  • Erg dun wandje wat dus snel kapot gaat
  • Maakt ook bij aanslaan nog wel een hoop geluid

A 24-05-2019

Erg fijne, mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA zwart

Voor deze prijs een uitstekende koelkast, hij is mooi qua design maar werkt ook erg goed. Je kunt instellen dat hij snel enorm koud word en sneller dingen invriest, ook de no frost is erg handig. Maakt amper geluid. Grote inhoudscapaciteit.

Pluspunten

• Amper geluid
  • Werkt super
  • Niet duur

Martijns 16-12-2018

Fijne koelkast

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

De koelkast is een paar dagen in gebruik en geen ploffende geluiden zoals in andere reviews. Qua geluid is hij niet storend en de ruimte en indeling is prettig. Dat was ook de rede van aankoop. Het enige nadeel is dat er geen los handvat aan zit. Deze zit tussen het koel en het vriesgedeelte in. Dat is voor mijn lengte van 1.95m wat laag en ik heb bij het dichtdoen mijn vinger er al een paar keer tussen gekregen omdat ik vanuit de hoek de deur vasthad.

Pluspunten

• ruimte in koelkast
  • gescheiden circuit voor koelen en vriezen
  • no frost

Minpunten

• geen fijne handgreep

Sjoerd 10-08-2018

Koelkast met veel bergruimte

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Mooie koelkast met veel koel en vriesruimte. Het koel en vriezerdeel zijn afzonderlijk van elkaar in te stellen qua temperatuur.
Vakantie functie die minder energie kost.

Pluspunten

• AAA+
  • Aparte temp. Vo

Minpunten

• Nog niet gevonden

Familie de W 02-08-2018

Bijzonder fijne koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Fijne koelvries combinatie met veel ruimte zowel in de koelkast als vrieser. Hij is erg stil en doet zijn werk prima houd alles op de goede temparatuur.

Pluspunten

• Ruime koelvries combinatie
  • Is zeer rustig en doet zijn werk goed
  • Makkelijk in te delen.
  • Bij verhuizing achter gelaten was ruim 5 jaar

Minpunten

• Hebben wij nog niet gevonden.

vos 27-11-2017

mooie ruime koel/vries combinatie

Prijs kwaliteit is goed
Er past erg veel in en dus erg fijn met een groot gezin. Het oogt mooi bij de rest van de keuken. Moet nog wel wat wenen aan dat er geen echte handvat aan zijkant zit zoals ik gewend was.

Pluspunten

• zit veel ruimte in
  • is als goed is energie zuinig

Rita 22-11-2017

Geluiden

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Helaas na 4 maanden en 2 maal de service monteur geweest, is het geluid van de koelkast niet minder geworden. Koelkast maakt een paar keer per dag knallende geluiden.
Niet om aan te horen, zo hard dat je er behoorlijk van schrikt .Als mij dit van tevoren door de verkoper was verteld had ik dit merk nooit gekocht.

John 21-11-2017

Prachtige koelkast voor de prijs

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Koelkast was makkelijk te stellen en installeren en na 3 uurtjes in gebruik te nemen en doet het perfect. Heel blij mee, deze kan energie vriendelijk weer een aantal jaren mee!
Erg gebru8ksvriendelijke koelkast met mooi uiterlijk. Handige vakken voor flessen, potjes, uitschuifbaar vak en ruime deurvakken. Met twee koel lades boven elkaar voor groente en vlees ook praktisch. Deze indeling vraagt wel iets meer nadenken over indeling dan eerder. En dan kan de aparte koelbak voor vlees etc ook nog op een eigen temp worden ingesteld!
Vriezer kan naar keuze worden ingedeeld met 3 lades of groot vak en 1 lade. Temperatuur makkelijk instelbaar naar wens. Vriezer van -15 tot -23 en koelkast van 1tot 7 graden instelbaar. Tevens een vakantie instelling waardoor koelkast uit kan en vriezer aan blijft, ideaal! En als je veel producten tegelijk in wil vriezen ook nog een superfrost optie die na aantal uren vanzelf terug schakelt naar normale instelling.
Achterkant van de koelkast is mooi dicht zodat er geen stofophoping mogelijk is.
In pakket mee geleverd spullen om deur om te zetten naar links openend.
Koelkast is stil en snel op temperatuur.
Kortom, prachtige aankoop voor mooie prijs.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Instelbare temperatuur per zone
  • Geluidsstil

Jack 20-11-2017

Stil, handig, ruim en comfort!

