Samsung RS68N8671SL - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
394 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8671SL op Kieskeurig.nl.

Arie 12-11-2018

Prachtmodel

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Prachtig model met veel flexibiliteit door de ingebouwde flexzone. In de actie voor een mooie prijs kunnen kopen.

Zelf installeren vergt even een paar sterke handen om hem uit de verpakking te krijgen en op zijn plek te zetten. Alles is verder bijgeleverd om hem op de kraan aan te sluiten (slang van 3 meter + los waterfilter met klemmen voor in het kastje)

Koeling werkt zeer goed, koelkast kan tot 1 graden, vriezer tot -23

Pluspunten

• Veel binnenruimte
  • Weinig geluid
  • Ijsblokjes en crunch
  • Zeer koud!

Minpunten

• Zwaar

gerda60 07-11-2018

Geluidsloos en zuinig

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Nog maar een paar dagen ben ik in het bezit van mijn nieuwe Samsung Amerikaanse koelkast. Deze was ter vervanging van mijn (uit Amerika geïmporteerde ) echte Amerikaanse koelkast van ruim 20 jaar oud. Deze maakte de laatste tijd veel herrie en slurpte stroom. Wat een genot is het om de Samsung in de keuken te hebben. Wat een stilte. Ik kan gewoon de keukendeur open laten als ik in de kamer ben. Volgens de specificaties is de Samsung ook nog extra zuinig. Dit in tegenstelling tot de Amerikaan die ik hiervoor had. Op jaarbasis zal mij dat tussen de 120 en 150 euro schelen. Ik ben aan het eind van het jaar benieuwd.
Het enige nadeel van deze Samsung is dat ik de indeling minder gunstig vind (en met name van het bovenste deel van de koelkast) ten opzichte van mijn oude Amerikaanse koelkast. Hier had ik onder een aantal planken een soort lade, waardoor ik het broodbeleg makkelijk en overzichtelijk op kon ruimen.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Christos P 06-11-2018

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Ik heb de koelkast vorige week gekocht en ben er uiterst tevreden mee. Prachtig design en erg functioneel.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Wevo 02-10-2018

veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

na 16 jaar heb ik mijn Samsung koelkast vervangen door een nieuwe Samsung. Omdat ik zeer tevreden was van mijn vorig toestel ben ik dit merk trouw gebleven. De koelruimte is nu aanzienlijk ruimer en luxueuzer. De afwerking is zoals verwacht onberispelijk en de werking verliep als een fluitje van een cent.
De waterfilter buiten de koelkast zorgt voor ruimtewinst in het toestel.

Pluspunten

• afwerking
  • gebruiksgemak

Minpunten

• nog geen gevonden