Bosch Serie 8 KGF39PI45 - Reviews

koel-vriescombinatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
256 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 KGF39PI45 op Kieskeurig.nl.

Ton 28-07-2017

Geluidsarm, stille koelvriescombinatie in de open keuken

Geschreven voor: Bosch Serie 8 KGF39PI45

Mooi en stil apparaat met drie gedeelten -18, 0 en 4 graden. Strakke mooi apparaat met goede indeling. Tevens Home Connect!!

Pluspunten

• Goed volume
  • Home Connect via wifi
  • Royale verlichting
  • No frost gebruiksgemak

Minpunten

• Iets minder deur inhoud

Tonk 20-12-2018

Super aankoop

Geschreven voor: Bosch Serie 8 KGF39PI45

Sinds een 2-tal weken de koelcombi in huis. Vergeleken met de oude koelcombi een enorme stap vooruit. De uitstraling, wat een mooie look, kool fresh ruimte bevalt prima. Ik geef nu 4 sterren, wil eerst de komende maanden aanzien. Een aanrader, niet goedkoop, maar het geld waard. Over een aantal maanden met een uitgebreide beoordeling. Op naar de 5 sterren.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Tonk 09-12-2018

Prachtige combi

Geschreven voor: Bosch Serie 8 KGF39PI45

Sinds een paar dagen in huis. Prachtige combi. Zal over aantal maanden mijn bevindingen laten weten. Wel 1 dingetje wat ik jammer vindt, nl het display als de home connecties app toont enkel de ingestelde temperatuur, niet de werkelijke temperatuur. Bij het het aanzetten van de combi had ik liever op display de opbouw van temperatuur gezien. Nu moet je ervan uitgaan dat temperatuur klopt.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com