Samsung RH58K6598SL roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RH58K6598SL roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MtG 30-01-2020

Amerikaanse koelkast - Door in door.

Zeer ruim koelkast gedeelte, Door in door erg praktisch. De koelkast heeft echter geen water reservoir zoals wordt aangegeven in de beschrijving, je dient hem dus aan te sluiten op de waterleiding. Wel een aanrader hoor !

Pluspunten

• Ruim
  • Practisch

Minpunten

• geen waterreservoir

Cornelis 06-02-2018

Mooie koelkast

Goede koelkast ,mooie uitstraling,zeer goede vriezer, in één mum van tijd ijsblokjes. Zeer veel ruimte.

Miguel van der Vlugt 10-12-2017

Prettig in gebruik

Houdt rekening met de omvang van deze koelkast, hij is echt wel aanwezig. Het gebruik van deze Samsung is bijzonder prettig, erg veel ruimte in zowel het vries- als in het koel gedeelte. Wij zijn met 4 volwassenen + een schoonzoon die regelmatig mee eet en drinkt, maar alles past er vrolijk in. Voor deze "american dream" hadden wij een inbouw koelkast met diepvries en een tafelmodel vriezer in de schuur, dat is allemaal weg en nog hebben we ruimte over.
Aan de buitenkant zit een zeer duidelijk display om alles in te stellen en ook de ijsblokjesmachine zit op een prachtige hoogte. Deze machine gebruik je voor ijsblokjes, ijsschilfers en heerlijk ijskoud water.
Toch zitten er 2 minpuntjes aan deze koelkast, hij is qua geluid wel aanwezig, maakt echt wel een irritant geluidje.
De zijkant van de kast verwacht je dat het net zo mooi is als de voorkant, maar dat is dus niet zo, gewoon saai grijs, iets wat je in de winkel niet ziet als hij tussen andere koelkasten staat.
In zijn geheel , als je het mij vraagt zeg ik "ja ik wil". Vandaar de 9.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Erg veel ruimte
  • kant en klare ijsblokjes

Minpunten

• geluid
  • zijkant niet zo mooi als de voorkant

Jeffrey 29-09-2017

Schitterende koelkast met coole uitstraling. Echte aanrader

Wij vinden het een mooie, erg ruime koelkast en een eyecatcher in onze moderne keuken. Samsung is een topmerk en vanwege de juiste koel/vries verhouding hebben we voor dit type gekozen. De werking is prima en de prijs-kwaliteitsverhouding is dik in orde

Pluspunten

• Mooi en ruim
  • Stille motor
  • Veel opberg mogelijkheden
  • Super mooie RVS uitstraling
  • Erg handige dubbele deur

Minpunten

• Geen ruimte in de deur voor 2 liter flessen

Robbie 17-09-2017

Gave koelkast

Prachtige koelkast met veel opberg mogelijkheid. Een extra deur aanwezig om frisdrank uit de deur te pakken zonder dat heel de koelkast openstaat.
2 knopjes aanwezig om te kiezen of je water/ijsblokjes/crunch ijs wilt hebben. In de vriezer zit een bak waar veel ijs opgeslagen wordt. Ruime vriezer waar ook een lade aanwezig voor evt losse ijsjes.
Gewoon een top koelkast met een mooie voorfront.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Strak design

Minpunten

• ijs komt niet altijd uit de bak

Loes86 09-09-2017

Mooie koelkast

Hele mooie koelkast . Handig in gebruik en er kan heel veel in . Een kant is voor de vries producten, super makkelijk, onze oude koelkast heeft alleen lades maar deze is met planken echt heel handig . Ook de mogelijkheid voor de ijsblokjes vindt ik leuk !

Pluspunten

• Kan veel in
  • Mooi om te zien

Ronald 26-08-2017

Mooie koelkast met grote vakken in de dubbele koelkast deur

Supermooie koelkast lekker stil en ruim.
De vakken in de deur zijn lekker groot en de gesloten extra lade is ook super handig.

Ik zie maar 3 kleine verbeter puntjes.
1. Een handige plek voor het eierrekje
2. Een flessenrek had er voor deze prijs wel bij mogen zitten
3. Een 0 graden zone.

Pluspunten

• Ruime vakken in de deur
  • Producten in de koelkast zijn snel koud
  • Grote lades voor groenten en fruit

Minpunten

• Geen 0 graden zone