ETNA KVV7154GRO

• Test panel 8 jan 2023
Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV7154GRO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s**3@g**l.com 24-09-2023

Stijlvolle retro koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV7154GRO

Deze stijlvolle koelkast is niet alleen mooi maar ook degelijk, stevig materiaal , mooie matte tint en een deur als een kluisdeur, geen slappe materialen voor zowel de indeling en de buitenkant gebruikt. En zelfs 5 jaar garantie. Kortom geen doorsnee koelkast voor een enigszins redelijke prijs. Een aanrader!

Pluspunten

• Degelijk materiaal
  • Mooie matte tint
  • Goede indeling, ruim

kp192 13-02-2023

Mooi design én functioneel

Geschreven voor: ETNA KVV7154ZWA

Wij hebben deze koelkast de afgelopen weken mogen testen en zijn over het algemeen erg tevreden. Het is een mooie, moderne, stille koelkast die erg goed staat in een wat luxere keuken of bijvoorbeeld in een bedrijfspand. Het is geen lange koelkast, waardoor hij ook erg geschikt is voor mensen met een bovenwoning om hem via een (draai-)trap het huis in te krijgen.

Voor twee personen is het een zeer ruime koelkast, de ruimte in de deur is goed te benutten en er zijn voldoende mogelijkheden om hem naar je eigen wens in te delen. Er is één vriesvak, die koelt erg goed maar is niet zo groot en is qua temperatuur ook niet apart in te stellen. Ook de sluiting voelt niet zo premium aan als de rest van de koelkast.

De indeling van de verschillende plateaus is makkelijk en vrij uitgebreid aan te passen. Eén van deze plateaus is een flessenrek. Deze gebruiken wij zelf niet, we hadden hiervoor in de plaats liever een extra plateau gehad. De lades onderin zijn ruim en houden de verse waren echt lang goed, opvallend langer dan de oude koelkast deed.

Vanwege het design kan de deur maar naar één kant toe openen, houd hier rekening mee als je de koelkast in een hoek wil zetten.

De deurhendel heeft geen kliksysteem zoals je bij sommige koelkasten ziet, maar zit gewoon aan de deur vast. Soms zuigt de deur zichzelf echt vacuüm en het kost dan flink wat kracht om de koelkast te openen.

Het is met energielabel D een aardig zuinige en duurzame koelkast te noemen, een heel stuk zuiniger dan wat we in gebruik hadden!
Het is een stille koelkast. Prima om in een woon- of werkruimte te hebben staan. De koelkast is niet goedkoop, maar je krijgt er een mooi design en een goed werkende koelkast voor terug, die alsnog een stuk minder duur is dan zijn directe concurrenten. Een aanrader voor wie van een mooie en functionele koelkast houdt.

Pluspunten

• vormgeving
  • plateaus en deurschappen goed instelbaar
  • stil

Minpunten

• iets krasgevoelig
  • klein vriesvak

Officiele reactie van Atag 14-02-2023

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven. Deze uitgebreide review is niet alleen fijn voor ons maar ook voor een eventuele oriënterende toekomstige klant. De conclusie; "Een aanrader voor wie van een mooie en functionele koelkast houdt" is natuurlik erg leuk om te lezen.

Wij wensen jullie veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Nickvanhennik 29-01-2023

Zwarte retro koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV7154ZWA

Prachtige koelkast van Etna in een mooi zwart retro design.
Alle producten en spullen passen makkelijk in de koelkast die voor ons zeer makkelijk werkt. Het vriesvakje is wat aan de kleine kant daar zal je zeker nog een extra vriezer bij moeten hebben, maar al niet te min zeker handig om hem erin te hebben.
De duurzaamheid van de koelkast is zeker goed met zijn label D al zijn er alweer verschillende met een labal A. Verder heeft de Etna nog zeer moderne koeltechnieken tot zijn beschikken die zeker van kunnen komen zoals de groentenla die apart wordt geventieleerd als deze geheel gesloten is, er zit een mooie grote hendel op voor het gebruiksgemak is dit super.

Zeker een goed en zuinige koelkast om aan te schaffen.

