Bosch KGE36EW4P - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36EW4P op Kieskeurig.nl.

Anoniem 23-06-2020

goed!

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

hde koel vries combi is fijn en goed, heldere verlichting, de 2 lades in de koeling zijn fijn kwa indeling wat ik niet had verwacht! de groente lades blijven droog ,ook fijn ;-) heel stil hoor er eigenlijk niks van. mooie buitenkant strak en simpel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Alexander 17-06-2020

Perfecte Koel/Vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Perfect werkende koelvriescombinatie. Voelt degelijk aan en doet wat hij moet doen: KOELEN! We hebben hem nu 2 weken en hij bevalt prima! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hydee 15-06-2020

Fijn, stil apparaat!

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Ik heb deze Bosch koelkast genomen, omdat hij een erg goede prijs-kwaliteitverhouding heeft. Ook is hij erg stil, wat fijn is omdat hij op een wat kleinere kamer staat. Koelt ook erg goed. Al met al erg tevreden met deze koelkast!

• Koelt goed

Linda 14-06-2020

Ruime koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

De koelkast is ruim en overzichtelijk. Fijne grote lade voor groente en fruit die hier langer vers in blijven. Ook een lade voor vlees/vis . Wat kouder bewaard kan blijven! De koelkast maakt nauwelijks geluid. Met drie vriesvakken, waarvan 1 grote, kun je genoeg invriezen. Ik ben erg blij met deze ruime koel/vries combinatie!

Pluspunten

• veel ruimte
  • aparte vakken voor groente/fruit en vlees/vis

Sjerry 13-06-2020

super mooie koelvriescombi

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

hele mooie ruime koelvriescombi staat er nu een week bevalt uitstekend [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

John 13-06-2020

Geweldig

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

We zijn erg blij met de moderne koel vriescombinatie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

G.Leuverink 11-06-2020

handige indeling van het koel en vriesgedeelte

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

heel doelmatig ingedeeld , maar nog maar net nieuw dus gebruik is nog niet bekend ziet er echter wel hoopvol uit

Jager 10-06-2020

Koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Het product hebben we gekozen omdat het een energiezuinig apparaat is; groot van inhoud en aan de hand van meerdere reviews. Daarbij kunnen we ons aansluiten

Pluspunten

• energiezuinig
  • groot en een praktische indeling

manecas36 12-12-2019

stil ?

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Sinds 1 dag in bezit. Ik lees her en der dat deze koelkast lekker stil is. Mijn oude Bosch van 10 jaar oud was stiller; dat is de ervaring na 1 dag in elk geval. Ik hoop dat het geluid minder wordt. Een prachtige koel/vriescombinatie met fijn flessenrek , goede en mooie led verlichting , chique handgrepen .

Anoniem 30-11-2019

Prima koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Geeft de tempraturen goed aan en maakt weinig geluid. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koelkast 28-11-2019

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Heel fijn , Goede ruimte ook voor de groente en fruit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Hannie 13-10-2019

Superrrrrr

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Wij zijn super blij met deze bosch koel-vriescombinatie [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch Koel/vries 05-07-2019

Mooie strakke koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Strak model, past precies op de plek waar ik die wil hebben. Low Frost, A+++, Groot koelgedeelte en groot vriesgedeelte.

Pluspunten

• A+++
  • Low frost

Minpunten

• helaas geen Nop frost

Edraket 01-07-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Prima apparaat, mooi design, slimme indeling. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nellie 30-06-2019

praktische indeling

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Het is een fijne stille koel-vriescombinatie met een zeer praktische en royale indeling. Heeft een apart rek voor je flessen.

Anoniem 28-06-2019

Super tevreden.

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Perfecte koel/vriescombinatie. Heel fijn dat je de graden apart in kan stellen. Goede indeling van de koelkast. Heel erg tevreden.

Arthur 25-06-2019

Goed product

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Goed in te delen koel vries. voldoet volledig aan de wens. zuinig apparaat. makkelijk te gebruiken op plekken waar niet veel ruimte is. maakt weinig lawaai.

Pluspunten

• zuinig
  • goed formaat
  • makkelijk in te delen
  • stil

wendy83 25-06-2019

goed design van hoogwaardige kwaliteit

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Ik vind het een hoogwaardig product van een goede kwaliteit ,lange levensduur en mooi design. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 22-06-2019

Ziet er goed uit

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Mooie koelkast en prima Fries gedeelte zeer fuctioneel [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Eversluisverhoef 21-06-2019

Vol lof over dit produkt

Geschreven voor: Bosch KGE36EW4P

Tot nu toe nog geen min punten opgemerkt. Alleen maar plus punten, en het mooist is dat dat deze koel/vriescombinatie van buiten er veel kleiner uit ziet dan dat die van binnen is. Een zee van opberg ruimte! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]