Samsung RS68N8671SL - Reviews

Amerikaanse koelkast
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
394 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8671SL op Kieskeurig.nl.

Marcel 25-05-2019

Strak uiterlijk

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Ik heb deze koelkast pas een paar dagen in bezit. De koelkast ziet er zeer mooi uit, heeft een handige indeling en biedt heel veel ruimte. De koelkast is behoorlijk stil (staat bij ons in de bijkeuken).

De (onsympathieke) bezorgers wilde de koelkast helaas niet naar binnen brengen en hebben de koelkast dus ook niet aangesloten ondanks dit wel was afgesproken. We hebben de koelkast dus zelf naar binnen getild en aan moeten sluiten, voor een leek op dat gebied een behoorlijk ingewikkelde klus.

Nu die eenmaal staat is het een enorme eyecatcher met een zee aan ruimte!

Pluspunten

• Mooi, strak uiterlijk
  • stil
  • verschillende koelzones
  • Water/ijsklontjes

Minpunten

• Het aansluiten (filter) is best ingewikkeld
  • Heel zwaar

causie 27-10-2019

Ruime koelkast - praktische indeling

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Een week geleden aangeschaft, Doorslag gaf de kwaliteit, uitstraling en de dubbele deur in het koelvak.
Weliswaar zijn de planken niet in hoogte verstelbaar, maar met gastronormbakken is een efficiënte en overzichtelijke vulling te maken.
Invriescapaciteit ruim voldoende.

J.J. 29-05-2019

Super mooie koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Ik ben zeer tevreden over de Amerikaanse koelkasten van SAMSUNG.
Na 15 jaar zonder problemen, was ik toe aan een nieuwe koelkast en zonder enige twijfel direct weer voor een SAMSUNG gekozen.
Ik heb voor het model RS68N8671SL gekozen ik vindt dat dit model een mooie strakke vormgeving heeft.
Ook de indeling van de koelkast op zich is goed, een verbetering vindt ik dat het ijsblokjes deel nu in de deur verwerkt zit hierdoor heb je geen ruimte verlies.
Ik ben er SUPER blij mee en op naar de volgende 15 jaar !!!

Kuper 17-05-2019

Geluidsoverlast

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Ik heb deze koelkast begin 2019 gekocht. De koelkast heeft een handige indeling en biedt veel ruimte voor het bewaren van groente etc.

Helaas heb ik tijdens het gebruik twee nadelen moeten ontdekken.

1. Het vriesgedeelte van de koelkast veroorzaakt erg veel lawaai. Dit is het geval in de Power Freeze stand maar ook tijdens het maken cq aanvullen van de ijsklontjes voorraad. Het geluidsniveau gaat pas terug naar normaal na het uitzetten van die functie of wanneer de voorraad volledig is aangevuld. Dat kan de hele dag duren.

2. Wanneer er van de aanwezige voorraad ijsklontjes worden gebruikt schakelt zich de ijsklontjesproductie automatisch aan. Dit kan niet worden geblokkeerd.

Pluspunten

• Mooi, strak uiterlijk
  • Veel ruimte

Minpunten

• Veel lawaai vriesgedeelte
  • apparaat is erg zwaar

Sangari 18-03-2019

Geweldig Producten

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

ik ben echt tevreden met de producten van Samsung, want de kwaliteit van de producten is echt goed en met mooi design. ik raad iedereen zo producten van Samsung kopen.

MoEH 12-03-2019

Zeer tevreden over mijn side-by-side koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Zeer mooie Amerikaanse koelkast en een hele stille koelkast. We hebben de koelkast een paar weken en onze ervaringen zijn zeer positief. Veel ruimte binnenin en heel overzichtelijk. Door middel van de Boost knop voor koel en vriesgedeelte worden de nieuwe producten binnen no-time gekoeld.

Enige minpunt is de handleiding. Ik vind dat de handleiding wat duidelijk voor het aansluiten van de filter wat duidelijker mag zijn.

Bertsje 07-03-2019

Super koelkast voor betaalbare prijs

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Super strak en mooi design van de koel vries combinatie. Gebruiksvriendelijke bediening en duidelijke handleiding. Zuinig in energie verbruik. Zeer praktische indeling van zowel het vries gedeelte en koelkast gedeelte.

GAUZ 24-02-2019

Super mooie en functionele koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Wij zijn ontzettend blij met ons aanschaf. De koelkast heeft een heel goede indeling en maakt super lekker ijsblokjes. Het water ruikt helemaal niet en de vriezer werkt heel snel.

johnnyvd 21-02-2019

Fijne zeer ruime Koelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Afgelopen maand heb ik deze koelkast gekocht om mijn twee oudere (1 staande + 1 inbouw) modellen en 1 vriezer te vervangen. Het nieuwe model kan alles kwijt wat in de oude kasten zat en ik heb NOG ruimte over terwijl het energieverbruik vele malen lager is! Verder een prachtig design met tevens een zeer handige ingebouwde ijs blokjes maker!

