ETNA KVV754 zwart

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 25 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV754 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

- 03-02-2023

Waardeloze koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Meest waardeloze koelkast ooit.
2 jaar geleden gekocht en nadat de koelkast een half jaar gedraaid had begonnen de problemen.
Eerst met de ventilator in de koelkast, daarna met de koelunit voor het koel gedeelte welke volledig vervangen is na een jaar.
Nu een jaar later weer de koelunit kapot, mailen naar de fabrikant is ook zinloos.
We gaan afscheid nemen van deze ellende en een hopelijk betere koelkast aanschaven.

w************@h********** 09-11-2022

Beter handleiding.

Geschreven voor: ETNA KVV754 beige

We hebben een nieuwe keuken gekocht. De handleiding vonden we niet duidelijk omschreven. Vooral van de combimagnetron.

Pluspunten

• Mooi en strak.

Minpunten

• Ontbreken van goede handleiding

Officiele reactie van Atag 10-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat het design bevalt. Jammer dat de handleiding niet duidelijk beschreven is. Mocht u nog vragen hebben, mailt u dan een kopie van deze review en uw NAW-gegevens naar webcare@atagbenelux.com. Dan kijken we of we u verder kunnen helpen.

Kim

Chris.1 19-09-2022

Slecht sluitende koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV754 zwart

Heb deze koelkast 2ehands gekocht, echter springt nu de deur spontaan open en wil niet meer sluiten, het is net of er wat tussen zit. Verder is het model wél mooi, maar als hij niet sluit heb je er weinig aan. .

Pluspunten

• Mooie uitvoering

Minpunten

• Sluit niet goed
Officiele reactie van Atag 21-09-2022

Beste Chris,

wat balen dat de koelkast niet goed sluit.
Ook als jij de koelkast niet bij ons gekocht hebt staan wij natuurlijk voor jou klaar!
Graag kijken wij met jou mee en sturen een monteur als dat nodig is.
Wil jij hier gebruik van maken? Stuur dan jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review naar webcare@atagbenelux.com

Chris.1 21-09-2022

Hallo dank voor uw bericht, echter zal er na drie jaar wel geen garantie op zitten toch?? Heb het onderste scharnier iets naar voren gehaald, zaten nl dubbele gaatjes is 2 van de 3 , is dat eigenlijk origineel?? Enfin dit lijkt iets te helpen, het lijkt dat de magneet in het rubber wel iets sterker had gemogen zodat de deur wat strakker vast zit. Gr. Chris

Leo 17-09-2022

Fijne koelkast. Voordelen wegen zwaarder dan de nadelen

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Koelkast nu een paar maanden in gebruik. Blijft een fijne koelkast en koelt een stuk beter dan de SMEG die wij hiervoor hadden. Vriesvak moet wel relatief snel ontdooit worden (elke 2-3 maanden), maar wordt ook dagelijks meerdere malen geopend. Als ik online kijk is dit redelijk gebruikelijk bij een no-frost vriesvak.

• Prijs
  • Koelt goed

Minpunten

• Vriesvak elke 2-3 maanden ontdooien

Lejoho 17-09-2022

correctie: is een geen no-frost…kan blijkbaar een bestaande review niet aanpassen.

Officiele reactie van Atag 19-09-2022

Beste Leo,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de koelkast. We wensen je veel koelplezier toe.

Irene.kuiper. 07-09-2022

Retro koelkast etna

Geschreven voor: ETNA KVV754 zwart

Mooie koelkast. Veel ruimte met extra vriesvak. Koelt goed en ziet er fantastisch uit. Ik was verbaasd over de supergoede service van etna. Dat treft je niet vaak !

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Ruime koelkast

Officiele reactie van Atag 08-09-2022

Beste Irene,

Hartelijk bedankt voor deze topscore, een 10!
Wij zijn blij dat jij zo tevreden bent met de koelkast.
En wat een prachtig compliment over onze service,
dat is waar wij het voor doen!

