Samsung RS68N8222S9/EF - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8222S9/EF op Kieskeurig.nl.

Anoniem 05-11-2018

zeer fijne grote koel vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

vorige week gekocht bij coolblue omdat de oude het begaf. binnen 24 uur geleverd. Mooi strak van roestvrijstaal. Hij is zeer ruim zowel de koelkast als de vriezer. Geruisloos. handig: ijsblokjes maker (blok of crush) en koud water.

Fenny 30-10-2018

Super zuinig, mooi stille en ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Onze oude Samsung koelkast was na 11 jaar stuk gegaan, en we willen iets gelijks terug kopen van Samsung koelkast. Na het vergelijken van verschillende types van Samsung koelkast, komt deze koelkast best uit volgens onze wensen. Hij is zeer ruim van binnen en past mooi in de keuken wegens zijn strak design. Onze kinderen waren super blij mee dat we weer een koelkast hebben die ijsklontjes en gekoeld water functies hebben. We zijn zeer tevreden over dit product en zal het gemak niet missen.

Joop 10-10-2018

Mooie grote en stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Een mooie grote stille koelkast met veel bergruimte en erg zuinig. Voorzien van gekoeld water en ijsblokjes. Mooi afgewerkt.

Koelkast 09-10-2018

Zeer Stil en strak design

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Koelkast via internet gevonden, niet bezichtigd. De verwachting van wat de foto's schetsen komen overeen met de realiteit. Mooi design en goede afwerking. Binnen ruimte is verbazingwekkend groot.

Pluspunten

• Strak design

Sonny 28-09-2018

Samsung geweldig merk

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Vanwege goede ervaringen met een eerder gekochte tv van Samsung ben ik bij de recente huishoudelijke aankopen helemaal overgestapt op Samsung. Laatste 2 maanden een nieuwe tv/wasmachine en een amerikaanse koelkast gekocht. Alles was makkelijk aan te sluiten en voor nu heb ik nog geen gebrek/hapering kunnen ontdekken

ruma 19-09-2018

Prachtig,ruim en functioneel

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Ik ben zeer tevreden over dit product.
Het is een super ruime koelkast met een zeer overzichtelijk vriesgedeelte.
De extra opties van ijsklontjes en gekoeld water maakt deze koelkast voor ons gezin tot een topper.

RJ73 19-08-2018

Koelt en vriest zeer goed en erg stil

Geschreven voor: Samsung RS68N8222S9/EF

Nu 2 weken in mijn bezit. Na eenvoudige installatie door duidelijke handleiding was de koelkast binnen zeer korte tijd gebruiksklaar. Na het aanzetten werd de gewenste temperatuur instelling snel bereikt. Het apparaat is er stil en de voorziening voor koud water, crushed ijs en ijsblokjes voldoet geheel aan de verwachting