Samsung RS67N8211S9 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung RS67N8211S9 op Kieskeurig.nl.

Anoniem 29-06-2019

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Sinds afgelopen donderdag dit prachtding in huis en zijn er superblij mee!
Kan het echt iedereen aanbevelen

Ranjahero 18-03-2019

Super veel ruimte!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Nu 1 maand in gebruik en wat een ruimte! Echt heerlijk aansluiten was zo gedaan, water wel even goed door spoelen bij eerste gebruik anders krijg je *koffie water*. In de deur is super veel ruimte je kunt 2 dingen achter elkaar zetten. Hij is muisstil tenzij hij ijsklontjes aanvult dan hoor je ze vallen. Koelt goed en houd producten zeer vers al gesneden paprika kan 4 dagen liggen en is dan nog vers!! Ook genoeg ruimte om een hele pan er in te zetten en alles kan gewoon recht op staan( op 2 liter flessen na die moeten gewoon in de deur).

Dzil01 26-02-2019

Mooiw koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Ben zeer blij met deze hele stijlvolle koelkast. We hadden er wel graag een waterreservoir bij gehad aangezien we geen kraantje hebben op de plek van de koelkast. Helaas blijkt deze niet leverbaar voor dit type. :(

Listl89 17-02-2019

Veel opslagruimte

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

1 voordeel ten opzichte van andere koelkasten is dat deze koelkast naast ijsblokjes ook crushed ijs produceert. Handig voor slushpuppies en cocktails. Bovendien is hij erg scherp geprijsd ten opzichte van concurrentie.

bertusnl 14-02-2019

Ruime stille koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Nu bijna een maand de trotse bezitter van deze mooie koelkast. Ten opzichte van onze oude koelkast en vriezer merken we dat de groente veel verser blijf en langer mee gaat. Geen vorstkristallen meer rond brood wat in de vriezer ligt.

Deze koelkast is echt een topper die ik iedereen kan aanraden. Doordat hij dieper is heb je meer ruimte binnenin maar kan hij toch kleiner in omvang zijn.

Yasser 13-02-2019

Uitstekende koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Ik heb afgelopen week deze koelkast gekocht, hij werkt uitstekend wat we altijd verwachten van Samsung :)

Anoniem 01-02-2019

Geweldige aankoop.

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Vorige amerikaanse koelkast ging kapot. En dat na 8 jaar. Heel veel recenties en artikelen gelezen over verschillende modellen. Uitgekomen op deze en hij is echt waanzigging. Heel er stil en super fijn koud water, ijsblokjes en crunch. Mooie felle verlichting in zowel koel als vries gedeelte en een zee van ruimte. Zeer tevreden en zeker een aanrader

Diana379 29-01-2019

Super koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Nadat ik ging verhuizen en daar ook al 10 jaar een samsung Amerikaanse koelkast had, wilde ik er nu weer 1. En deze is mooi. Groot. Werkt top. Ijsklontjes. Koud water. Super. Erg blij mee.

Christienvl 26-01-2019

Handig en idelaa

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Wauw wat een ideale koelkast. Ijskoud water in een handomdraai en een mega veel opbergruimte. Hij produceert snel ijsklontjes waardoor een heuse iglo bouwen voor iedereen realiteit wordt.

Inkie61 24-01-2019

Geweldige Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

We hadden hiervoor een Daewoo Amerikaanse koelkast, een en al ellende, we zijn zo blij met deze, lekker ruim, stijlvol, goede prijs en maakt echt beduidend minder herrie, we horen hem haast niet. We zijn er heel erg blij mee!

Yasmine 23-01-2019

Mooi en strak design

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Ik ben ontzettend blij met deze Amerikaanse koelkast.
Een juweel in onze keuken. Super mooi en strak design. Lekker veel ruimte en overzichtelijk.We hebben een open keuken en het geluid is minimaal.

EPais 22-01-2019

Geweldige koelkast: lekker groot en praktisch!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Deze maand begaf onze oude koelkast het en we wilden graag een vergelijkbare koelkast voor terug. Het werd deze Samsung Amerikaanse koelkast met water en ijs dispenser. Ben er erg tevreden mee. Koelt goed en is makkelijk in te stellen. Heerlijke water- en ijsdispenser. Heel ruime inhoud!

Anoniem 24-11-2018

Zoo veel ruimte !

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Altijd een “normale” koelkast gehad en eentje extra in de schuur... grote stroomvreters...
Nu een superzuinige en geluidloze en alle boodschappen passen erin!
Met een gezin van 5 personen is dit de perfecte koelkast! Ik ben helemaal verkocht!

Puck 14-11-2018

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Fijne koelkast, lekker ruim vanbinnen, voldoet ruimschoots aan de verwachtingen. Goede indeling, de aparte lades zijn hygiënisch en overzichtelijk, ruime flesvakken in de deur.

Mieke 14-11-2018

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Ik ben er zo blij mee de groenten blijven veel langer goed hoef dus niet iedere dag naar de winkel en diepvries en ijsblokjes machine ook super functioneel

M Stoffels 12-11-2018

Mooie eyecatcher en veel gemak met inladen.

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Alweer een Samsung Amerikaanse koelkast gekocht de eerste was alweer 16 jaar oud maar nog prima in orde. Nu een RS67N8211S9 gekocht vanwege de kleur en nu nog zuiniger en producten blijven langer houdbaar, superrrrrr.

Boompje11 14-10-2018

Heel erg blij met onze nieuwe koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Maandje in huis maar geweldig eindelijk normale ijsklonten en met dit warme weer Erg blij dat we hem gekocht hebben

MickeyBreda 01-09-2018

Samsung Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

De Amerikaanse koelkast is perfect!! Heel handig met altijd koud water bij de hand en niet te vergeten de ijsblokjes en crushed ice.
Het ziet er mooi uit in de ook.

Angelique15 16-08-2018

Verjaard niet!

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

We gebruiken al jaren de producten van Samsung en dit bevalt ons nog steeds opperbest! Onlangs een Amerikaanse koelkast gekocht. Ook zijn ondertussen familie/vrienden aangestoken met het virus. Mocht er iets niet lukken met installatie of iets anders wordt je ook altijd snel en goed geholpen!

Robin 13-08-2018

Mooie looks, veel ruimte.

Geschreven voor: Samsung RS67N8211S9

Nu sinds een paar weken de koelkast in huis, hij bevalt ons goed. Enorm veel ruimte van binnen en een mooi strak design.

Het enige nadeel is dat de ijsblokjes soms wat te ruig vallen, waardoor ze op de grond vallen.