Liebherr CNP 4813 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNP 4813 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HugoBrussel 03-01-2018

Vervolg : 25 jaar oude Miele....

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813 wit

Zo een zes maanden na na deze Liebherr-aanschaf is de eerdere bevinding onveranderd. Inzake de - aangaande de leggerverdeling zegt de invoerder dat dit type uit een basis en een comfortversie bestaat (waar o.a. een betere verdeling is).
Van de 2e versie wisten we niets af maar we hebben er nog een extra glazen legplaat (10,-) bij besteld en zijn daar tevreden mee.
En de afwisselende zachte geluidjes vallen absoluut mee.

HugoBrussel 14-09-2017

Vervanging van onze 25 jaar oude Miele combi kk/dv

Geschreven voor: Liebherr CNP 4813 wit

Mooie grote combi. Maakt volgens de verschillende koeltijden wel wat afwisselende geluiden
(meestal heel lichtjes 'zacht golvend') maar is nooit storend . Dus geen probleem zoals ik eerst wat vreesde uit andere reviews. Is trouwens een stuk stiller dan onze 25 j. oude Miele.
Deze begon wat thermostaatproblemen te krijgen.... Prima verlichting, T°-aanduiding voor k. en voor d + invries T°-sturing : prima bij Liebherr. Wel jammer dat het opendeur alarm enkel voor de koeldeur geldt, niet voor de diepvries. Klein nadeel t.o.v. de Miele's : hoogte verdeling van de leggers is efficiënter bij de Mieles. Ofwel zijn de vakken hoog , ofwel wat te smal.
Bij onze keuze tussen kwaliteitsmerken M. en L. kreeg Liebherr toch onze voorkeur,
zeker ook inzake de aangeboden prijs en 5 jaar (gratis winkel--)waarborg.
Wij hebben ook nog een 10 jaar oude Liebherr- diepvriezer, A++: top -isolatie in 2007
en tot onze grote tevredenheid. Was onze eerste internet-aankoop toen en via ....Kieskeurig!

Pluspunten

• T°-aanduidingen
  • Diepvries T° keuzes
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• ontbrekon alarmsignaal diepvries deur open
  • leggerhoogte indeling