Samsung RS54N3003SA zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RS54N3003SA zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

John Spijkers 28-05-2020

Goede koelkast, maar...

Geschreven voor: Samsung RS54N3003SA zilver

Dit is een prima koelkast. Veel ruimte en koelt uitstekend. Maar ik vind wel dat hij te veel geluid maakt. Bij mij staat hij in de bijkeuken en door de deur tussen de keuken en de bijkeuken heb ik er geen last van. Als ik een open keuken zou hebben, zou ik niet zo blij zijn met (het geluid van) deze koelkast.

Pluspunten

• veel ruimte
  • goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• geluid

ReneS 02-09-2018

Een plaatje in de keuken met prima specificaties

Geschreven voor: Samsung RS54N3003SA zilver

Ik was opzoek naar een nieuwe koel/vries combinatie om mijn oude koelkast te vervangen.
De koelkast werkte nog prima, maar de vriezer kon af en toe spontaan ontdooien.

Het uitpakken van de koelkast ging heel makkelijk, behalve het piepschuimen blok onder de koelkast was lastig te verwijderen. Hiervoor moet je zeker met twee sterke mannen zijn vanwege het gewicht.

We gebruiken de koelkast voor een gezin van 3 en er is ruimte genoeg voor de wekelijkse boodschappen. De vriezer gebruiken we nog niet erg intensief, omdat we er ook nog een losse vriezer naast hebben. Maar door het planksysteem is alles lekker overzichtelijk en hoef je niet allerlei laatjes open te trekken opzoek naar je product. Handig zijn ook de “laatjes” voor de bakjes met ijsblokjes. Al moet je wel even doordrukken voordat ze op hun plaats zitten.

Het design is erg mooi en ziet er erg luxe en degelijk uit en heeft een mooie verlichting.
De kwaliteit van de materialen is ook erg goed en kan wel tegen een stootje. Tevens is de koelkast lekker stil en zuinig in verbruik.

Dat de temperatuur van de vriezer en de koelkast apart te regelen is vind ik echt een plus.
En ook het display is mooi en makkelijk af te lezen en licht elke keer op als je de koelkast of vriezer opent.

Is er dan helemaal geen negatief punt, ja helaas wel. Niet het product zelf, maar de in het Frans bijgeleverde handleiding. Op internet maar even gezocht, maar ook hier enkel de Franse versie.
Via een leverancier uiteindelijk een Engelse handleiding gedownload, werkt iets beter, maar ik ontvang toch graag een Nederlandse versie. Ook de plaats voor de flessen in de deur vind ik een beetje te breed, waardoor de flessen er te los in staan. De andere is wel wat smaller en we gebruiken deze dan ook alleen voor flessen en de andere leggen we neer op een glasplaat.

Is deze Amerikaanse koelkast een aanrader, zeker wel. Mijn vrouw was eerst vanwege de grootte een beetje sceptisch, maar was na de eerste dag al helemaal om.

Pluspunten

• Ruimte
  • Stil

Minpunten

• Handleiding
  • Flessenrek te breed

Taartenmiep 12-08-2018

Prima koelvrieskst

Geschreven voor: Samsung RS54N3003SA zilver

Prachtig vormgegeven koelvrieskast. Links vriesgedeelte, recht koeling. Duidelijk display die goed de graden aangeeft elke keer dat je deur opent. Makkelijke knop voor snelvriezen. Vriest goed en snel in. Vriesgedeelte niet overdreven groot, voor een gezin heb je er echt niet genoeg aan, 2 lades, de recht is stapelen op glasplaten. Koelgedeelte is beduidend groter dan mijn tafelmodel koelkast, ruim voldoende voor een gezin. Koelt prima en constant, geen druppelvorming, condens of aanvriezen. 2 lades waar groenten en fruit duidelijk langer fris blijven dan in mijn eigen koelkast. Dik tevreden, jammer dat hij te groot is voor mijn keuken, maar bij een nieuwe keuken ga ik deze zeker in overweging nemen.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Veel ruimte
  • Duidelijk display
  • Handige ijsblokjeslade

Minpunten

• Groot
  • Te weinig lades in vriezer