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Voordat ik deze combi kocht, was ik bezorgd over de motor, omdat mensen klaagden over het geluid wat dit apparaat produceert.
Nou, ik denk dat veel mensen last hebben van gehoorschade (of juist ik), want ik moet werkelijk moeite doen om het apparaat te horen.
Wat een fijne koelkast. Zeer veel ruimte, handig en vooral het comfort. Deze koelkast combi geeft mij het gevoel dat ik zeer luxe leef.
Het enige wat ik eventueel zou kunnen aanmerken is dat ik vind dat er te weinig ruimte voor staande flessen is. Maar ach, daar is genoeg andere ruimte voor.
Ik vind het een super product.

Pluspunten

• ruimte
  • comfort
  • stilte
  • uitstraling
  • bedieningsgemak

Minpunten

• te weinig ruimte voor staande flessen

Youri 14-08-2017

Grote veelzijdige koelkast

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Goede prijs en kwaliteit. Koelt snel. Makkelijk in gebruik. Mooie strakke vormgeving. Wel wat lawaai maar gaat snel weg. Dan tijdloos

Noelle 10-08-2017

Fijne ruime koelkast. uitstekende prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Een fijne combinatie koelkast met een zeer luxe en moderne uitstraling.
SuperFrost vriesfunctie is erg fijn, koelkast is energie zuinig a++, maakt geen geluid. geeft een piep signaal wanneer je de koelkast te lang laat open staan of vergeet te sluiten. Zeer langdurige versheid. Uitstekende prijs kwaliteitverhouding.
Voor een gezin van 3/4 personen is dit een fijne ruime koelkast.

Pluspunten

• slide planken en lades
  • beslaat niet.
  • koelkast licht is erg fijn. niet te fel

Minpunten

• geen handgreep
  • 2 keer met mn hand vastgezet bij het sluiten

As 10-08-2017

KOELVRIESCOMBINATIE

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Samsung Koelvriescombinatie. Snelle levering.
Een mooie koelkast, geluidsarm en doet wat er beschreven staat.
Nonfrost met een ruime indeling van zowel het koelgedeelte als het vriesgedeelte.
Mooie actie`s zoals een korting op het bedrag en 50 euro retour na aankoop, waardoor de prijs van de koelkast goedkoop is.
Zeer blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• ruime indeling
  • geluidsarm

Saida 08-08-2017

Goed koel

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Groot gezin waarvoor een grote koelkast nodig is. De koelkast is geluidloos en zeer ruim. Met hele handige bakjes en tevens ook goed koel (no frost). Al het vlees en groente in de koelkast blijven goed vers. En vooral nu in de zomer zijn de dranken in de koelkast verfrissend koel. Een hele goede aankoop in tijden!

Pluspunten

• Groot
  • Koel

Dawery 05-08-2017

SAMSUNG

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Top, apparaat. Heel blij mee. Meer dan voldoende ruimte voor verschillende soorten producten die je in een koelkast dient te bewaren. Je kunt per legplank op "soort" bewaren ( vleeswaren / zuivelproducten / etc ) Verder kunnen flessen in de deur bewaard worden. Handig in het...

Pluspunten

• RVS
  • Meer dan voldoende ruimte
  • PRIJS

ME geysen 03-08-2017

super ijskast

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Super ijskast voldoet aan alle eisen!!
Erg zuinig in gebruik en alles blijft lang houdbaar en natuurlijk super met de nofrost

Bert Souman 03-08-2017

prima vakkenindeling

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

onze keuze is genomen op grond van prijs- en kwaliteitsvergelijking; in de praktijk blijkt deze koelvriescombinatie zelfs ver boven onze verwachtingen te voldoen, niet alleen t.a.v. ladenverdeling (duidelijk en zeer slim) maar ook m.b.t. de snelle vriescapaciteit; geluidsniveau is niet aan te geven - je hoort gewoon niets!

Pluspunten

• indeling
  • vriescapaciteit
  • uiterlijk
  • inhoud, zowel koel- als vriesgedeelte

Billeon 02-08-2017

Erg fraai, energiezuinig en luxe design, de inhoud is enorm.

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Deze koelvriescombinatie is een echte "eye catcher" hij straalt luxe uit en is zeer eenvoudig in gebruikt. Dankzij de "easy slide" lades en de temperatuurinstelling aan de buitenzijde van de deur. De ingestelde temperaturen zijn erg snel bereikt, waardoor je voedsel langer vers blijft. Makkelijk schoon te maken dankzij de enorme ruimte. Zeer energiezuinig (A++) met 328 Liter! 10 jaar garantie. Een echte aanrader dus!