Pluspunten

• Verduurzaamd
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Klein vriesvak

Beste Nick,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met indeling en werking van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

Annekevdl 27-01-2023

Mooi retro èn modern

Geschreven voor: ETNA KVV7154ZWA

Ik heb deze koelkast mogen testen.
De eerst indruk, het uiterlijk, viel gelijk in de smaak...wat een opvallend mooie koelkast.
Het energie label van deze koelkast is D, in vergelijking met onze oude koelkast verbruikt deze ongeveer een derde aan stroom. Bij het nalezen van de gebruiksaanwijzing bleek dat je ook de ventilator kan uitzetten, wat nog een besparing teweeg brengt. Deze ventilator (DynamicAir) is vooral om zomers de lucht gelijkmatiger te verdelen en condensatie te voorkomen.
De koelkast zuigt zichzelf vacuüm en is licht, waardoor je de koelkast moet tegenhouden als je hem openmaakt als hij niet zwaar beladen is. De indeling van de koelkast is praktisch. Voor ons is het diepvriesvak voldoende. De koelkast heeft twee lades. De onderste lade (voor groente en fruit) heeft een ventilatie rooster, door deze te sluiten krijg je een hogere luchtvochtigheid in de lade waardoor de inhoud langer vers blijft. Er is een tweede lade, de Fresh Zone lade waarin voedsel langer vers blijf. Beide lades zijn praktisch in gebruik of ze daadwerkelijk het voedsel langer vers houdt hebben we nog niet ervaren.
Al met al een mooie koelkast met moderne technieken waar goed over is nagedacht.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • verbruik
  • stil
  • praktische indeling

Minpunten

• trekt vacuüm

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en mogelijkheden van de koelkast.

ab85 27-01-2023

Hoogglans retro koelkast met vriesvak

Geschreven voor: ETNA KVV7154ZWA

Ik heb deze koelkast getest.
Het is een fijne, kleine koelkast die relatief weinig ruimte inneemt.
Het retro design is iets waar je van moet houden. De ronde vormen vind ik erg mooi, het logo en handvat zijn zilverkleurig en daardoor opvallend. Persoonlijk niet mijn voorkeur. Hoogglans zwart zorgt voor zichtbare vingerafdrukken, even een doekje eroverheen en het is weer weg. Als je dat vervelend vindt dat is hoogglans geen aanrader.
Het vriesvak is vrij klein waardoor je (als gezin) naar mijn mening te weinig kwijt kan in de vriezer. Is dus vooral handig als er weinig ingevroren hoeft te worden. Verder heeft de koelkast een groot handvat die op sommige momenten behoorlijk vacuüm zuigt waardoor je de hele koelkast meetrekt, dus de koelkast tegenhouden bij openen is dan nodig.
Onderin zit een lade met vochtregeling om de luchtvochtigheid te reguleren en de freshzone die ervoor zorgt dat het voedsel langer vers blijft dan in een conventionele koelkast. Deze zit goed afgesloten als de lade dicht is.
De koelkast heeft een eco stand en energielabel D.

Een prettige kleine koelkast voor de kleinere huishoudens, kantoren of als extra koelkast. Voor een gezin met 3 of meer kinderen of als je het prettig vindt om genoeg vriesruimte te hebben vind ik de koelkast met vriesvak te klein.

Pluspunten

• Klein
  • Mooie vormen
  • Vochtregulatie en freshzone

Minpunten

• Klein vriesvak
  • Groot zichtbaar logo en handvat
  • Deur gaat niet heel soepel open

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling en werking van de koelkast.

Ustupustu 23-01-2023

Mooi retro, degelijk en voldoende ruimte

Geschreven voor: ETNA KVV7154ZWA

Ik heb deze koelkast ontvangen om te testen.
Het hoogglans zwart past perfect in ons interieur. Met onze hoogglans zwarte meubels ben ik gewend om het elke dag af te stoffen. Het stevige handvat is groot genoeg waardoor je de koelkast zelf niet aan hoeft te raken om vlekken te voorkomen. De deur zuigt wel erg hard vacuum dus wanneer de koelkast niet vol is moet je hem even tegen houden om de deur te openen anders schuift de koelkast mee. De inhoud van de koelkast is ruim voldoende voor een gezin van 3 personen vind ik. Het vriesgedeelte valt ook erg mee. Een brood, vlees en een zak friet past er gemakkelijk in. Wanneer je echter voor de hele week boodschappen doet er een aantal ingrediënten in de vriezer moeten is het vriesvak te klein. Aan de andere kant vries je zo niet onnodig veel in wat je later weg moet gooien. De koelkast is heel stil en de crips zone en fresh zone lades zijn heel fijn. Groentes blijven langer crispy en in de fresh zone is de temperatuur zo gemaakt dat vlees en kaas langer vers blijven.

Pluspunten

• uiterlijk
  • degelijk

Minpunten

• vriesvak mocht iets groter
  • deur zuigt hard vacuüm vast

Officiele reactie van Atag 24-01-2023

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie uitgebreide review te schrijven. Fijn om te lezen dat de KVV7154ZWA zo goed bevalt. Mocht het vacuüm verergeren of je hier vragen over hebben adviseren wij jou om contact op te nemen met onze serviceafdeling via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke