Siemens KS29VVW3P - Reviews

290 liter inhoud
Kleur(en)
wit

Anne uit Bredevoort 09-08-2018

Degelijke koelkast met ruime mogelijkheden

Onze 20 jaar oude koelkast koelde niet meer naar behoren en we zochten naar een vergelijkbare nieuwe. Welke koeler voldoet aan onze eisen was onze insteek. Zo kwamen we na enig zoeken en vergelijken uit bij deze. Ruime indeling dus kun je er veel in kwijt. We zijn bij de keuze niet alleen afgegaan op de omschrijving van de mogelijkheden en maar toch ook op de naam Siemens die staat voor een degelijk product. De koelkast ziet er niet alleen degelijk uit maar voelt ook zo. Heb zelf de deur en handvat omgezet. Binnen een half uurtje klaar. Het op de plek schuiven ging makkelijk dankzij de wieltjes. Prima indeling en als hij koelt zoals omschreven hebben wij een prima koeler aangeschaft. We hebben hem nu nog maar 2 dagen en doet bijna geruisloos zijn werk. Goede ledverlichting laat ook in het donker alles snel vinden. Temperatuurinstellingen simpel. Op reviews konden we niet afgaan, waren er nog niet. Maar andere koelkasten van hetzelfde merk kwamen er goed uit bij de reviews. Verder kunnen we onze ervaring nog niet delen omdat we nog te kort ervan in het bezit zijn.

Pluspunten

• Degelijke kwaliteit
  • Deur makkelijk om te zetten
  • Goede ledverlichting
Geschreven voor: Siemens KS29VVW3P