Liebherr CNP 4813 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
243 liter inhoud

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

HugoBrussel 14-09-2017 Product paar maanden in bezit

Vervanging van onze 25 jaar oude Miele combi kk/dv

Mooie grote combi. Maakt volgens de verschillende koeltijden wel wat afwisselende geluiden
(meestal heel lichtjes 'zacht golvend') maar is nooit storend . Dus geen probleem zoals ik eerst wat vreesde uit andere reviews. Is trouwens een stuk stiller dan onze 25 j. oude Miele.
Deze begon wat thermostaatproblemen te krijgen.... Prima verlichting, T°-aanduiding voor k. en voor d + invries T°-sturing : prima bij Liebherr. Wel jammer dat het opendeur alarm enkel voor de koeldeur geldt, niet voor de diepvries. Klein nadeel t.o.v. de Miele's : hoogte verdeling van de leggers is efficiënter bij de Mieles. Ofwel zijn de vakken hoog , ofwel wat te smal.
Bij onze keuze tussen kwaliteitsmerken M. en L. kreeg Liebherr toch onze voorkeur,
zeker ook inzake de aangeboden prijs en 5 jaar (gratis winkel--)waarborg.
Wij hebben ook nog een 10 jaar oude Liebherr- diepvriezer, A++: top -isolatie in 2007
en tot onze grote tevredenheid. Was onze eerste internet-aankoop toen en via ....Kieskeurig!

Pluspunten

• T°-aanduidingen
  • Diepvries T° keuzes
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• ontbrekon alarmsignaal diepvries deur open
  • leggerhoogte indeling