Samsung RS68N8241S9 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8241S9 op Kieskeurig.nl.

A W Damen Martens 20-05-2019

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8241S9

Ik ben heel tevreden over de koelkast ook is het uiterlijk mooi
De koelkast en vriezer zijn ruim van binnen.
En dan het water niet vergeten er is geen betere koelkast voor gefilterd water dan een samsung.
Ben er heel blij mee samsung bedankt voor een geweldige koelkast

Manuela21 09-01-2019

Fijne koelkast - externe filter wel wat onhandig

Geschreven voor: Samsung RS68N8241S9

We zijn heel content met onze koelkast, alleen wel heel vervelend dat MediaMarkt installatie van Amerikaanse koelkasten niet ondersteunt (als je zelf installeert is de garantie niet geldig). Dit brengt extra kosten met zich mee. De filter wordt buiten de koelkast geïnstalleerd (aan de muur), dit maakt vervanging omslachtig (slangetjes verwijderen en opnieuw aankoppelen). Daarnaast verbaast het ons dat er geen lekbakje meegeleverd wordt voor de ice dispenser. Esthetisch wel mooi, maar niet erg praktisch. Verder zijn we wel heel tevreden, het is een mooi design, goed formaat, en de indeling is handig (maar niet aanpasbaar).

Anoniem 08-01-2019

Top apparaat voor een toppie prijs.

Geschreven voor: Samsung RS68N8241S9

Een hele mooie ruime en goed verlichte koelvriescombinatie.
Mooi RVS uitvoering.
Een waardige vervanger van onze RVS Amana.
Wij zijn zeer tevreden en happy met onze nieuwe aanwinst.

Caroline 11-10-2018

Samsung Amerikaanse Koelkast RS68N8241S9/EF

Geschreven voor: Samsung RS68N8241S9

Heel ruime koelkast - mooi design - stil - zuinig - robuust - slimme indeling - gekocht via veiligkopen.nu met vlotte levering en heel goede service

Caroline 11-10-2018

Samsung Amerikaanse Koelkast RS68N8241S9/EF

cody 03-09-2018

echt ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8241S9

We kregen de koelkast nu een maand de geleden. Zeer tevreden. Het gebruiksgemak en de ruimteerste zijn dikke pluspunten . De greeploze deur is prachtig. De vakantiestand is een pre. Ideaal een koelkast die aan je portemonnee denkt.

FamMaat 15-08-2018

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8241S9

Wij zijn als gezin van 6 personen superblij met deze prachtige koelkast!
De koelkast heeft een robuust en stoer uiterlijk. De kleur is even donkerder dan de gewone rvs koelkasten en daardoor oogt het wat rustiger.
Binnenin de koelkast is er veel ruimte en door de Metal Cooling in combinatie met het blauwachtige licht oogt het heel luxe.

Karinenleon 12-08-2018

Goot en mooi design, weinig geluid

Geschreven voor: Samsung RS68N8241S9

Mooi design, een genot voor het oog, van buiten maar ook van binnen. Overzichtelijk en gevarieerde indeling mogelijk, zowel in vries- als koelgedeelte. Grote inhoud. Een aparte vriezer of koelkast voor feestjes is voor ons nu niet meer nodig.
Maakt erg weinig geluid. Voor mij is dit ook belangrijk. Mijn ervaring bij veel andere merken is een storend gebrom bij aanslaan. Snelle levering. De jongens hebben de kast netjes en op de juist plaats afgeleverd. Ondanks de obstakels op het smalle pad naar ons vakantiehuisje, met veel geduld en zorg.
Wij zijn blij en tevreden.

DannyDeventer 21-07-2018

Super apparaat met met ijsblokjes tijdens he warm!

Geschreven voor: Samsung RS68N8241S9

Ik heb deze koelkast aangeschaft vanwege de hoeveelheid ruimte en de ijsblokjes. Hij bevalt uitstelend!