Samsung RS68N8222S9/EF - Reviews

Joop 10-10-2018

Mooie grote en stille koelkast

Een mooie grote stille koelkast met veel bergruimte en erg zuinig. Voorzien van gekoeld water en ijsblokjes. Mooi afgewerkt.

Koelkast 09-10-2018

Zeer Stil en strak design

Koelkast via internet gevonden, niet bezichtigd. De verwachting van wat de foto's schetsen komen overeen met de realiteit. Mooi design en goede afwerking. Binnen ruimte is verbazingwekkend groot.

Pluspunten

• Strak design

Sonny 28-09-2018

Samsung geweldig merk

Vanwege goede ervaringen met een eerder gekochte tv van Samsung ben ik bij de recente huishoudelijke aankopen helemaal overgestapt op Samsung. Laatste 2 maanden een nieuwe tv/wasmachine en een amerikaanse koelkast gekocht. Alles was makkelijk aan te sluiten en voor nu heb ik nog geen gebrek/hapering kunnen ontdekken

ruma 19-09-2018

Prachtig,ruim en functioneel

Ik ben zeer tevreden over dit product.
Het is een super ruime koelkast met een zeer overzichtelijk vriesgedeelte.
De extra opties van ijsklontjes en gekoeld water maakt deze koelkast voor ons gezin tot een topper.

RJ73 19-08-2018

Koelt en vriest zeer goed en erg stil

Nu 2 weken in mijn bezit. Na eenvoudige installatie door duidelijke handleiding was de koelkast binnen zeer korte tijd gebruiksklaar. Na het aanzetten werd de gewenste temperatuur instelling snel bereikt. Het apparaat is er stil en de voorziening voor koud water, crushed ijs en ijsblokjes voldoet geheel aan de verwachting