Samsung RS50N3503SA/EF - Reviews

357 liter inhoud
Kleur(en)
zilver

tb 29-08-2018

Haal je Eyecather in huis!!!

Een handige koelkast, vooral als je een groot gezin hebt. Je kan heel veel hapjes klaarmaken en invriezen. Hup eruithalen en opwarmen maar, scheelt je veel tijd in de keuken.
Met de ijsblokmachine hoef je zelf geen ijsblokjes meer te maken en hoef je ook niet meer bang te zijn dat je geen ijsblokjes meer in huis hebt met de warme dagen.
Alleen vond ik het water uit de tap niet zo koud k had dat wel ijskoud verwacht. en ik mis een lampje bij de tap, het zou ook handig zijn als je de ijsblokjes kon instellen hoeveel je er wil, nu geeft hij in een keer een volle lading

Pluspunten

• heel veel ruimte
  • heel chique

Minpunten

• je hoort de koelkast snachts wel
  • geen licht bij de tap

tebee 25-08-2018

De Eyecatcher

Ik ben zeer tevreden met de koelkast , wat ik wel jammer vond is dat er helaas geen Nederlandse gebruiksaanwijzing van bestaat alleen een Engelse.
Zeer handig is de ijsblokmachine, maar ik vond het water van de tap niet echt koud genoeg, ik had dat wel kouder verwacht.
Ik mis wel een lampje bij de tap, zou nog handiger zijn.
Voor de rest heeft de koelkast een hele mooie uitstraling, een Eyecatcher in huis!!!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Jolanda 06-08-2018

veel ruime, handige indelig

Wij wilden graag dit product testen omdat we opzoek zijn naar een dergelijke koelkast. Hij is erg ruim, overzichtelijk en de ijsblokjes en het koude water zijn ideaal.

Het aansluiten gaat heel makkelijk, je hoeft aleen maar de plaatjes te volgen en hij is heel snel op temperatuur. De koelkast is ook nog eens energie zuinig, toch een mooie bijkomstigheid.

Er is veel legruimte en de laden zijn lekker groot.
Eén nadeel: er zit geen licht bij de watertap en ijsblokjesmachine. 's Avonds is dat toch wel handig. Ook moet je ven wennen aan hoe je de ijsblokjes erit haalt, je krijgt er al snel heel veel. Maar na een tijdje heb je dat door en kun je goed reduceren.

Al met al een hele fijne koelkast die ik zeker aan zou raden.

Pluspunten

• ruimte
  • goede indeling

Minpunten

• geen licht bij watertap

Jollie72 31-07-2018

Prima koelkast voor prima prijs!

Hebben de koelast nu drie weken. Een ijsblokjesmachine is natuurlijk erg handig en gewoon koud water tappen is heerlijk. En hoe fijn is het dat het nu juist zo warm was in Nederland. Er is gretig gebruik gemaakt van de ijsblokjes.

De koelkast is direct volledig in gebruik genomen. Hij was overigens ook
erg snel op temperatuur. Die geeft de koelkast ook perfect aan trouwens.

Aansluiten was erg gemakkelijk.

De koelkast is erg overzichtelijk, evenals de vriezer. Hij heeft genoeg
laden en planken.
Het licht in de koelkast is erg prettig.
Wel mis je een lampje bij de watertap en ijsblokjes uitgave. Ook moet je
oppassen dat er niet teveel ijsblokjes uitkomen. Die kun je niet makkelijk
reduceren en behoeft wat behendigheid. Water is wel lekker koel en de
ijsblokjes worden snel aangevuld.

Verder is het een hele fijne koelkast. Ik zou hem zeker aanraden bij
vrienden en familie. Dit ook gezien de schappelijke prijs en goed
energielabels. Als je eenmaal weet hoe het bij de ijsblokjes werkt is het
prima te doen.
Alleen dan dus het lampje bij de water en ijstap.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com