Samsung RS68N8231S9 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8231S9 op Kieskeurig.nl.

tt 27-04-2019

Strak ontwerp veel inhoud

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

1 dag in gebruik nu - ziet er uit als een fijne koelkast met veel inhoud.
Installatie liep redelijk vlot. Wel is het onhandig dat het waterfilter niet ingebouwd is.
Handleiding niet al te duidelijk. Zo is er geen uitvouwvel met een overzicht van alle knoppen en onderdelen. Niet duidelijk wat er voor welk model van toepassing is.
Handig dat je ook een grote pul kwijt kunt onder de wateruitloop. Minder handig dat er geen lampje boven zit. Ook is er geen keuze voor de hoogte van de bakken in de deur. Aan de minkant: onderste schuiflade koelkast loopt stroef. Achterop was een schroefje scheef ingedraaid.

Pluspunten

• Grote zuinige koelkast
  • Kan hoog glas onder waterdispenser zetten

Minpunten

• Handleiding niet al te duidelijk
  • Geen lampje bij waterdispenser

Theo 25-04-2019

Goed bruikbare ruime koel/vries combinatie

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Vervangen van oude.mooie ruime koelkast. goed afgewerkt .weer helemaal happy met deze.goed ingedeeld van koel en vries ruimtes

XXXSyl 26-01-2019

Echt fantastisch!!!

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Eind december besteld bij Expert. Wegens drukte was het niet mogelijk meteen te leveren en is medewerker langsgekomen voor volledige installatie. Echt super koud water, ijsblokjes en heel veel ruimte!

Janmeer 24-12-2018

Zo moet een Amerikaanse koelkast zijn

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Onze 3e Amerikaanse koelkast. Al meer dan 20 jaar plezier van deze degelijke, handige koelkasten. Daarom weer gekozen voor Samsung. Het goed, degelijk en zeker ook de laatste: heel overzichtelijk. Keuze voor zuinige A++ gemaakt.
Niet de goedkoopste, maar wel de beste in prijs / kwaliteit verhouding.

Reverse79 24-11-2018

Mooi design, stil, goede koeling

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Naast dat deze koelkast ook zeer mooi is, bewaart hij het eten significant langer en beter (verser) dan onze vorige koelkast (dat was weliswaar geen amerikaan - maar toch wel even het vermelden waard). De ijsblokjes en koel water zijn ook super handig en als het buiten warm is natuurlijk een uitkomst. We hadden deze koelkast met de AH actie (150euro tegoed bij AH); dit was een leuke bijkomstigheid. De koelkast is ook bijna geruisloos waardoor het in een open ruimte echt niet opvalt dat hij aanwezig is. Hij bevat een stevige deurgreep (hierdoor is hij ook handig voor kinderen). Kortom een aanrader (maar dat zijn denk ik alle modellen wel)

juudvissen 22-11-2018

Stijlvolle Amerikaanse koelkast met veel inhoud

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Wij hebben de koelkast sinds 2 dagen in huis en zijn super tevreden! De koelkast ziet er van buiten stijlvol uit. De inhoud van de koelkast/vriezer is echt enorm. Ook de indeling is fijn.

Dennie 12-10-2018

erg ruime koelkast en heel mooi uiterlijk

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Ik heb dit product vandaag bezorgd gekregen en daarna alles aangesloten. Koelkast was zo op temperatuur en ziet er geweldig uit. Zeer ruime indeling.

Hwj 10-09-2018

Koelkast praktisch ingedeeld

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Mooie ruime koelkast met veel diepvries gedeelte. Automaat voor ijsblokjes alles
Mooi bij de hand. Energie zuinig A++

Pluspunten

• Heel veel ruimte

Silhuijgen 30-08-2018

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Na 22 jaar een Amerikaanse koelkast te hebben gehad, hebben we 2 weken geleden een nieuwe gekocht van Samsung.
Zeer tevreden, mooie uitstraling en heel stil.
IJsblokjes zijn van een mooiere maat als onze vorige koelkast..echt genieten!

Nassim 07-08-2018

Zeer ruime Koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

We hebben de koelkast inmiddels een week in gebruik en kunnen nu al niet meer zonder! Met dit warme weer is de water en ijsdispenser echt een uitkomst.

De koelkast is zeer ruim qua inhoud, wordt erg snel koud en ziet er stijlvol uit. De installatie was prima zelf te doen. De installatie van de waterleiding was enigzins onduidelijk verwoord in de handleiding, maar met wat handigheid ook prima zelf te doen.

Wij zijn erg blij met onze aankoop!