Samsung RS68N8221B1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8221B1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jaap keijzer 03-05-2020

Samsung amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Mooie ruime koelkast met een schiterende look .
Hij staat heel mooi in de open keuken .
De ijsblokjes gebruiken we ook vaak maar na een paar weken maakte hij al herrie een soort bromgeluidje .
Al twee keer een monteur erbij geweest maar het irritante geluid is er nogsteeds .
We hebben er nu wel een beetje spijt van dat we voor samsung gekozen hebben en als het niet opgelost kan worden er toch een ander merk koelkast gaat komen .
Ik raad dit product dus niet aan

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel ruimte

Minpunten

• Maakt herrie

Harsh 12-03-2020

EXCELLENT PRODUCT WITH PURE SILENCE

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Enough space and great aesthetics. Love the product and specially the colour that complements the kitchen.

Weening 02-03-2020

Grote ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Erg mooie en ruime koelkast.
Je kunt er echt alles in kwijt, keurige bezorging, goede service.
Geluid valt erg mee.

K. EL Faouzi 02-03-2020

Side by side koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Het is een product van goede kwaliteit. De koelkast maakt geen geluid en zeer fijn in gebruik. Het is een ruime koelkast waar wij als gezin met 5 personen veel gebruiksgemak aan hebben.

Pluspunten

• Grote koelkast
  • Geen ijsvorming

Minpunten

• Tot nu toe geen

Petra 28-02-2020

Mooie ruime koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Mooie ruime en stille koelkast, ijsblokjes en koud water ideaal! Kan er veel in kwijt, vingers makkelijk te verwijderen. Is stil.

Kortom super blij mee!!

eva 19-02-2020

Fijne koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Koelkast gekocht voor onze nieuwe woning, open keuken waar deze erg mooi in staat, ruime koeling en ruime vriezer, geluidloos een aanrader!

Jano 13-02-2020

Veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Zeer mooie koelkast met veel ruimte. Het betreft een versie die aangesloten wordt op de waterleiding. Dit werkt erg goed. Ik heb de koelkast nu bijna een week in huis. Tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• IJsblokken en koud water
  • Aansluiten op waterleiding
  • A++ zuinig

Minpunten

• Je moet het waterfilter ergens plaatsen.

Ross 11-02-2020

Geweldige koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Naast het feit dat deze koelkast super mooi staat in onze keuken. Is deze koelkast ook nog super ruim! Vooral als je een groot gezin hebt is deze koelkast onmisbaar. Maakt zelf ijsblokjes. Water drinken doen wij en de kinderen nu ook veel meer. Prima aankoop, zeker geen spijt van.

Pluspunten

• Ruimte
  • Water/ijsblokjes

Rene 08-02-2020

Ziet er mooi en strak uit

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Ik wilde graag een zwarte of antracietkleurige ijskast en deze Samsung ziet er gewoon super uit, service van Coolblue was ook geweldig! De eerste had wat deukjes op de deur (gezien het verpakkingsmateriaal moeten deze deuken al in de fabriek ontstaan zijn) en we kregen 2 dagen een andere die perfect was. Het is een geweldige ijskast maar ik heb toch een paar opmerkingen: 1. het aansluiten op de waterleiding moet je zelf doen, de beschrijving die erbij zit is duidelijk wat betreft de slangen en het aansluiten ervan MAAR over het filter is niks bruikbaars te vinden, gelukkig kun je op youtube een goed filmpje vinden waardoor het gelijk heel duidelijk is. 2. De indeling van de ijskast, bij een normale ijskast heb je aan de zijkanten gleuven over de hele hoogte waardoor ik zelf kan bepalen waar ik de planken zet, deze ijskast heeft maar net zo veel gleuven als planken waardoor er ontzettend veel ruimte tussen de planken zit, 1 of 2 extra planken en de mogelijkheid om die zelf in te delen zou geweldig zijn. 3. geen verlichting in het compartiment waar je water tapt, lastig in het donker, tevens is er geen afvoer voor geknoeid water of ijs. De ijskast blijft geweldig maar dit zijn punten waar Samsung iets mee zou moeten doen!

Pluspunten

• uiterlijk
  • ruimte
  • zeer makkelijk om te verplaatsen

Minpunten

• zie beoordeling

flip 01-02-2020

amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

dit is onze 2de koelkast van samsung de oude is 16 jaar oud en heeft een 2de leven gekregen. mooie uitstraling, goed product.
het waterpas zetten was niet mogelijk omdat het voorste wieletje lager zit dan de achterste, m.a.w. voor is hij hoger dan achter maar ik kan hem voor niet lager zetten..
ik heb achter op de vloer een opvulling gemaakt van 8mm zodat hij nu waterpas staat.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • lekker ruim

Minpunten

• het waterpas zetten

Mark 31-01-2020

Amerikaanse Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Tijdens de hete zomers is het heerlijk om zo'n koelkast in huis te hebben. Zeer mooie donker kleurige koelkast dit mooi tussen de overige spullen van Samsung past. Veel ruimte in de koelkast en de koelkast is zeer snel op temperatuur.

Pluspunten

• ijsblokjes, Gekoeld water en crushed ice

Minpunten

• Moet direct op de waterleiding aangesloten worden.

zjaja 30-01-2020

amrikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Ruimte genoeg in zowel koel- als vriesdeel. Mooie donkere kleur, stevig apparaat, alles bijgeleverd en werkt tot nu (2 dagen in bezit) perfect en makkelijk aan te sluiten.
Zeer tevreden zover.

