Hisense RS695N4IC1 - Reviews

Amerikaanse koelkast
A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
367 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense RS695N4IC1 op Kieskeurig.nl.

Angelique en Ronnie 31-01-2019

Geweldige Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Hisense RS695N4IC1

Omdat onze oude koelkast het begeven had, hebben we deze Amerikaanse koelkast gekocht. Wat een ruimte zeg. Alles uit ons oudje (normale koel/vries combinatie) overgeladen en nog veel ruimte over. Juweeltje in je keuken. Geborsteld RVS, die streeploos schoon te maken is. Handige water- en ijsdispenser. IJsblokjeshouder is in de deur ingebouwd, waardoor je veel plaats in je vriezer hebt. Koelkast koelt ook echt goed. Met air-flow systeem. Je groenten en fruit blijven ook langer vers in de crisper lades. Met flessenrekje. Ook de schappen in de deur van de koelruimte zijn breed, waardoor je ook veel in je deur kan plaatsen. Zelfs flessen van 1,5 liter. In het begin deed de ijsdispeser het niet. Eerst monteur gekomen van de witgoedzaak. Maar omdat Hisense een nieuw merk is, had deze monteur er geen kaas van gegeten. Hij heeft contact opgenomen met Hisense. Monteur van Hisense is dezelfde dag nog gekomen, omdat we een dag later op vakantie gingen. Dus supergoede service. Probleem opgelost, slangetje waar het water doorheen komt was te lang. Als je deze koel/vrieskast registreert, krijg je 5 jaar garantie. Wij zijn echt heel erg tevreden.

• Koelt en vriest goed
  • Erg goede service van Hisense
  • Veel ruimte
  • Stil, je hoort alleen af en toe ijsblokjes vallen

Minpunten

• Geen enkele

Gerrit 21-07-2018

Ruim , mooi en functioneel

Geschreven voor: Hisense RS695N4IC1

Is van een Chinese nieuwkomer , veel product voor je geld , zeer nette afwerking en veel functies voor een prijs , die normaal een paar honderd euro duurder kost.
Duidelijke gebruiksaanwijzing en stil en geen stroompieken meer van over de 2000 watt , hij koelt slim en is geheel glad ook de achterzijde , geen stofnest meer.
Metalen wanden en achterzijde , echt zeer degelijk afgewerkt.
Met zijn geborstelde aluminium voorzijde een fraai gezicht.
De display licht op als je de koelkast open en bij het gebruik van de ijsdispenser.
Hij slaat de laatst gebruikte optie van de dispenser op .
Keuze uit water , ijsblokjes of gemalen ijs .
Vriezer heeft door dat de ijsmaker in de deur zit , veel opslagruimte.
Plateaus zijn stevig , als ook de deurplateaus van plastic.
Dus een mooie degelijke koelkast , echt een aanrader 😊👍.
Je hoor de ijsklontjes af en toe vallen en dat hij water neemt om nieuwe te maken , maar dat hoort bij dit soort koelkasten , weet het nu , dus schrik er niet meer van 😊
5 jaar garantie bij registratie via internet bij hisense

Pluspunten

• Mooi , ruim , degelijk , geheel metaal.
  • No frost , ook gemalen ijs
  • Veel extra en 5 jaar garantie bij registratie
  • Super vriezen en koelen
  • Airflow voor gelijkmatig koelen en stil.

Minpunten

• Zou het niet weten

Tim 26-03-2018
  • Product gekregen

Geweldig

Geschreven voor: Hisense RS695N4IC1

Ik kende het merk niet, maar Hisense blijkt grote speler te zijn op de wereldmarkt en zit sinds 2017 in Nederland. Verrassend veel ruimte in koel- en vriesgedeelte en mooi afgewerkt. Vooral ook de Ice- en waterdispenser met blokjes en crushed ice is erg makkelijk en geeft luxe!

Pluspunten

• Ruimte
  • Uiterlijk
  • Ice-dispenser

Minpunten

• geen op dit moment

Kj jager 21-03-2018

Ruime en mooie afgewerkte koelkast

Geschreven voor: Hisense RS695N4IC1

We hadden een koelkast met 2 deuren. Onderin 3 vrieslades en bovenin het koelgedeelte. Echter werd die koelkast te klein. Daarom deze Hisense Amerikaanse koelkast gekocht.

Tot nu toe totaal geen spijt. Alles uit de oude koelkast net overgedaan in de Hisense. Wat een ruimte is er nog over.

De afwerking is ook een dikke plus. Een strakke kast met mooie deurgrepen.

De ijsblokjes automaat is ook een geweldig ding. Voor je baco-tje of frisdrank altijd ijs bij de hand.

Tot slot. Je krijgt 5 jaar garantie bij aankoop van deze koelkast. Dit heeft ons mede er toe gebracht om deze Hisense te kopen.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Ijsblokjes
  • No frost

Minpunten

• Past maar net door de deur bij levering