Samsung RS68N8671SL roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS68N8671SL roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Leo 15-02-2020

Grote stille ruime amerikaanse koelkast!

ik heb deze koelkast gekocht op basis van eerder A-koelkasten te hebben gehad. Deze prijs kwaliteitverhouding is echt geweldig. Waar voor je geld. Ruim, stil!!! erg goed licht van binnen, extra mogelijkheden om ruimten te vergroten"en Energiezuinig!!!!!!!!!

Pluspunten

• aparte koelkastdeuren
  • Stil
  • Energiezuinig
  • Mogelijkheden om interne ruimte te vergroten

Minpunten

• Waterfilter

J.J. 29-05-2019

Super mooie koelkast

Ik ben zeer tevreden over de Amerikaanse koelkasten van SAMSUNG.
Na 15 jaar zonder problemen, was ik toe aan een nieuwe koelkast en zonder enige twijfel direct weer voor een SAMSUNG gekozen.
Ik heb voor het model RS68N8671SL gekozen ik vindt dat dit model een mooie strakke vormgeving heeft.
Ook de indeling van de koelkast op zich is goed, een verbetering vindt ik dat het ijsblokjes deel nu in de deur verwerkt zit hierdoor heb je geen ruimte verlies.
Ik ben er SUPER blij mee en op naar de volgende 15 jaar !!!

Marcel 25-05-2019

Strak uiterlijk

Ik heb deze koelkast pas een paar dagen in bezit. De koelkast ziet er zeer mooi uit, heeft een handige indeling en biedt heel veel ruimte. De koelkast is behoorlijk stil (staat bij ons in de bijkeuken).

De (onsympathieke) bezorgers wilde de koelkast helaas niet naar binnen brengen en hebben de koelkast dus ook niet aangesloten ondanks dit wel was afgesproken. We hebben de koelkast dus zelf naar binnen getild en aan moeten sluiten, voor een leek op dat gebied een behoorlijk ingewikkelde klus.

Nu die eenmaal staat is het een enorme eyecatcher met een zee aan ruimte!

Pluspunten

• Mooi, strak uiterlijk
  • stil
  • verschillende koelzones
  • Water/ijsklontjes

Minpunten

• Het aansluiten (filter) is best ingewikkeld
  • Heel zwaar

Kuper 17-05-2019

Geluidsoverlast

Ik heb deze koelkast begin 2019 gekocht. De koelkast heeft een handige indeling en biedt veel ruimte voor het bewaren van groente etc.

Helaas heb ik tijdens het gebruik twee nadelen moeten ontdekken.

1. Het vriesgedeelte van de koelkast veroorzaakt erg veel lawaai. Dit is het geval in de Power Freeze stand maar ook tijdens het maken cq aanvullen van de ijsklontjes voorraad. Het geluidsniveau gaat pas terug naar normaal na het uitzetten van die functie of wanneer de voorraad volledig is aangevuld. Dat kan de hele dag duren.

2. Wanneer er van de aanwezige voorraad ijsklontjes worden gebruikt schakelt zich de ijsklontjesproductie automatisch aan. Dit kan niet worden geblokkeerd.

Pluspunten

• Mooi, strak uiterlijk
  • Veel ruimte

Minpunten

• Veel lawaai vriesgedeelte
  • apparaat is erg zwaar

Tamara Verbart 27-01-2019

Lekker groot

Toffe koelkast, heerlijk groot. Stil en zuinig. Ter vervanging van oude Amerikaanse koelkast. Nu weer gekozen voor Samsung. Alleen deze met meer inhoud en dat komt goed uit met groot gezin. Bij Coolbleu gekocht en dat scheelde enorm veel vergeleken met andere sites. En dan nog een leuke actie van Samsung zelf. Ondanks dat indeling niet flexibel is niet twijfelen maar kopen. Krijg je geen spijt van

Pluspunten

• Inhoud
  • Geluid

Minpunten

• Geen flexibele indeling
  • Voorheen een lade onder een legplank

Arie 12-11-2018

Prachtmodel

Prachtig model met veel flexibiliteit door de ingebouwde flexzone. In de actie voor een mooie prijs kunnen kopen.

Zelf installeren vergt even een paar sterke handen om hem uit de verpakking te krijgen en op zijn plek te zetten. Alles is verder bijgeleverd om hem op de kraan aan te sluiten (slang van 3 meter + los waterfilter met klemmen voor in het kastje)

Koeling werkt zeer goed, koelkast kan tot 1 graden, vriezer tot -23

Pluspunten

• Veel binnenruimte
  • Weinig geluid
  • Ijsblokjes en crunch
  • Zeer koud!

Minpunten

• Zwaar

Wevo 02-10-2018

veel ruimte

na 16 jaar heb ik mijn Samsung koelkast vervangen door een nieuwe Samsung. Omdat ik zeer tevreden was van mijn vorig toestel ben ik dit merk trouw gebleven. De koelruimte is nu aanzienlijk ruimer en luxueuzer. De afwerking is zoals verwacht onberispelijk en de werking verliep als een fluitje van een cent.
De waterfilter buiten de koelkast zorgt voor ruimtewinst in het toestel.

Pluspunten

• afwerking
  • gebruiksgemak

Minpunten

• nog geen gevonden