Pluspunten

• ruimte koeldeel
  • ruimte vriesdeel

amerikaanse koelkast 28-01-2020

mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Mooie grote koelkast. Koelkast maakt geen geluid en de verlichting van de koelkast is aangenaam. Zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te houden.

sungsam 27-01-2020

Zeer zuinige Amerikaanse koelkast.

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Zuinig met een goed overzicht over de te koelen producten.
Voldoende ruimte in vries gedeelte. Stil en gemakkelijk verplaatsbaar.

Pluspunten

• energie zuinig
  • voldoende ruimte vries en koel
  • voldoende overzicht

Minpunten

• uitleg tijd/werking ijsklontjes deel

Familie Boumans 26-01-2020

Mooie grote amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Deze Samsung geeft je veel heel ruimte, nu heb ik niet meer zoals eerder een aparte koelkast en vriezer maar 1 mooi ogende koel-vries combinatie.
Ondanks dat de totaal inhoud meer is dan beide oude apparaten is deze wel 50% zuiniger dus gaat het ook nog op de energie rekening schelen.
Installeren van koelkast kan zelf goed gedaan worden als je handig bent.
Hij staat net een paar uur aan en ik zag de eerste automatisch geproduceerde ijsblokjes al liggen, hoe fantastisch is dat.

Pluspunten

• Veel ruimt
  • Engergieverbruik
  • Kleur
  • Eenvoudig te verplaatsen door wieltjes
  • Strakke vormgeving

Minpunten

• Je ziet er snel vinger afdrukken op

Paulien 20-01-2020

Strakke uitstraling

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Zuinig label voor amerikaanse koelkast. Bovendien ledverlichting en strakke uitstraling en indeling. Ook geluidsarm.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Geluidsarm

Minpunten

• Geen lichtpunt bij de icemaker

L.s. 19-01-2020

Onwijs fijn

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Ontzettend mooie maar ook zeer ruime koelkast. De koelkast heeft een prachtige donkere kleur, ik vond de kleur zelf precies zoals het plaatje. Let wel op dat wanneer de kast helemaal vrij staat, de zijkanten wel echt zwart zijn. Deze wijken dus af van de kleur van de deuren. Super handig de vier wielen die onder de kast zitten, zo kun je toch makkelijker eens even schoonmaken achter de kast of dubbel checken op lekkages. Makkelijk te installeren. Fijn dat het ijsbakje in de deur zit, zo houd je veel ruimte over in de vriezer. De indeling is top. De kast was ook enorm goed voorbereid op transport, alles zat vast en was stevig ingepakt. Hij kwam dan ook volledig onbeschadigd aan. Ook is de kast erg stil, je hoort af en toe even de nieuwe ijsblokjes vallen maar verder hoor je hem niet. Mooie zware deuren. Makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Strak uiterlijk
  • Ijsblokjes lade in deur
  • Veel ruimte
  • Stil

Minpunten

• Zijkant van de kast andere kleur dan de deur.
  • Deur moet volledig open om laden te openen.

robbert 22-06-2019

Samsung RS68N8221B1 top !!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Samsung amerikaanse koelkast nu twee weken in huis voldoet 100 % aan mijn verwachting erg stil en vooral erg ruim vormgeving wij hebben een zwarte super staat perfect in onze witte keuken erg blij mee

Pluspunten

• Stil
  • erg mooi om te zien

Lau 09-06-2019

Mooie amerikaanse koelskast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Mooie koelkast gekocht via ING rente-punten winkel op Samsung.com. Snel geinstalleerd en snel op temperatuur

Pluspunten

• mooi zwart
  • snel op temperatuur

yvonb 21-09-2018

zwarte samsung amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Geweldig gave koelkast, mooi design en heel snel gekoeld. Staat prachtig in onze nieuwe keuken, mooi, stevig en goed te onderhouden

Ann89 18-08-2018

Mooi

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Mooi product een blikvanger voor in je woning. Wel een nadeel als je geen directe wateraansluitung in de buurt hebt.
Verder voldoende opberg ruimte en mogelijkheden.

Mabelie 03-08-2018

Fijne koelkast!

Geschreven voor: Samsung RS68N8221B1 zwart

Binnen de koelkast heerlijk veel ruimte: de indeling is nog aan te passen qua hoogte. In de deur zitten grote vakken waar je al je flessen en dergelijke makkelijk in kwijt kunt. Je kan pakken melk e.d. dubbel zetten. Op 1 plank kunnen bijna 2 kratjes bier! Hahaha. Even getest..
Heerlijk om ijsblokjes en ijswater bij de hand te hebben en ook het crushed ijs is uitstekend en dit werkt als vanzelf spreken. Op de dispenser zit ook kinderslot. De koelkast heeft geen zichtbare handgrepen. Deze zitten prachtig weggewerkt in de deuren.
De kinderen vinden de koelkast ook geweldig en drinken nu nog meer water.
Verder vind ik deze kast echt een aanrader als je toch een amerikaanse koelkast wilt hebben!

Pluspunten

• Ruime indeling
  • Mooie vormgeving en kleur
  • Koelt goed

Minpunten

• Je hoort de koelkast wel