Toine_N 10-02-2019

Mooie koelkast voor een mooie prijs

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Deze koelkast is erg mooi. Niet alleen de deuren en het interne gedeelte, ook de zijkanten zijn het aanzien meer dan waard. Hierbij onderscheidt deze Samsung koelkast van andere merken. Verder: functioneel en stil.

Patrick2019 05-02-2019

Stil, stijlvol en ruim!

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Afgelopen december besteld en januari geleverd met cash back-actie. Installatie was een fluitje van een cent en toen ik hem na het "rusten" aan zette, kon ik alles van mijn oude vriezer en koelkast er in kwijt. Nog steeds ruimte over om er nóg meer in te doen en toch alles overzichtelijk te houden! Het enige wat je hoort is het vallen van de gemaakte ijsblokjes. Verder niets. Chapeau!

Martin1971 27-01-2019

Grote Amerikaanse kkoelkast

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Afwerking zijkanten is strak en mooi, verlichting helder en hij is stil. Indeling had iets handiger & flexibeler gemogen maar we kunnen alles prima kwijt.
Verder is de koelkast erg stil.

Tamara Verbart 27-01-2019

Lekker groot

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Toffe koelkast, heerlijk groot. Stil en zuinig. Ter vervanging van oude Amerikaanse koelkast. Nu weer gekozen voor Samsung. Alleen deze met meer inhoud en dat komt goed uit met groot gezin. Bij Coolbleu gekocht en dat scheelde enorm veel vergeleken met andere sites. En dan nog een leuke actie van Samsung zelf. Ondanks dat indeling niet flexibel is niet twijfelen maar kopen. Krijg je geen spijt van

Pluspunten

• Inhoud

Minpunten

• Geen flexibele indeling
  • Voorheen een lade onder een legplank

Mc Verhelst 16-01-2019

Fatastisch product

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

De Amerikaanse koelkast is heel ruim en heeft een perfecte indeling. Flessenrek enz zijn allemaal aanwezig. Met de 0 graden zone is het voor ons groot gezin een perfecte koelkast. Zeker aan te raden als je veel kwijt wilt en een perfecte koeling wilt.

Arie 12-11-2018

Prachtmodel

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Prachtig model met veel flexibiliteit door de ingebouwde flexzone. In de actie voor een mooie prijs kunnen kopen.

Zelf installeren vergt even een paar sterke handen om hem uit de verpakking te krijgen en op zijn plek te zetten. Alles is verder bijgeleverd om hem op de kraan aan te sluiten (slang van 3 meter + los waterfilter met klemmen voor in het kastje)

Koeling werkt zeer goed, koelkast kan tot 1 graden, vriezer tot -23

Pluspunten

• Veel binnenruimte
  • Weinig geluid
  • Ijsblokjes en crunch
  • Zeer koud!

Minpunten

• Zwaar

gerda60 07-11-2018

Geluidsloos en zuinig

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Nog maar een paar dagen ben ik in het bezit van mijn nieuwe Samsung Amerikaanse koelkast. Deze was ter vervanging van mijn (uit Amerika geïmporteerde ) echte Amerikaanse koelkast van ruim 20 jaar oud. Deze maakte de laatste tijd veel herrie en slurpte stroom. Wat een genot is het om de Samsung in de keuken te hebben. Wat een stilte. Ik kan gewoon de keukendeur open laten als ik in de kamer ben. Volgens de specificaties is de Samsung ook nog extra zuinig. Dit in tegenstelling tot de Amerikaan die ik hiervoor had. Op jaarbasis zal mij dat tussen de 120 en 150 euro schelen. Ik ben aan het eind van het jaar benieuwd.
Het enige nadeel van deze Samsung is dat ik de indeling minder gunstig vind (en met name van het bovenste deel van de koelkast) ten opzichte van mijn oude Amerikaanse koelkast. Hier had ik onder een aantal planken een soort lade, waardoor ik het broodbeleg makkelijk en overzichtelijk op kon ruimen.

Christos P 06-11-2018

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

Ik heb de koelkast vorige week gekocht en ben er uiterst tevreden mee. Prachtig design en erg functioneel.

Wevo 02-10-2018

veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RS68N8671SL

na 16 jaar heb ik mijn Samsung koelkast vervangen door een nieuwe Samsung. Omdat ik zeer tevreden was van mijn vorig toestel ben ik dit merk trouw gebleven. De koelruimte is nu aanzienlijk ruimer en luxueuzer. De afwerking is zoals verwacht onberispelijk en de werking verliep als een fluitje van een cent.
De waterfilter buiten de koelkast zorgt voor ruimtewinst in het toestel.

Pluspunten

• afwerking
  • gebruiksgemak

Minpunten

• nog geen gevonden