Samsung RS68N8231S9 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8231S9 op Kieskeurig.nl.

Reverse79 24-11-2018

Mooi design, stil, goede koeling

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Naast dat deze koelkast ook zeer mooi is, bewaart hij het eten significant langer en beter (verser) dan onze vorige koelkast (dat was weliswaar geen amerikaan - maar toch wel even het vermelden waard). De ijsblokjes en koel water zijn ook super handig en als het buiten warm is natuurlijk een uitkomst. We hadden deze koelkast met de AH actie (150euro tegoed bij AH); dit was een leuke bijkomstigheid. De koelkast is ook bijna geruisloos waardoor het in een open ruimte echt niet opvalt dat hij aanwezig is. Hij bevat een stevige deurgreep (hierdoor is hij ook handig voor kinderen). Kortom een aanrader (maar dat zijn denk ik alle modellen wel)

juudvissen 22-11-2018

Stijlvolle Amerikaanse koelkast met veel inhoud

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Wij hebben de koelkast sinds 2 dagen in huis en zijn super tevreden! De koelkast ziet er van buiten stijlvol uit. De inhoud van de koelkast/vriezer is echt enorm. Ook de indeling is fijn.

Dennie 12-10-2018

erg ruime koelkast en heel mooi uiterlijk

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Ik heb dit product vandaag bezorgd gekregen en daarna alles aangesloten. Koelkast was zo op temperatuur en ziet er geweldig uit. Zeer ruime indeling.

Hwj 10-09-2018

Koelkast praktisch ingedeeld

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Mooie ruime koelkast met veel diepvries gedeelte. Automaat voor ijsblokjes alles
Mooi bij de hand. Energie zuinig A++

Pluspunten

• Heel veel ruimte

Silhuijgen 30-08-2018

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

Na 22 jaar een Amerikaanse koelkast te hebben gehad, hebben we 2 weken geleden een nieuwe gekocht van Samsung.
Zeer tevreden, mooie uitstraling en heel stil.
IJsblokjes zijn van een mooiere maat als onze vorige koelkast..echt genieten!

Nassim 07-08-2018

Zeer ruime Koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8231S9

We hebben de koelkast inmiddels een week in gebruik en kunnen nu al niet meer zonder! Met dit warme weer is de water en ijsdispenser echt een uitkomst.

De koelkast is zeer ruim qua inhoud, wordt erg snel koud en ziet er stijlvol uit. De installatie was prima zelf te doen. De installatie van de waterleiding was enigzins onduidelijk verwoord in de handleiding, maar met wat handigheid ook prima zelf te doen.

Wij zijn erg blij met onze aankoop!