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

b*******@g******** 03-09-2022

Geschreven voor: ETNA KVV754 beige

Erg mooie koelkast, ruim voor de hoogte en een handig vriesvak. Deur sluit goed, daarnaast koelt hij ook goed en blijven de groente en fruit ook langer houdbaar. Er is maar 1 maar en dat is geluid maakt als hij koelt. Wij waren een inbouwkoelkast gewend en dan is dit toch wel wennen als hij in een open keuken staat. Verder helemaal prima.
Officiele reactie van Atag 05-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze positieve review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met de koelkast.
Het mooie design springt natuurlijk meteen in het oog.
Jammer dat de koelkast meer geluid maakt als je gewend was,
mocht je hier vragen of twijfels over hebben kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
Stuur hiervoor uw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review naar webcare@atagbenelux.com

Heel veel plezier gewenst van de nieuwe koelkast!

h**********@g******** 12-08-2022

Geschreven voor: ETNA KVV754 beige

De Etna KVV754BEI is een erg mooie retro look koelkast in zacht lichtbeige kleur. Hij past erg goed in onze modernlandelijke zacht lichtgrijze keuken.
Hij is erg ruim, en heeft heldere verlichting van binnen. Veel opbergruimte, 4 verstelbare kunstof vakken in de deur en genoeg verstelbare plateaus. 2 bakken voor groente en fruit. Mooie 50er jaren ronde vormgeving met stoere retro handgreep. Je hoort 'm amper, heel fijn. Een super alternatief voor de (te) dure Smegg. En...5 jaar garantie! Wat wil je nog meer! :-)

Pluspunten

• Retro Design in mooie kleur
  • Weinig geluid
  • Veel ruimte en een vriesvak
  • 5 jaar garantie
  • Heldere verlichting

Officiele reactie van Atag 15-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat deze mooie koelkast goed past in jouw keuken en je tevreden bent over de ruimte en werking van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

b*******@z************ 03-08-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KVV754 zwart

Prima product zal etna zeker aanraden ook de na service problemen werden direct op gelost

Officiele reactie van Atag 04-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met ETNA en ons aanraadt aan andere.
We wensen je veel plezier met jouw koelkast.

Sandra 15-07-2022

Mooie ijskast, maar....

Geschreven voor: ETNA KVV754 beige

Ik vind het een prachtige koel- vriescombinatie. Mooie retro look. Ik heb de koelkast nu ruim 2 jaar. Na 2 jaar begon hij vanuit het niets heel veel herrie te maken. Ratelend geluid. Deur open, stopte het geluid. Deur dicht, begon het weer. Monteur geweest. Blijkt dat er zich ijs vormt in het vriesgedeelte achter de wand bij het element dat zorgt voor het ontdooien (zal niet helemaal goede benamingen/uitleg zijn, maar ben niet op de hoogte van de techniek). Dit ijs krijgt niet de kans om te ontdooien en groeit verder. Er zit daar ook een ventilator die de koude lucht door de koelkast verspreidt. Soms vallen er blijkbaar stukken ijs in de ventilator en dat maakt dat ratelende geluid. Er is niet echt iets tegen de doen. Ik vind het geen probleem om tegen de tijd if 1x per jaar (preventief) de onderste bak vullen met warm water. Ijskast uit en paar uur laten staan, zodat het ijs op het element weer smelt. Heel verhaal, maar wel een logische verklaring voor het ratelende geluid van deze koelkast.

Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste Sandra,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling van de koelkast. Wat jammer dat de koelkast veel herrie begon te maken maar gelukkig heeft de monteur uitleg gegeven hoe dit komt en de oplossing gegeven om dit in de toekomst te voorkomen.

We wensen je nog vele jaren koelplezier toe.

m***************@h********** 04-07-2022
Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Ontzettend blij met deze mooie groene koelkast die qua kleur en stijl precies in mijn nieuwe huis past. Hij is mooi compact waardoor hij ook in een kleine keuken goed tot zijn recht komt.
Ik heb helaas wel een probleem geconstateerd. Bij tijd en wijle gaat de deur vanzelf open. Ik heb het probleem gemeld en ga er vanuit dat dit goed zal worden opgelost door Etna.
Officiele reactie van Atag 05-07-2022

Beste heer/mevrouw,

" Ontzettend blij", kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Leuk dat je zo blij bent met de kleur en het design. Goed dat je wat betreft de deur contact met onze serviceafdeling hebt opgenomen. Wij gaan er ook zeker vanuit dat de monteur het probleem zal verhelpen. Uiteindelijk willen wij een volledig tevreden klant niet alleen over onze apparatuur maar ook over onze service, Bedankt voor de feedback.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Leo 28-05-2022

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Mooie retro koelkast. Iets luidruchtiger dan onze oude SMEG, maar meer ruimte, een betere prijs en langer garantie. Overigens stoort het geluidsniveau niet. Alles voelt degelijk aan. Veel vakken.

