Samsung RS67N8211S9 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS67N8211S9 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 27-12-2019

American fridge RS67N8211S9

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Model is top class and so as the performance. bit struggle to get the fridge in my house due to a crane service required, but at the end i was so happy that i made a right choice of going to Samsung.

spinning1973 09-12-2019

Super USA koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Wat een heerlijk apparaat - ijswater + blokjes - en wat een ruimte binnen. Het design met een speciale coating waardoor er geen vingers opkomen is super.

loes 34 04-12-2019

mooie stille ruime koelvries combi.

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

prachtige kast met mooie praktische indeling en helder licht. Opvallend stil.
ruim. Mooie prijs kwaliteit verhouding

Sjoerd 04-12-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Prima koelkast! Zeer ruim en lekker stil. De temperatuur is perfect! Prijs is goed t.o.v. de kwaliteit!

Minpunt is dat er geen wijnrek bij zit, terwijl er wel de mogelijkheid is om deze te installeren. Heb deze nabesteld via samsungonderdelen.nl. Helaas was deze niet via mediamarkt te bestellen waar ik de koelkast heb aangeschaft!

S. Roding 03-12-2019

Erg ruim

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Fijne en vooral erg ruime koelkast. Dit is onze 2e Amerikaanse koelkast, maar deze is stiller, ruimer en zuiniger met stroom...

Pluspunten

• Matte afwerking
  • Erg ruim
  • Gunstig stroom verbruik

Minpunten

• Moet hard aan de deuren trekken om ze te openen
  • Geen lichtje bij het ijs/waterpunt

Michael 05-11-2019

Pronkstukje

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Enorm prettige koelkast. Heeft aan de onderkant wieltjes waardoor je deze kan verschuiven voor de schoonmaak. Verder is het een stille koelkast, gemakkelijk in te stellen en handig dat deze op het waternet wordt aangesloten. Altijd ijs!

Grote lades, grote ruimte in de koelkastdeur.

Pluspunten

• Koud
  • Gemakkelijk
  • Ruim

Anoniem 29-06-2019

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Sinds afgelopen donderdag dit prachtding in huis en zijn er superblij mee!
Kan het echt iedereen aanbevelen

Ranjahero 18-03-2019

Super veel ruimte!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Nu 1 maand in gebruik en wat een ruimte! Echt heerlijk aansluiten was zo gedaan, water wel even goed door spoelen bij eerste gebruik anders krijg je *koffie water*. In de deur is super veel ruimte je kunt 2 dingen achter elkaar zetten. Hij is muisstil tenzij hij ijsklontjes aanvult dan hoor je ze vallen. Koelt goed en houd producten zeer vers al gesneden paprika kan 4 dagen liggen en is dan nog vers!! Ook genoeg ruimte om een hele pan er in te zetten en alles kan gewoon recht op staan( op 2 liter flessen na die moeten gewoon in de deur).

Dzil01 26-02-2019

Mooiw koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Ben zeer blij met deze hele stijlvolle koelkast. We hadden er wel graag een waterreservoir bij gehad aangezien we geen kraantje hebben op de plek van de koelkast. Helaas blijkt deze niet leverbaar voor dit type. :(

Listl89 17-02-2019

Veel opslagruimte

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

1 voordeel ten opzichte van andere koelkasten is dat deze koelkast naast ijsblokjes ook crushed ijs produceert. Handig voor slushpuppies en cocktails. Bovendien is hij erg scherp geprijsd ten opzichte van concurrentie.

bertusnl 14-02-2019

Ruime stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Nu bijna een maand de trotse bezitter van deze mooie koelkast. Ten opzichte van onze oude koelkast en vriezer merken we dat de groente veel verser blijf en langer mee gaat. Geen vorstkristallen meer rond brood wat in de vriezer ligt.

Deze koelkast is echt een topper die ik iedereen kan aanraden. Doordat hij dieper is heb je meer ruimte binnenin maar kan hij toch kleiner in omvang zijn.

Yasser 13-02-2019

Uitstekende koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Ik heb afgelopen week deze koelkast gekocht, hij werkt uitstekend wat we altijd verwachten van Samsung :)

Anoniem 01-02-2019

Geweldige aankoop.

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Vorige amerikaanse koelkast ging kapot. En dat na 8 jaar. Heel veel recenties en artikelen gelezen over verschillende modellen. Uitgekomen op deze en hij is echt waanzigging. Heel er stil en super fijn koud water, ijsblokjes en crunch. Mooie felle verlichting in zowel koel als vries gedeelte en een zee van ruimte. Zeer tevreden en zeker een aanrader

Diana379 29-01-2019

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Nadat ik ging verhuizen en daar ook al 10 jaar een samsung Amerikaanse koelkast had, wilde ik er nu weer 1. En deze is mooi. Groot. Werkt top. Ijsklontjes. Koud water. Super. Erg blij mee.

Christienvl 26-01-2019

Handig en idelaa

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Wauw wat een ideale koelkast. Ijskoud water in een handomdraai en een mega veel opbergruimte. Hij produceert snel ijsklontjes waardoor een heuse iglo bouwen voor iedereen realiteit wordt.

Inkie61 24-01-2019

Geweldige Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

We hadden hiervoor een Daewoo Amerikaanse koelkast, een en al ellende, we zijn zo blij met deze, lekker ruim, stijlvol, goede prijs en maakt echt beduidend minder herrie, we horen hem haast niet. We zijn er heel erg blij mee!

Yasmine 23-01-2019

Mooi en strak design

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Ik ben ontzettend blij met deze Amerikaanse koelkast.
Een juweel in onze keuken. Super mooi en strak design. Lekker veel ruimte en overzichtelijk.We hebben een open keuken en het geluid is minimaal.

EPais 22-01-2019

Geweldige koelkast: lekker groot en praktisch!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Deze maand begaf onze oude koelkast het en we wilden graag een vergelijkbare koelkast voor terug. Het werd deze Samsung Amerikaanse koelkast met water en ijs dispenser. Ben er erg tevreden mee. Koelt goed en is makkelijk in te stellen. Heerlijke water- en ijsdispenser. Heel ruime inhoud!

Anoniem 24-11-2018

Zoo veel ruimte !

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Altijd een “normale” koelkast gehad en eentje extra in de schuur... grote stroomvreters...
Nu een superzuinige en geluidloze en alle boodschappen passen erin!
Met een gezin van 5 personen is dit de perfecte koelkast! Ik ben helemaal verkocht!

Puck 14-11-2018

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Fijne koelkast, lekker ruim vanbinnen, voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Goede indeling, de aparte lades zijn hygiënisch en overzichtelijk, ruime flesvakken in de deur.