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Energiezuinig
  • Waarschuwing bij te lange open deur
  • Prestaties

Minpunten

• Zijkanten zijn niet in zilverkleur

Jack B. 02-08-2017

Stiller dan stil en ruimte zat

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Voordat ik deze koelkast ging kopen, raakte ik verward van mensen die zeiden dat de motor zo luidruchtig zou zijn. Nu ik dit apparaat heb, denk ik dat deze mensen een vorm van tinnitus moeten hebben, want ik moet werkelijk mijn adem in houden om deze koelkast te kunnen horen als ik er naast sta.

Als de ruimte volstaat, zou ik zeggen; doe deze koelkast. Wat een apparaat!. Ik ben op een rare manier trots op dit ding. Ziet er mooi uit, koelt werkelijk fantastisch. Het enige wat ik een beetje mis, is een wijn/flessenrekje.

Echt een fijn apparaat die ik een ieder wil aanraden.

Pluspunten

• zeer stille motor
  • genoeg ruimte
  • tegek veel ruimte in het vriesvak
  • mooi mbt uiterlijk

Minpunten

• ik mis een wijn/flesrekje op een van de platen

Roel 01-08-2017

Mooi, ruim en stil

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Eindelijk een stille (!) koel/vriescombinatie gevonden die aan ook aan andere verwachtingen voldoet, met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Mooie strakke uitvoering en ruim en degelijk en licht van binnen afgewerkt en - heel belangrijk in onze open keuken - heel stil. Een dik verdiende 10 !

Pluspunten

• heel stil
  • kwaliteit materiaal
  • geld (meer dan) waard
  • strakke moderne uitvoering

Minpunten

• GEEN ENKEL MINPUNT !

Frinzy 01-08-2017

A++, mooi, ruimtelijk, overzichtelijk en stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Op de website de verschillende modellen bekeken en de reviews gelezen, na de video te hebben gekeken uiteindelijk voor dit model gekozen, al heb ik de hoogte onderschat (hoger dan ik had verwacht).
Persoonlijk vond ik het flessenrek en dat de groente- en het versgedeelte lade doorzichtig zijn. Easy slide ook erg handig, NoFrost, koel en vriesgedeelte naar eigen wensen te kunnen aanpassen. Het woongedeelte is vrij open en het fijne is hij is stil, ondanks dat het display aan de voorkant verlicht was heb ik toch wel even gekeken of hij het nog wel deed. Heb hem pas 1 dag in gebruik. Tijd zal het leren.

Pluspunten

• Stil
  • ruimtelijk
  • temp. koel/vriesgedeelte mogelijk aanpassen
  • bij aansluiting snel op temparatuur

Minpunten

• ik heb een krukje nodig :)

Nick B 30-07-2017

Uitstekende koelkast!

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Uitstekende koelkast met ruime lades en vakken in de deur! Koelt en vriest snel en eenvoudig de temperatuur wijzigen. Voor ons geen betere!

Pluspunten

• Koelt en vriest snel
  • Ruime lades en deur
  • Eenvoudig temperatuur aanpassen

Broekie 30-07-2017

Veel ruimte, Praktische indeling.

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Heel mooie koelvriescombinatie, prachtige vormgeving en materiaal. Praktische en ruime indeling. Ik ben er zeer tevreden mee.

Pluspunten

• ruimte
  • indeling
  • uiterlijk
  • vormgeving
  • energiezuinig

Barry 29-07-2017

Ruime Koelkast

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Ruime koelkast en energie zuinig.
Ruimte alleen al in het koel deel winnen we veel ruimte op ook met grote flessen drinken en daarnaast eten is meer ruimte voor in de opberg vakken naast de planken.
Vriezer zijn we ook heel blij mee want er kan meer ingevroren worden en is meer ruimte voor en als voorbeeld pizzadozen kunnen er goed in.
Display op de deur duidelijk en wat voor ons voor straks fijn is dat je de koelkast niet meer hoeft te ontdooien groot plus punt.

Pluspunten

• veel ruimte koel-vries

Minpunten

• magnetron kan er niet meer op door de hoogte

Lumi 29-07-2017

Groot inhoud, mooi design

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

Ik heb voor het product gekozen omdat het een mooie design heeft en grote inhoud.
De installatie was eenvoudig, kwestie van de oude koelkast eruit en de nieuwe erin. Verder is alles netjes afgewerkt, geen schroefjes in zicht door gebruik afdekplaatjes.

Pluspunten

• Groot inhoud

Minpunten

• GEEN
  • GEEN

Agnes 27-07-2017

Prachtige Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB33J3205SA rvs

De koelvriescombinatie van Samsung is een heerlijk ruim en geluidloos. Het design is prachtig dus een mooi object in een open keuken. Een echte aanrader!