• Degelijke constructie
  • Aantrekkelijke prijs
  • 5 jaar garantie
  • Ruime inhoud

Minpunten

• Iets luidruchtiger dan onze oude koelkast
  • Overigens is het geluidsniveau niet storend

Officiele reactie van Atag 30-05-2022

Beste Leo,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de uitstraling en ruimte mogelijkheden van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Paul 16-03-2022

Mooi, maar matige kwaliteit

Geschreven voor: ETNA KVV754 zwart

Het design van de koelkast is erg mooi, zowel van binnen als van buiten. Het vriesvak is ook gewoon groot genoeg voor normaal dagelijks gebruik. Echter, de koelkast heeft een structureel gebrek: De deur sluit niet goed (niet genoeg vacuum). Na een aantal maanden gebruik valt deze automatisch open. Meerder reparatiepogingen helpen hier niet bij, zelfs bij volledige vervanging blijft dit probleem bestaan. Helaas niet de kwaliteit die ik verwacht had.

• Ruimte

Minpunten

• Deur sluit niet

Officiele reactie van Atag 17-03-2022

Beste Paul,
Bedankt voor het plaatsen van deze review. Vervelend om te lezen dat naast het enthousiasme over het design en ruimte van deze koelkast, de deur automatisch open valt. Jammer dat door de servicebezoeken en ook het vervangen van de koelkast het niet is opgelost. Hopelijk wordt er gekeken naar een passende oplossing. Mocht dit niet het geval zijn, mag u het ons laten weten door uw volledige adres- en contactgegevens samen met een kopie van uw geplaatste review te sturen naar webcare@atagbenelux.com

Versluis79 09-03-2022

Top koelkast!

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Met het verbouwen van de keuken kwam natuurlijk ook de vervanging van de oude apparatuur.
we wilden geen standaard koelkast naar een zoektocht viel onze keus op de groene etna koelkast.
Het is een erg fijne koelkast die lekker stil is en goed koelt. we hebben geen spijt van de aankoop.

Pluspunten

• kleur en vorm
  • verschillende zones

Minpunten

• vries vak is wat klein

Officiele reactie van Atag 10-03-2022

Beste Versluis79,
Dank u wel voor deze mooie review. Fijn te lezen dat u voor deze koelkast van ETNA hebt gekozen en u zo tevreden bent over het design en het geluidsniveau. Wij wensen u er veel plezier mee!

Jolanda 03-03-2022

Erg tevreden

Geschreven voor: ETNA KVV754 zwart

Keuken een upgrading gegeven met deze vrijstaande koelkast. Een prachtig design een must have voor in je keuken. De inhoud is ruim en handig ingedeeld. Je hoort de koelkast bijna niet wanneer die aanslaat. Zijn erg blij met deze prachtige robuuste koelkast.

Pluspunten

• Mooi disign
  • Ruim en stil

Officiele reactie van Atag 04-03-2022

Beste Jolanda,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de koelkast, dat jij tevreden bent met je aankoop is waar wij het allemaal voor doen. Je enthousiasme over de koelkast doet ons goed.
We wensen je nog veel koelplezier met deze mooie koelkast.

Marijke Webcareteam ETNA

Jolanda 22-02-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA KVV754 zwart

Een mooie koelkast een aanwinst in de keuken. Een wow effect.
Fijne indeling en goede verlichting.

Pluspunten

• uitstraling
  • ruime indeling

Minpunten

• geen
  • geen

Officiele reactie van Atag 23-02-2022

Beste Jolanda,
Dank je wel voor deze review. Wat fijn dat je een wow effect krijgt van de retro koelkast en deze een aanwinst is in je keuken. Veel plezier gewenst met deze aankoop!

r*************@g******** 10-01-2022

Retro koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV754 beige

Mooie, ruime en overzichtelijke koelkast met handig vriesvakje. Koelt goed en snel.

