Samsung RS68N8241S9/EF - Reviews

Inhoud koelruimte
407 liter inhoud

Caroline 11-10-2018

Samsung Amerikaanse Koelkast RS68N8241S9/EF

Heel ruime koelkast - mooi design - stil - zuinig - robuust - slimme indeling - gekocht via veiligkopen.nu met vlotte levering en heel goede service

Caroline 11-10-2018

Samsung Amerikaanse Koelkast RS68N8241S9/EF

cody 03-09-2018

echt ruime koelkast

We kregen de koelkast nu een maand de geleden. Zeer tevreden. Het gebruiksgemak en de ruimteerste zijn dikke pluspunten . De greeploze deur is prachtig. De vakantiestand is een pre. Ideaal een koelkast die aan je portemonnee denkt.

FamMaat 15-08-2018

Geweldige koelkast

Wij zijn als gezin van 6 personen superblij met deze prachtige koelkast!
De koelkast heeft een robuust en stoer uiterlijk. De kleur is even donkerder dan de gewone rvs koelkasten en daardoor oogt het wat rustiger.
Binnenin de koelkast is er veel ruimte en door de Metal Cooling in combinatie met het blauwachtige licht oogt het heel luxe.

Karinenleon 12-08-2018

Goot en mooi design, weinig geluid

Mooi design, een genot voor het oog, van buiten maar ook van binnen. Overzichtelijk en gevarieerde indeling mogelijk, zowel in vries- als koelgedeelte. Grote inhoud. Een aparte vriezer of koelkast voor feestjes is voor ons nu niet meer nodig.
Maakt erg weinig geluid. Voor mij is dit ook belangrijk. Mijn ervaring bij veel andere merken is een storend gebrom bij aanslaan. Snelle levering. De jongens hebben de kast netjes en op de juist plaats afgeleverd. Ondanks de obstakels op het smalle pad naar ons vakantiehuisje, met veel geduld en zorg.
Wij zijn blij en tevreden.

DannyDeventer 21-07-2018

Super apparaat met met ijsblokjes tijdens he warm!

Ik heb deze koelkast aangeschaft vanwege de hoeveelheid ruimte en de ijsblokjes. Hij bevalt uitstelend!