Bosch Serie 4 KGE36EI4P rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 KGE36EI4P rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Klomp 03-07-2019

Handig, veel ruimte

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE36EI4P rvs

We zijn erg blij met onze Bosch koel/vriescombinatie. Je kunt hem praktisch inrichten en de aansturing van de koelkast en de vriezer is apart te bedienen. Kortom echt een aanrader!

Koelvriescombinatie 10-06-2019

Fraaie energiezuinige koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE36EI4P rvs

Mijn vorige Bosch koelkast was na 19 jaar echt aan vervanging toe, immers echt niet meer energiezuinig en niet meer van deze tijd.
De metaallook geeft echt een exclusieve uitstraling aan de vrijstaande koelkast. Robuust van buiten, functioneel van binnen.
De indeling is zeer praktisch, helemaal onderin 3 vriesladen, daar boven het vriesgedeelte, daarna vita fresh voor groente en fruit, vervolgens vita fresh voor vlees en vis (0 graden) en daarboven voldoende ruimte voor de andere waren in de verschillende zones. Hoe hoger, deste minder gekoeld.
Het is goed schoon te maken. Niet meer zo vaak bukken voor een groentelade helemaal onderin.
Kortom, overzichtelijk, hygiënisch en praktisch in het gebruik.
Gebruiksaanwijzing is heel duidelijk mede door het gebruik van (aansprekende) pictogrammen.
De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend.

Pluspunten

• vita fresh voor groente en fruit
  • vita fresh voor vlees en vis (0 graden)
  • mooie degelijke flessenhouder
  • deurvakken gemakkelijk in hoogte verstelbaar
  • duidelijke gebruiksaanwijzing

Minpunten

• de eierhouder komt wat fragiel over

frits 26-05-2019

energiezuinig

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE36EI4P rvs

ik heb deze koel/vriescombinatie gekocht op advies van de verkoper, ik ben er erg blij mee. Koelt en vriest prima, mooie chroome uitvoering, staat goed in onze keuken, fijn dat er een piepgeluid aan gaat als de koelkast niet goed dicht is gedaan of te lang open staat.

Pluspunten

• energiezuinig

Eline & Wynand Gulikers 25-05-2019

Prima koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE36EI4P rvs

een mooie koelvries combinatie gekocht met een zee aan ruimte in het koel gedeelte en de vriezer heeft drie mooie lade`s waar ook veel in kan

Pluspunten

• zuinig in stroom

Minpunten

• tot nu toe nog geen

Bert H 04-05-2019

Zuinige koel/vries combinatie mooie vormgeving

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE36EI4P rvs

Jaren al gebruiker van Bosch apparatuur, altijd naar tevredenheid. Deze koel/vries combinatie is lekker zuinig, je hoort hem niet en is mooi van vormgeving.

Pluspunten

• Zuinig
  • Je hoort hem bijna niet
  • Mooie vormgeving
  • Veel ruimte

Indra slegers 20-04-2019

Fijne en mooie koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch Serie 4 KGE36EI4P rvs

Ik ben heel blij dat ik voor deze koelvriescombinatie heb gekozen. Het is een mooie, modern uitziende grootte koelvriescombinatie. Hij is erg stil en heeft een fijne indeling in het zowel het koelkast gedeelte als het vriesgedeelte. Voor mij kon er geen betere zijn !

Pluspunten

• Mooi
  • Groot
  • Stil