Bosch KGE36EW4P - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36EW4P op Kieskeurig.nl.

manecas36 12-12-2019

stil ?

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Sinds 1 dag in bezit. Ik lees her en der dat deze koelkast lekker stil is. Mijn oude Bosch van 10 jaar oud was stiller; dat is de ervaring na 1 dag in elk geval. Ik hoop dat het geluid minder wordt. Een prachtige koel/vriescombinatie met fijn flessenrek , goede en mooie led verlichting , chique handgrepen .

Anoniem 30-11-2019

Prima koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Geeft de tempraturen goed aan en maakt weinig geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koelkast 28-11-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Heel fijn , Goede ruimte ook voor de groente en fruit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hannie 13-10-2019

Superrrrrr

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Wij zijn super blij met deze bosch koel-vriescombinatie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch Koel/vries 05-07-2019

Mooie strakke koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Strak model, past precies op de plek waar ik die wil hebben. Low Frost, A+++, Groot koelgedeelte en groot vriesgedeelte.

Pluspunten

• A+++
  • Low frost

Minpunten

• helaas geen Nop frost

Edraket 01-07-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Prima apparaat, mooi design, slimme indeling. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nellie 30-06-2019

praktische indeling

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Het is een fijne stille koel-vriescombinatie met een zeer praktische en royale indeling. Heeft een apart rek voor je flessen.

Anoniem 28-06-2019

Super tevreden.

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Perfecte koel/vriescombinatie. Heel fijn dat je de graden apart in kan stellen. Goede indeling van de koelkast. Heel erg tevreden.

Arthur 25-06-2019

Goed product

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Goed in te delen koel vries. voldoet volledig aan de wens. zuinig apparaat. makkelijk te gebruiken op plekken waar niet veel ruimte is. maakt weinig lawaai.

Pluspunten

• zuinig
  • goed formaat
  • makkelijk in te delen
  • stil

wendy83 25-06-2019

goed design van hoogwaardige kwaliteit

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Ik vind het een hoogwaardig product van een goede kwaliteit ,lange levensduur en mooi design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 22-06-2019

Ziet er goed uit

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Mooie koelkast en prima Fries gedeelte zeer fuctioneel [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Eversluisverhoef 21-06-2019

Vol lof over dit produkt

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Tot nu toe nog geen min punten opgemerkt. Alleen maar plus punten, en het mooist is dat dat deze koel/vriescombinatie van buiten er veel kleiner uit ziet dan dat die van binnen is. Een zee van opberg ruimte! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dineke 21-06-2019

Mooie vormgeving.

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Ik heb dit product gekocht omdat de vorige Bosch koelvriescombinatie zeer goed voldeed. De indeling is zeer ruim en praktisch. Heel belangrijk ook is dat het goed schoon te houden is. Geen tierelantijnen. 3 Ruime laden in het vriesgedeelte, waardoor je de producten goed kunt verdelen. Lade voor brood, lade voor vlees en lade voor groente. Goed licht in de koelkast zodat je alles goed kunt zien. Lampje bovenin en niet in de zijkant. Ook zeer praktisch. Kortom: kopen.

D Seg 19-06-2019

Fijne indeling

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Hij heeft een fijne indeling en is ruim en een goed merk heel erg fijn is ook het flessenrek en hij is stil al met al een hele fijne koelkast

Pluspunten

• Fijne koelkast
  • Heel stil

John 16-06-2019

koel- vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Mooie, moderne koel/vriezer. Veel inhoud en zeer zuinig. Goede indeling van de vakken,met onder andere een flessenrek en aparte ruimte voor groenten en dergelijke. Je kunt er veel in kwijt en de koelkast is zeer overzichtelijk. Erg goede (LED)verlichting. Erg solide materialen en hij ziet er gewoon goed uit en hij maakt erg weinig geluid. Hij is niet bijzonder duur en ook nog eens euro 75, cashback. Een aanrader.

Pluspunten

• veel ruimte en erg zuinig (AAA+++
  • flessenrek
  • stil en 24 maanden garantie
  • prijs/kwaliteit verhouding
  • goede LED verlichting

Ron 15-06-2019

Zuinigheidsklasse A+++ en zeer geruisloos

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Zeer ruime en stille koelkast met 3 grote diepvriesladen. Hiervoor hadden wij een Amerikaans model, qua ruimte hebben wij niet veel ingeleverd maar qua geluidsniveau en energiegebruik zeer veel terug gekregen.
Apparaat zoals voor ons gebruikelijk, gekocht bij een plaatselijke Witgoedspecialist.

Floris 15-06-2019

stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Zeer stille en zuinige koelvries combinatie had iets groter mogen zijn maar dan had ik zelf meer moeten uitgeven . maar is een zeer nette koelvries combinatie

zie titel 11-06-2019

Koelvriescombi Bosch KGE 36EW4P

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

kwaliteits-prijsverhouding is prima. Vriesvakken iets kleiner dan de minder zuinige Bosch versie maar dit is logisch door de extra isolatie. Mooie indeling in koelkast. Heerlijk van boven af door glas inzichtelijke grote groentenbak.
Hij staat net maar zal zich ongetwijfeld gaan bewijzen!

Pluspunten

• Ultra energiezuing
  • grote groentenlade doorzichtig glas erboven

Minpunten

• iets minder ruimte door isolatie

A.N.Zeilstra 22-05-2019

Fantastische Koel/Vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Mooi, compleet product.Goede advisering gekregen. Koel gedeelte op een comfortabele manier gesplitst.Voor Vleeswaren, groenten zijn er verschillende lades met daarbij horen verschillende koeltemperaturen. Vries gedeelte is ook divers ingedeeld.

Pluspunten

• Straalt kwaliteit uit.

Bosch koelvries combinatie 22-05-2019

Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Geweldige mooie koevries combinatie, na dertig jaar mijn Bosch na volle tevredeheid gebruikt. Had moeiten om een andere te nemen. Maar ik heb geen moment spijt gehad, hij is prachtig...

Pluspunten

• Kan niets benoemen
  • Alles prachtig
  • Goede kwaliteit
  • Mooie vormgeving