Officiele reactie van Atag 13-01-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor deze review. Fijn te lezen dat de retro koelkast snel en goed koelt en tevens overzichtelijk is.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

g******@h********** 18-12-2021

Mooie design retro koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV754 zwart

Mooie design koelkast, geeft de keuken een andere look. Is mooi groot, robuust en slim ingedeeld. Het aparte vriesvak is ook handig voor de dagelijkse dingen zoals brood. Hoeft niet iedere keer de vriezer open voor een paar boterhamen. Zat super goed verpakt een goede beschrijving erbij. Dus al met al een hele goede aankoop.

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat deze koel/vriescombinatie zo goed bevalt. Bedankt voor uw mooie beoordeling en wij wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop!

p**********@h********** 11-09-2021

Mooie koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Mooie kleur koelkast. Hij staat bij ons in de serre bij gebrek aan ruimte in de keuken, en dat stoort niet. Koelt lekker en vriest ook goed. Ook groenten en fruit kan ik goed kwijt in de grote la met cripszone

Pluspunten

• Kleur
  • Koelt goed

Officiele reactie van Atag 13-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat de retro koelkast een mooie plek heeft gekregen in uw serre.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

j********@g******** 17-08-2021

Iconische koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV754 rood

Wij beiden vinden dit een super mooie rode koelkast. Hij staat als een icoon, op de grens van de open keuken en de woonkamer, voor een antraciet grijze muur. De indeling is voor ons geweldig want we hebben nog nooit zo'n opgeruimde koelkast gehad.
Het geluidsniveau is niet zo hoog dat het storend is .
Voor de prijs/kwaliteit verhouding voldoet de koelkast aan al onze eisen.
Wij hebben hiermee helemaal in onze nopjes.

Pluspunten

• Ruime en handige indeling
  • Mooi retro uiterlijk

Minpunten

• Nog geen minpunt gevonden

Officiele reactie van Atag 18-08-2021

Beste heer/mevrouw,
Bedankt voor het achterlaten van deze review. Fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over het uiterlijk en de ruime/handige indeling van uw ETNA koelkast en deze een mooie plek heeft gekregen in uw woning. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Saskia 20-01-2021

Prachtige kleur en heerlijk ruim

Geschreven voor: ETNA KVV754 koper

Prachtige ruime koelkast met een grote en kleine groentela. Alle produkten en flessen passen er in. Het vriesvakje had voor mij niet gehoeven (ik heb een aparte vriezer), maar het wel handig. Prachtig stevige deurhandel.

Pluspunten

• 2 groentelades
  • veel ruimte in de deur

Minpunten

• vriesvak had niet gehoeven

Officiele reactie van Atag 21-01-2021

Beste Saskia,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te plaatsen. Goed te lezen dat dit retro model koelkast zo naar wens is.

Heel veel (koel) plezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Mees 07-11-2020

Koelkast jankt

Geschreven voor: ETNA KVV754 beige

Ik heb 10 maanden geleden - bij X - deze koelkast gekocht. De koelkast maakt een jankend geluid. Ik hoor het een verdieping hoger nog.
Volgens een eerste reparateur was gas in het koelsysteem de oorzaak en was het euvel niet te verhelpen. X stuurde vervolgens een monteur van de fabrikant zelf langs (Atag). Deze gaf aan dat het jankende geluid bij dit type koelkast hoort.

Minpunten

• Koelkast maakt jankend geluid.

Officiele reactie van Atag 09-11-2020

Beste Mees,

Wat ontzettend vervelend dat je zoveel last hebt van het geluid van de koelkast. Ondanks dat er reeds een monteur is geweest willen wij graag nog even meekijken in de historie en de bevinding van onze monteur. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com ? Bedankt alvast.

Frank de Jong 04-11-2020

prachtige vintage design moderne koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Het model van deze koelkast brengt je terug naar vroegere tijden. Want wat is hij mooi, gelijk een mooie eyecatcher in de keuken. Het koelsysteem is geweldig evenals de ruimte en de opbergmogelijkheden. Het geluidsniveau valt mij wat tegen. ik heb mij ook laten vertellen dat de koelvloeistof een periode moet inwerken en dit geluid dan minder wordt.
Jammer was dat de koelkast bij het uitpakken een beschadiging had op de deur en dat dit in onze optiek onvoldoende klantvriendelijk is afgehandeld door Etna.

