Siemens iQ300 KG39EVW4A

Bekijk alle Koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ300 KG39EVW4A op Kieskeurig.nl.

Bessems 15-01-2020

Mooi van binnen, helaas niet zo mooi van buiten

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39EVW4A

We zijn super tevreden over de binnenkant van de koelkast. De groente, het fruit en het vlees blijft in de daarvoor bestemde lades echt langer goed.
We zijn wel teleurgesteld over de buitenkant. Die zit vol kleine deukjes. We zagen dat eerlijk gezegd pas toen we eenmaal verlichting in het pand hadden en hebben er toen geen melding meer van gemaakt, omdat we de koelkast al zeker een maand in gebruik hadden.
Wij hebben de deukjes er niet in gemaakt en de monteurs ook niet. De koelkast werd hier uitgepakt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Tevreden klant 04-10-2018

Goede indeling, veel ruimte

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39EVW4A

Wij hebben een losstaande koelkast. Hierdoor hebben wij de mogelijkheid een grote koelkast te plaatsen.
De indeling, de ruimte en het goede koelen maken de koelkast tot een super product.
Vriezer is bij aankoop snel op temperatuur. Vriezer en koelkast zijn los van elkaar in te stellen op de juiste temperatuur.
Al met al een zeer tevreden klant

Pluspunten

• Ruim
  • Goede indeling
  • Grote vrieslades

Minpunten

• Geen handgreep op de deur, maar aan de zijkant.

rinus timmermans 26-09-2018

mooie koolvries combinatie ziet er geweldig uit

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39EVW4A

ziet er prima uit zeker een aanrader mooie indeling en goed afgewerkt.
een super koolvries combinatie

A. Lansen 11-09-2018

Koel/vrieskast bevalt prima!

Geschreven voor: Siemens iQ300 KG39EVW4A

De nieuwe Koelkast bevalt prima er is veel ruimte voor van alles en een aparte lade voor bv kaas. Het vriesgedeelte heeft drie lades en daarin veel ruimte, en een extra vers houd gedeelte dat is echt heel fijn.
De koelkast maakt iets meer geluid dan ik verwachtte maar niet storend.
Ik ben heel erg blij met de koelkast en zou hem aan eenieder(die er de ruimte voor heeft) aanbevelen.
Ook de service van Expert Meppel was top!!