Samsung RS67N8211S9 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung RS67N8211S9 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 24-11-2018

Zoo veel ruimte !

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Altijd een “normale” koelkast gehad en eentje extra in de schuur... grote stroomvreters...
Nu een superzuinige en geluidloze en alle boodschappen passen erin!
Met een gezin van 5 personen is dit de perfecte koelkast! Ik ben helemaal verkocht!

Puck 14-11-2018

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Fijne koelkast, lekker ruim vanbinnen, voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Goede indeling, de aparte lades zijn hygiënisch en overzichtelijk, ruime flesvakken in de deur.

Mieke 14-11-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Ik ben er zo blij mee de groenten blijven veel langer goed hoef dus niet iedere dag naar de winkel en diepvries en ijsblokjes machine ook super functioneel

M Stoffels 12-11-2018

Mooie eyecatcher en veel gemak met inladen.

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Alweer een Samsung Amerikaanse koelkast gekocht de eerste was alweer 16 jaar oud maar nog prima in orde. Nu een RS67N8211S9 gekocht vanwege de kleur en nu nog zuiniger en producten blijven langer houdbaar, superrrrrr.

Boompje11 14-10-2018

Heel erg blij met onze nieuwe koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Maandje in huis maar geweldig eindelijk normale ijsklonten en met dit warme weer Erg blij dat we hem gekocht hebben

MickeyBreda 01-09-2018

Samsung Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

De Amerikaanse koelkast is perfect!! Heel handig met altijd koud water bij de hand en niet te vergeten de ijsblokjes en crushed ice.
Het ziet er mooi uit in de ook.

Angelique15 16-08-2018

Verjaard niet!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

We gebruiken al jaren de producten van Samsung en dit bevalt ons nog steeds opperbest! Onlangs een Amerikaanse koelkast gekocht. Ook zijn ondertussen familie/vrienden aangestoken met het virus. Mocht er iets niet lukken met installatie of iets anders wordt je ook altijd snel en goed geholpen!

Robin 13-08-2018

Mooie looks, veel ruimte.

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Nu sinds een paar weken de koelkast in huis, hij bevalt ons goed. Enorm veel ruimte van binnen en een mooi strak design.

Het enige nadeel is dat de ijsblokjes soms wat te ruig vallen, waardoor ze op de grond vallen.

digitall12 03-08-2018

Erg mooie en stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Nadat mijn vorige Samsung amerikaanse koelkast het na 9 1/2 jaar had begeven moest ik op zoek naar een andere. Het moest zeker weer een Samsung worden omdat mij dat goed was bevallen.De keuze is op deze koelkast gevallen vanwege de beloofde ruimte qua vriezer en koelgedeelte. De ruimte in het koelkastgedeelte is inderdaad erg groot. Alleen jammer dat er maar 4 leggers in zitten in plaats van 5. Ook kun je leggers niet verplaatsen.Ze zijn erg breed en diep, wat zeker handig is om je producten op te plaatsen. En de ruimte in de vriezer word helaas voor een groot deel ingenomen door de ijsblokjes automaat. Zo houd je weinig ruimte over voor de diepvriesproducten. Wellicht een idee om de ijsblokjes automaat wat kleiner te maken?
Verder ziet de koelkast er prachtig uit. Het is een mooie inox kleur. In de koelkast en vriezer heb je erg veel licht vanwege de led- verlichting. Het display waarop je de temperatuur kan instellen en aflezen zit nu in de koelkast.
Het meest positieve aan deze koelkast is het geluid. 39db is fluisterstil, je hoort hem bijna niet. Al met al ben ik dik tevreden. Hopelijk heb ik er weer jarenlang plezier van!

Anoniem123 31-07-2018

Erg fijne degelijke Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Vorige week deze koelkast gekocht en er erg blij mee! Ook al is er een hittegolf, deze koelkast blijft erg koud. Ik voel de koude lucht tegemoet komen wanneer ik de deur open doe. Bespaar tot €200 euro per jaar op energierekening tv vorige koelkast,aldus verkoper

Anoniem 09-07-2018

Luxe in de keuken

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Amerikaanse koelkast gekocht. Wat een ruimte en luxe. Zonde dat we geen wateraansluiting in de woonkamer hebben. Het is een prachtig meubelstuk