Pluspunten

• design
  • opbergruimte

Minpunten

• motorgeluid

Officiele reactie van Atag 05-11-2020

Beste Frank,

Bedankt voor je review en wat leuk dat dit model een eyecatcher is in je keuken. Ook zijn we blij om te horen dat je tevreden bent over de ruimte en opbergmogelijkheden echter het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn dat je een ontevreden gevoel hebt overgehouden wat betreft de schadeafhandeling. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen zou je dan je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com.

Björn 18-08-2020

Fraaie koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: ETNA KVV754 beige

We wilden een retro koelkast die niet al te opvallend in het interieur is, vandaar de kleur beige.
Het is een ruime koelkast. Er passen grote flessen in de deur. In de metalen flessenrek in de koelkast zelf passen “gewone” flessen het beste in. Let op: Taps toelopende flessen kunnen eruit vallen!
Vriesvak werkt prima. Jammer dat er geen houdertje erbij zit voor ijsblokjes te maken.
Het meegeleverde eierdoosje geeft plaats voor slechts 7 eieren. Dus als je een grote doos eieren koopt liggen er een aantal eieren los in de koelkast.
Nut en noodzaak van de interne inschakelbare ventilator heb ik nog niet kunnen bepalen.
De koelkast staat bij ons in de open keuken. Het geluid valt reuze mee.
Er zit LED verlichting in de koelkast. De kleurkeuze van de LED had wel iets “warmer” mogen zijn voor een retro koelkast.
Een puntje van aandacht voor het design: dit soort koelkasten worden vaak “vrij” neergezet in de ruimte. De achterkant is niet fraai weg- of afgewerkt. Je moet de koelkast behoorlijk van de muur plaatsen volgens de meegeleverde afstandhouders, waardoor je vanaf de zijkanten zicht hebt op de niet afgewerkte achterkant.
De onderkant van de koelkast is aan de achterkant open, met relatief veel loze ruimte. Hierdoor kan onze poes Zich naar binnen werken (mede doordat de koelkast zo ver van de muur moet worden geplaatst. Ik zal hiervoor een rooster/gaas moeten maken.
De pootjes van koelkast zijn erg glad. Als je per ongelijk iets te stevig de koelkast open doet dan verschuift de koelkast (we hebben een tegel vloer).

Pluspunten

• Fraai design
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Kleur van de LED verlichting
  • Afwerking aan de achterkant

Officiele reactie van Atag 19-08-2020

Beste Björn, dank u wel voor uw mooie review. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kleur van de koelkast. Uw feedback over de achterkant en pootjes van de koelkast nemen we mee. Dank hiervoor. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Giancarlo 10-06-2020
  • Product gekregen

DHR.

Geschreven voor: ETNA KVV754 wit, groen

Ik vind de ETNA KVV754URJ heel mooi met een prachtige design werkt uitstekend en ben er heel blij mee.

Officiele reactie van Atag 16-06-2020

Beste Giancarlo,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over deze retro koelkast.
Bedankt voor deze mooie review en review score; een 10! Daar zijn wij erg blij mee.
Heel veel plezier met de koelkast.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

TUERLINCKX 05-06-2020

RETRO LOOK MET MODERNE TECHNIEK

Geschreven voor: ETNA KVV754 groen

Een echte schatje van een koelkast. Ruim, overzichtelijk, verbruiksarm, stevige structuur. We willen ze nu al niet meer missen. Het pronkstuk nu al van onze keuken. Met wijnflessenrek om deze horizontaal te kunnen stockeren.

Pluspunten

• geluidsarm
  • weinig verbruik
  • professionele look en uitrusting
  • mooie groene kleur
  • overzichtelijke stockage mogelijkheden

Minpunten

• handgreep onderste lade moeilijk bereikbaar

Officiele reactie van Atag 08-06-2020

Beste Tuerlinckx,
Wat een leuke review heb je geplaatst!
Wij wensen u nog veel (koel) plezier toe met uw aankoop.
Met vriendelijke groet, Alice
Webcareteam ETNA