Samsung RB37J5009SA - Reviews

dubbeldeurs koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
267 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB37J5009SA op Kieskeurig.nl.

Steven31 02-12-2019

Mooi en zeer praktisch in gebruik

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Deze koelkast heeft een moderne tijdloze uitstraling. Het materiaal is erg mooi en straalt luxe uit. De indeling van deze koelkast is optimaal. Door de nulgradenzone blijft vlees langer goed, maar deze zone is ook goed te gebruiken voor biertjes, zodat ze lekker koud zijn.

Naast de mooie uitstraling en handige functies biedt deze koelkast erg veel ruimte, is hij zuinig in gebruik en zeer stil. Een echte aanrader!

Connyt 28-11-2019

Super koelvriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Wij hebben deze koelvriescombi vorige week gekocht en zijn er uitermate tevreden over. Hij is mooi, ruim en maakt weinig herrie. Een aanwinst voor onze keuken!

Anoniem 09-11-2019

Prachtige koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Zowel het koel al vries gedeelte erg ruim. Bijna geruisloos, mooie kleur van Binnen en buiten, geen vette vingers zichtbaar op de deur,.

Huub123456789 07-11-2019

Prima

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Lekker grote koelkast met fraaie buitenkant en binnenkant. Eenvoudige bediening, groot vriesvak, genoeg ruimte voor een groot huishouden.

Anoniem 29-06-2019

Koel-Vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Ik heb net een nieuwe koel vriescombinatie van Samsung gekocht en ontvangen. Ziet er goed uit en aflevering was zeer netjes. Maakt zeer weinig geluid

leadiss 11-06-2019

fijne grote koelkast met vriezer

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

ik heb koel vriescombi nu ff maar ben er zeer tevreden mee. super veel ruimte, stil en fijn in gebruik.

Anoniem 05-06-2019

Ruim, stil en stijlvol

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Prachtige koelvries combi! Heerlijk ruim, still en vooral zuinig in gebruik. Gekozen omdat we graag een groot vriesgedeeltje wilden. Heerlijk aan het koelgedeelte is dat er twee lades inzitten en in de deur zonder moeite de flessen frisdrank kunnen staan. Enorm blij! Goede prijs! Nu hopen dat hij nog lang meegaat!

Kiuki 21-05-2019

Topijskast!

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Mooie, grote ijskast. Eindelijk genoeg ruimte om alle boodschappen voor ons grote gezin op te bergen! En nog stil en energiezuinig ook.

Butter 09-02-2019

Super klasse

Zeer tevreden over Samsung
Vorige koelkast meer dan 10 jaar gehad
Dus nu wederom een nieuw exemplaar gekocht
Hoop dat hij net zolang mee gaat

YvonneP 24-12-2018

Mooie en ruime koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Deze koel-vriescombinatie hebben we vorige maand gekocht en we zijn er zeer tevreden mee. Voldoende ruimte, koelt en vriest uitstekend

GGerr 15-12-2018

Samsungtastisch!

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

De koelkast heeft naast een vershoud-lade een extra vershoudlade-lade voor vlees en vis. De koeling is heel goed, overal gelijkmatig en sterk. De koelkast is ruim. In de vrieslades is voldoende ruimte voor pizza's, brood, vlees en vis en snacks. De buitenkant van de koelkast is te mooi om in te bouwen, het is echt een eye-catcher. Maakt bijna geen geluid.

Anoniem 11-12-2018

Super "Coole" koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Wij hebben altijd een klein tafelmodel koelkast gehad, nu zijn wij eindelijk geupgrade naar een echte koelkast van Samsung. Gisteren binnengekregen en vandaag in gebruik genomen, drankjes heerlijk cool en super veel opbergruimte. Een A+++, dus lekker zuinig en zo stil dat je de klok kan horen tikken in de woonkamer. Stoere maar ook strakke design zonder handvat, waar overigens nu niemand meer tegen aan kan lopen haha. Een hele goede investering en ik raad het iedereen aan. Wat een verschil!

Cornelis 36 27-11-2018

prachtige uitvoering

fantastische koel-vries combinatie.
Veel ruimte en goede indeling. koelt prima en vriest snel.
Mooie kleur,plaatje in de keuken

Ahmed 24-11-2018

super koelkast

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Ik vind het een heel mooi modern design het past ook heel goed bij mijn keuken, het koelt goed er past veel etenswaren in. Het heeft een mooie transparante indeling. Al met al een hele fijne koelkast.

Mo1975 21-11-2018

Geweldige indeling creëert veel ruimte !!

Geschreven voor: Samsung RB37J5009SA

Ik heb deze koelvriescombinatie twee weken geleden gekocht en ben er zeer tevreden mee. Veel ruimte om alle koel- en vriesspullen te bewaren. Goed overzicht door de grote laden in koel- en vriesruimte. Hij staat hier dicht bij de huiskamer en de koelkast is zowat geruisloos.