Samsung RS67N8211S9 roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS67N8211S9 roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

s*****@l****** 09-09-2021

Waardeloze service van Samsung!!

Binnen het jaar ging hij meer herrie maken en was de temperatuur in de diepvries -5. Brood was zacht enz alles weg kunnen gooien. Eerste monteur zegt hij is overleden maar Samsung wou toch een nieuwe compressor erin. dus weer een week wachten. daarna deed hij het nog niet, kwam niet op de -18. Weer na 5 dagen een monteur en hij zei ook hij is overleden. Nu moet ik nog 5 tot 10 dagen wachten wanneer Samsung contact opneemt en wat ze gaan regelen. Ik blijf dweilen en in en uitruimen.
Ben totaal niet tevreden!!

Pluspunten

• mooi
  • koelkast prima

Minpunten

• zeer kleine diepvries
  • snel stuk

Sjoerd 04-12-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Prima koelkast! Zeer ruim en lekker stil. De temperatuur is perfect! Prijs is goed t.o.v. de kwaliteit!

Minpunt is dat er geen wijnrek bij zit, terwijl er wel de mogelijkheid is om deze te installeren. Heb deze nabesteld via samsungonderdelen.nl. Helaas was deze niet via mediamarkt te bestellen waar ik de koelkast heb aangeschaft!

S. Roding 03-12-2019

Erg ruim

Fijne en vooral erg ruime koelkast. Dit is onze 2e Amerikaanse koelkast, maar deze is stiller, ruimer en zuiniger met stroom...

Pluspunten

• Matte afwerking
  • Erg ruim
  • Gunstig stroom verbruik

Minpunten

• Moet hard aan de deuren trekken om ze te openen
  • Geen lichtje bij het ijs/waterpunt

Michael 05-11-2019

Pronkstukje

Enorm prettige koelkast. Heeft aan de onderkant wieltjes waardoor je deze kan verschuiven voor de schoonmaak. Verder is het een stille koelkast, gemakkelijk in te stellen en handig dat deze op het waternet wordt aangesloten. Altijd ijs!

Grote lades, grote ruimte in de koelkastdeur.

Pluspunten

• Stil
  • Koud
  • Gemakkelijk
  • Ruim

Puck 14-11-2018

Mooie vormgeving

Fijne koelkast, lekker ruim vanbinnen, voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Goede indeling, de aparte lades zijn hygiënisch en overzichtelijk, ruime flesvakken in de deur.