Samsung RS50N3503SA grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS50N3503SA grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

tb 29-08-2018

Haal je Eyecather in huis!!!

Geschreven voor: Samsung RS50N3503SA grijs

Een handige koelkast, vooral als je een groot gezin hebt. Je kan heel veel hapjes klaarmaken en invriezen. Hup eruithalen en opwarmen maar, scheelt je veel tijd in de keuken.
Met de ijsblokmachine hoef je zelf geen ijsblokjes meer te maken en hoef je ook niet meer bang te zijn dat je geen ijsblokjes meer in huis hebt met de warme dagen.
Alleen vond ik het water uit de tap niet zo koud k had dat wel ijskoud verwacht. en ik mis een lampje bij de tap, het zou ook handig zijn als je de ijsblokjes kon instellen hoeveel je er wil, nu geeft hij in een keer een volle lading

Pluspunten

• heel veel ruimte
  • heel chique

Minpunten

• je hoort de koelkast snachts wel
  • geen licht bij de tap

Jolanda 06-08-2018

veel ruime, handige indelig

Geschreven voor: Samsung RS50N3503SA grijs

Wij wilden graag dit product testen omdat we opzoek zijn naar een dergelijke koelkast. Hij is erg ruim, overzichtelijk en de ijsblokjes en het koude water zijn ideaal.

Het aansluiten gaat heel makkelijk, je hoeft aleen maar de plaatjes te volgen en hij is heel snel op temperatuur. De koelkast is ook nog eens energie zuinig, toch een mooie bijkomstigheid.

Er is veel legruimte en de laden zijn lekker groot.
Eén nadeel: er zit geen licht bij de watertap en ijsblokjesmachine. 's Avonds is dat toch wel handig. Ook moet je ven wennen aan hoe je de ijsblokjes erit haalt, je krijgt er al snel heel veel. Maar na een tijdje heb je dat door en kun je goed reduceren.

Al met al een hele fijne koelkast die ik zeker aan zou raden.

Pluspunten

• ruimte
  • goede indeling

Minpunten

• geen licht bij watertap